וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קודם אופנה, אחר כך עיצוב: הטרנדים הבולטים

האופנה תמיד מובילה את עולם העיצוב, וזה נכון לא רק בביגוד אלא גם בעולם עיצוב הבית. הנה כמה מגמות בולטות שנכנסו לאחרונה

פרויקט אורון מילשטיין. אלעד גונן,
עיצוב אורון מילשטיין. ורוד פוקסיה באופנה/אלעד גונן

אין זה סוד שהאופנה מובילה תמיד, גם בעולם העיצוב. מגמות אופנתיות מתרחשות ושנה שנתיים אחריהן, פתאום הן מופיעות בעולם העיצוב, מה גם שקל ליישם מגמות אופנתיות, בטח ובטח לעומת מגמות בעיצוב הבית.

מאז ומתמיד עיצוב ואופנה הולכים יד ביד. העיצוב הוא זה שמחקה את ענף האופנה, ולא להיפך. לרוב, כאשר תסתובבו בחלונות הראווה של גוצ'י או לואי ויטון, סביר להניח שבאינטרפרטציה זו או אחרת, אותו מגמות ייכנסו לבית במוקדם או במאוחר.

פרויקט אורון מילשטיין. דודו אלמשעלי,
ורוד פוקסיה שולט. עיצוב אורון מילשטיין/דודו אלמשעלי

פנטון העולמית הכריזה, כמו בכל שנה, על הצבע השנתי שיוביל בעולם במגוון תחומים. הצבע הנבחר הוא VIVA MAGENTA, ורוד פוקסיה הקשור לגווני האדום - צבע אמיץ, חזק, שמשדר הרבה שמחה ואופטימיות. והנה, כך גם קמה לה הקולקצייה החדשה והוורודה והנועזת של ולנטינו, לצד שפע רב של קולקציות ורודות ונועזות בענף האופנה.

אנו רואים ניצנים של הוורוד החזק והאופטימי בעיצוב הבית. כך, בדירות שעיצב המעצב אורון מילשטיין, שמאוד קשור ומחובר לענף האופנה, עשה שימש במעצב בצבע השיקי, החזק והאופנתי בצבע זה. בהחלט צבע שנותן את הטון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
למינם איטליה. יחצ,
אוברסייז, למינם איטליה/יחצ
למינם איטליה. יחצ,
אוברסייז, למינם איטליה/יחצ

האובר סייז נוכח מזה מספר שנים בענף האופנה. אובר סייז יוצר מראה מגניב, עם טוויסט אופנתי, שגורם לנו להרגיש אווריריות, נוחות וקלילות. בדיוק כמו באופנה, כך האובר סייז הלך והשתלט על העיצוב.

קחו לדוגמה את האיים שתופסים נפח משמעותי בבית, איי ענק שהם הדומיננטיים ביותר במטבח. אי שמשמש גם לאכילה סביבו, גם כזה המכיל משטח עבודה, מוצרי חשמל, כיור וכו'.

עיצוב עדי ארונוב. עודד סמדר,
עיצוב עדי ארונוב/עודד סמדר
עיצוב עדי ארונוב. עודד סמדר,
דירת רווקה או רווק? אי המגדריות שולטת. עיצוב עדי ארונוב/עודד סמדר

אי המגדריות שגם היא רלוונטית מאוד בענף האופנה והעיצוב. במקום מסויים החוקים היטשטשו. הכל מקובל והכל פתוח. אין לו ואין לה. מעצבי על בענף האופנה מציגים קולקציות יוניסקס רבות שמיועדות לו ולה, זה בא לידי ביטוי בבגדים, שעונים, תכשיטים, נעליים וכו.

בדיוק כך גם בעיצוב. דוגמה מובהקת היא חדרי ילדים, הוורוד לה והתכלת לו, כבר פחות רלוונטית. אנחנו נבקר בחדרי ילדים, בלי שנבין האם לן בהם ילד או שישנה בהם ילדה. כך גם בדירות רווקים או רווקות. פרוייקטים שרחוקים מההגדרה שלו או שלה.

חמרה בבית, קולקציית MUTINA מבית MODY. יחצ,
חמרה בבית, קולקציית MUTINA מבית MODY/יחצ
חמרה בבית Mutina, קולקציה מבית MODY. יחצ,
חמרה בבית, קולקציית MUTINA מבית MODY/יחצ

לא בכדי ראינו מתנוססים להם בגדים וקולקציות בגוון חמרה וכאמל בקרב המותגים החשובים בעולם. וכך בד בבד אנו רואים יותר ויותר את גווני החמרה והכאמל מככבים בבית.

כך לדוגמה המותג האיטלקי MUTINA מבית MODY, המציג את קולקציית TERRA שבדיוק כמו שמה, מציגה קולקציית "אדמה". גוונים החמרה מככבים ומספקים הרבה חמימות לחלל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully