וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוצרים מחמאות: לפני שבועות, לא שוברים קירות

רוצים בית מלא שיק? להרגיש חוויה ויזואלית בכל פינה? לא להפסיק לקבל מחמאות מבני המשפחה והאורחים? לכבוד חג הקציר, רכזנו עבורכם טיפים מקצועיים וקלי ביצוע לשדרוג הבית - בלי לשבור קירות

prat living. גיא משעלי,
ספה שולחן אבזור וריהוט prat living, גוף תאורה שת״פ Guy Mishaly X Prat living, להשיג בחנויות ובאתר prat living/גיא משעלי

כיום יותר מתמיד, מעצבי מוצר ובעלי מותגי איכות שמים דגש גם על פונקציונליות וגם על ההיבט האסתטי, הם מייצרים רהיטים ואלמנטים לבית העומדים בפני עצמם והופכים לתכשיט בחלל. צריך רק להתאים את האלמנט הנכון למקום הנכון והבית יקצור מחמאות. אז איך עושים את זה בלי לשבור קירות?

1. תאורת אווירה

גוף תאורה Acorn, להשיג בחנויות ובאתר prat living. יחצ,
prat living גוף תאורה-Acorn החל מ 2500 שקל - להשיג בחנויות ובאתר/יחצ

תאורה מחוללת אווירה. יוצרת צללים מעניינים ואניגמטיים, ולעיתים החלפת תאורה עושה את כל העבודה מכיוון שהיא מאירה באור חדש את האלמנטים שבמרחב.

פנינו לחברת prat living המהווה פלטפורמה למותגי עיצוב בינלאומיים, כדי לקבל טיפ לבית קוצר מחמאות, והם בחרו באלמנט מאיר עיניים - גוף תאורה. לדבריהם, יש לתכנן בבית תאורת שטיפה כללית, תאורת מיקוד לאזורי עבודה או להדגשת תמונות ואלמנטים ספציפיים, ותאורת אווירה שנועדה להוסיף עומק ומסתורין. עוד לדבריהם: "במידה ותרצו להקפיץ את החלל, בחרו בגוף תאורה עם אמירה שיעשה את העבודה".

לשאלה כיצד בוחרים גוף תאורה על זמני הם עונים, שמומלץ לבחור יחידות תאורה בגאומטריה נייטרלית ובצבע שאינו משתלט ויתאים עצמו לכל שינוי שתעשו. בתמונה שלפניכם, נתלו חמישה גופי תאורה בצורניות זהה בגדלים ואורכים שונים. התאורה מתוכננת מעל שולחן צד ואינה מפריעה לבני הבית.

לאחרונה השיקו prat living בשיתוף מעצב התאורה גיא משעלי גוף תאורה ייחודי בעיצוב ישראלי המשלב עץ ואקריל - טבעי וסינטתי . העיבוד הייחודי של הפרספקס משווה לו מראה אורגני חי וגמיש, עם תנועתיות מהפנטת שהופכת אותו להיות הסנטר פיס המושלם שאתם רוצים אצלכם לבית. תכירו את NORMA.

החלטתם לתלות מקבץ גופי תאורה מהתקרה? אל תתלו 2 בגובה זהה. הכלל הוא - לתכנן שכל גוף יתלה בגובה חיבור החוט לגוף התאורה שתחתיו. באופן זה נוצרת קומפוזיציה מעניינת וסימטריה מושכלת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

2. חיפוי נישות כאלמנט עיצובי

עיצוב פנים אילת דר - מתוך פרויקט מנטורינג בליווי מעצבת הפנים מעיין זוסמן ואדריכל סטודיו 6B אמיר נבון. יחצ,
עיצוב פנים אילת דר - מתוך פרויקט מנטורינג סטודיו 6B בליווי מעצבת הפנים מעיין זוסמן ואדריכל אמיר נבון./יחצ

טיפ: נצלו נישות קיימות - הן יכולות לשמש אותנו גם עבור אחסון וגם כאלמנט עיצובי וייחודי. כך למשל חיפינו נישה קיימת בנגרות ויצרנו פינת עבודה משולבת אחסון ללא ידיות למראה מינימלי ונקי (אגב - גם את ריכוז החשמל והתקשורת הצלחנו להחביא בתוך הנגרות). כדי לייצר המשכיות לאורך הקיר הקיים - צבענו גם את הקיר וגם את הנגרות באותו גוון ירוק סקנדינבי.

עיצוב פנים אילת דר. יואב פלד, סטודיו פלד,
עיצוב פנים אילת דר/יואב פלד, סטודיו פלד

גם בדירה אחרת במודיעין "החבאנו" את ארון החשמל ואת ארון התקשורת בתוך נגרות - כאן ייצרנו נישה המשמשת כמבואת כניסה והתארגנות עם ספסל ישיבה, מגירות לאחסון ותלייה בקיר. שילוב של פונקציונליות ואסטתיקה עיצובית.

3. מידוף ואחסון - עיונה

שידת בטי, 6000 שקל, להשיג בחנות ובאתר עיונה. סיון מויאל,
שידה דגם בטי עם דלתות תריס וזכוכית וינטאג'. בחנות ובאתר עיונה/סיון מויאל
ספריית עלמה, 7,700 שקל, להשיג בחנות ובאתר עיונה. סיון מויאל,
ספריית עלמה מרשימה, להשיג בחנות ובאתר עיונה/סיון מויאל

בעידן הפוסט מודרני, נמתחו גבולות האחסון, ומפלטפורמה פרגמטית לאחסון מוצרים הם הפכו למונומנטים עיצוביים, בעלי אמירה וערך מוסף לבית. החל מארונות, שידות, מזנונים ועד אחרון המדפים. כמעט בכל חדר קיים, ניתן להוסיף שדרוג באמצעות מידוף ואלמנטים של אחסון. יונת אור בעלת הסטודיו "עיונה" לרהיטי עץ אותנטיים, מציגה טיפ קוצר מחמאות והוא: פונקציונליות.

הטיפ של יונת: בחרו את הרהיט המדוייק לצרכים שלכם, כזה שיהיה יפה ויקצור מחמאות אבל גם יאפשר לכם אחסון והסתרת הבלגן, נוחות ונגישות.אל תתפשרו על הנוחות, גם מבחינת איכות המוצר שכולל מגירות בטריקות שקטות, דלתות בטריקות שקטות, צבע איכותי ועוד. וכמובן להבין את הצורך, לדוגמא: האם זו שידה לטלויזיה ואנו רוצים להסתיר את חוטי החשמל ? במקרה הזה נעדיף שידה סגורה שתיצור מראה נקי, בשידות לחדר האמבטיה, נרצה לוודא שסוג החומר ואיכותו מותאמים לחללים רטובים. האם הרהיט לכניסה לבית? במקרה הזה אולי נרצה מגירות לאחסון חפצים קטנים, בויטרינה לסלון ,נעדיף שחלק מהדלתות יסתירו קלסרים וחלק דווקא יבליטו ע"י זכוכית יפה אוסף של כלים שנאסף עם השנים, או ספרים אהובים.

4. מעטפת - קירות צבעים ואמירה ייחודית - מעצבת הפנים רוני שני פלדשטיין- סטודיו רוני שני

עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין - סטודיו רוני שני. אורן עמוס,
קיר דומיננטי על זמני. מתאים עצמו לקצב גדילת הילדים ולטרנדיות המתחלפת. עיצוב: רוני שני פלדשטיין/אורן עמוס

קירות הבית עוטפים אתכם כמו חממה וממסגרים את כל פריטי הבית. שיטת צביעת כל קירות החדר בצבע אחיד עברה מן העולם, ובשם חופש העיצוב, ניתן לערבב ולשלב בין הגוונים.

כידוע, צבעים כהים מקטינים את החלל, צבעים בהירים משדרים תחושת מרחב וצבעי פסטל משדרים רכות מפנקת. "כשזה נוגע לצבעים, אין מותר או אסור. יש מתאים או לא מתאים והכול במינון מדויק", מסבירה המעצבת רוני שני פלדשטיין. האג'נדה העיצובית של רוני דוגלת בין השאר במתן כוח לקירות ופינות באמצעות צבעוניות מתוחכמת. לשם ההמחשה, שיתפה אותנו בעיצוב חדר ילדים במושב גאולים, אשר תיכננה לו קיר כוח בצבע ירוק עמוק, המתאים לקצב גדילת הילדים, ולתוספת עניין, עיטרה את הקיר בפרופילים גאומטריים היוצרים עניין וסיפור. וכשהקיר כל כך דומיננטי, מספיק אלמנט קישוטי אחד וכל החדר מקבל אופי שונה וייחודי.

5. חדר שינה צבעוני- תעיזו, אל תחששו

מיטה דגם MILEY - להשיג באתר LALA DESIGN ב-4,500 שקל. ניצן הפנר,
להעז – מיטה חלומית וצבעונית. מיטה דגם MILEY- להשיג באתר LALA design/ניצן הפנר

חדר השינה שלנו הוא המקום שצריך להשקיע בו הכי הרבה מחשבה ומשאבים, זה המקום בו אנו פותחים וסוגרים את היום, המקום האינטימי והשקט שלנו. מיטה בחדר שינה יכולה להיות בנאלית ומשעממת אבל יכולה גם להיות מיוחדת, שונה, צבעונית עם גימורים וגב מיטה מעניין.

טיפ קוצר מחמאות: הכניסו טוויסט גם בחדר השינה באמצעות בחירה בצבע בריפוד. מיטה לא חייבת להיות בצבע אפור או לבן.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully