וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבינה המלאכותית הגיעה אליכם הביתה - היישר לשולחן האירוח של שבועות

מארחים בשבועות וחסרה לכם השראה? שתי סטודנטיות מתילתן המכללה לעיצוב נעזרו בבינה מלאכותית כדי לעצב לכם את שולחנות החג המושלמים

ויקה קוליכמן וחיה לאה בראלי. יחצ,
העיצובים בכתבה נעשו ע״י ויקה קוליכמן וחיה לאה בראלי, סטודנטיות לעיצוב גרפי בתילתן המכללה לעיצוב, באמצעות מחולל הדימויים BlueWillow/יחצ

שבועות הוא חג מאתגר - הרי הצבע הלבן שולט בו. אז איך הופכים למקוריים יותר כשמארחים? ויקה קוליכמן וחיה לאה בראלי, שתי סטודנטיות מתילתן, המכללה לעיצוב, נעזרו בבינה מלאכותית כדי לעצב לכם את שולחנות החג המושלמים.

סמלי השפע התנ"כיים יכולים להוות קו מנחה נהדר בעיצוב שולחן החג, עם סקאלה צבעונית שנעה מלבן חלבי, דרך בז' רך, ועד גווני צהוב וחום של דבש. מפת שולחן לבנה, פרחים צהובים וצלחות בצבעי אדמה ישדרו חגיגיות לא מתאמצת, משפחתית וחמה. לנגיעה חגיגית נוספת אפשר לקשור עם קש פרחים קטנים סביב מפיות בד, ולשלב על השולחן גם שיבולים, כדי חלב וקעריות דבש.

ויקה קוליכמן וחיה לאה בראלי. יחצ,
ויקה קוליכמן וחיה לאה בראלי/יחצ

לפני שהקיץ החם מצהיב את הכל, אפשר לחגוג את הגשמים האחרונים עם שולחן יער ירקרק. לשולחן כזה נבחר בצבעוניות כהה יותר של ירוק וכתום, ונאיר את השולחן בנרות שיכניסו בהירות. כלים מעץ יהיו כאן מתבקשים, וניתן לקשט את השולחן בעציצים קטנים של עשבי תיבול, קקטוסים או סוקולנטים, שהאורחים יוכלו לקחת הביתה בסוף הארוחה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
ויקה קוליכמן וחיה לאה בראלי. יחצ,
ויקה קוליכמן וחיה לאה בראלי/יחצ

שבועות מגיע בשיא עונת הפריחה, ולכן זה זמן מושלם להשתולל עם צבעוניות פרחונית מגוונת. שולחן החג האחרון מתאים למיטיבי לכת, ומזמין את המארחים לשלב מכל הבא ליד - כחול עם כתום, ורוד עם ירוק, צהוב עם סגול ועוד כיד הדימיון. זה המקום לערבב סטים שונים ולבחור את הצלחות הגדולות מסט אחד והקטנות מסט שני. אפילו פלסטיק יכול למצוא את מקומו בשולחן הזה! ראנרים צבעוניים וזרים של פרחים יתאימו למרכז השולחן, ואפשר אפילו לקנות פרחי מאכל ולקשט איתם את המנות לאפקט וואו אחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully