וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשעיצוב מעורר השראה וסטייל עילאי נפגשים לקפה

פיטרו הכט מציגה: הבשורה של מותגי העל ל-2023, היישר ממילאנו אל קדמת הסלון אצלכם בבית

מערכת אוכל דגם סנסירו וכיסא פרידה של המותג פוראדה. יחצ,
מערכת אוכל דגם סנסירו וכיסא פרידה של המותג פוראדה/יחצ

החזון של פיטרו הכט הוא להגיש מידי שנה לקהל הישראלי תחת קורת גג אחת, מגוון ייחודי ומעורר השראה של מותגי ריהוט בינלאומיים המתמחים בעיצוב והלבשת טוטאל לוק לבית. החברה מציגה את המגמות העכשוויות של הקולקציות החדשות ביותר, היישר משבוע העיצוב מילאנו שהתקיים זה עתה:

Visionnaire - מגדירים מחדש את מהות הבית

מותג יחסית חדש בייצור איטלקי יוקרתי ב"פיטרו הכט" חגג את השת"פ עם הנציגות הישראלית בארוע אדריכלים מפואר שהתקיים במסגרת שבוע עיצוב מילאנו 2023.

Visionnaire פועל בהתאם לחזונו - פילוסופיית הבית השלמה, ומציע ללקוח רמת גימורים גבוהה ומעטפת עיצובית שלמה הכוללת: עיצוב פנים וטיפול בכל חללי הבית. זאת באמצעות עיצובי מוצר ייחודים המיוצרים על ידי נבחרת מעצבים איטלקיים, אשר אחראים על עבודת נגרות עילית, עיצוב גופי תאורה, פריטי אומנות, טפטים וחיפויים בהתאמה אישית.

מטבח דאנקן ושולחן קאמרון בעיצובו של לה ספאדה למותג ויז'יונר לפיטרו הכט. יחצ,
מטבח דאנקן ושולחן קאמרון בעיצובו של לה ספאדה למותג ויז'יונר לפיטרו הכט/יחצ

לראיה, מנכ"ל ויזיונר ליאו קוואלי, חשף כי המותג ישיק את הפרויקט האדריכלי הראשון שלהם בקרוב מאוד בדובאי. הפרויקט המדובר בגודל כ-4000 מ"ר, שואב השראה מהחול והטבע ויבנה מחומרים כמו שיש, זכוכית, פלדת אל חלד תוך שילוב הפאטרנים האייקוניים של המותג.

בין פריטי הקולקציה שהושקה לשנת 2023

  • מטבח "דאנקן" בעיצובו של המעצב לה ספאדה, ממש כמו בקסם המטבח למעשה נסתר מהעין, באמצעות חיפוי עשוי אריחי מתכת בגימור מלוטש ובהדפס גיאומטרי מודרני. במחווה פשוטה, ידנית או אוטומטית, הפאנל החזיתי משתנה וחושף את פנים המטבח החבוי.
  • שולחן קאמרון בעיצובו של המעצב לה ספאדה עשוי שיש בשילוב מתכת עם בסיס פיסולי.
  • ספת "בומבר" בעיצובו של המעצב לה ספאדה, מגישה את סגנון טרנד בדי הריפוד העוטפים שכבשו את עולמות האופנה והעיצוב.
  • מיטה בעיצובו של המעצב לה ספאדה המשלבת שיש קריסטל ג'ולייט יוקרתי, גב מרופד ותאורה אחורית, כאשר שידות צד תואמות מעניקות את הטאץ' המושלם ללב של הבית, חדר השינה.
  • כיסא צ'יברי בעיצוב סטודיו פפה (Studiopepe), מוטיב "הקשר" הוא הבסיס לכיסא זה, המחבר בין ידיות ורגליים קדמיות המתחברות למשענת הכסא ולרגליה האחוריות. ל"קשר" משמעויות שונות לאורך ההיסטוריה, עם סמליות קדומה ודתית. החיבור בין שני אלמנטים מסמל הרמוניה, אהבה, נצחיות ונאמנות ומעניק לפריט זה טוויסט ואופי. הסטודיו עיצב בנוסף, מערכת תאורה Parade תלויה ואלגנטית וסט מראות Blanche.

Fendi Casa - מותג העל חוצה גבולות ומלביש את הבית

גם השנה Fendi Casa ממשיכים במתיחת הפנים עליה הכריזו לפני שנה, עם קו העיצוב החדשני והאמיץ ומשחררים קולקציה לא פחות מעוצרת נשימה באולם התצוגה הראשי במילאנו. בקולקציה רואים מוטיב חוזר של צינורות מעוגלים המאפיינים את הרקע המרשים שיצרו על גבי כל חלונות הראווה של האולם וצצים בכל פרט קטן לאורך הקולקציה.

Fendi Casa בדומה לשנה שעברה, ממשיכים להגיש שפה מיתוגית עדינה ואלגנטית, ברוח היצירה החדשה של המותג הבאה לידי ביטוי לדוגמא בלוגו של פנדי שעבר מטמורפוזה קלה, ונראה קישוטי יותר ובולט בסיומות הצינורות, בהטבעה עדינה ובפינות תחתונות של ספות וכורסאות.

מערכת ישיבה בלואו אפ של פנדי קאזה. יחצ,
מערכת ישיבה בלואו אפ של פנדי קאזה/יחצ
  • אחד הפיסים המרשימים שנתקלים בו מיד בכניסה לאולם היא מערכת הישיבה פיקאסיט השואבת השראה מהתיק הקלאסי של המותג "פיקהבו " ומעוטרת בדיטיילז שהופכים את העיצוב לייחודי ומוקפד.
  • עוד בקולקצייה החדשה, שולחן אוכל כתום בוהק שעוצב על ידי סטודיו דימורה. הוא עמד עם עריכה מלאה של צלחות, כוסות, סכו"ם ואקססוריז של המותג היוקרתי מה שהפכו אותו למיצג של ממש.
  • מערכת הישיבה בלואו אפ - כשמה כן היא כאילו לקחו וניפחו מושבים והם מוצבים בקומפוזיה בעומקים וגימורים שונים לאורך האולם בצורה כל כך עדינה ואלגנטית. בד ורוד בלאש ובד דמוי פרווה בצבע קרם מעניקים לדגם מראה מודרני, אמיץ ועם זאת מוקפד ויוקרתי. פנדי כמו פנדי, דואגים שלאורך כל המסע באולם התצוגה שלהם נקבל תחושה קוהרנטית, כאילו הכל נועד לעמוד לצד הכל - כך שבהמשך כשנתקלנו בסיידבורד מדגם טירטו לא הופתענו לגלות שגם הוא נבחר בגימור פודרה ורדרד.
  • מהתחלה ועד הסוף, כל חלל משובץ שולחנות צד ואקססוריז, כמו תכשיטים, כאילו גורמים לך להרגיש שהכל נועד להיות בדיוק כך, שלם כסט מא-ת. זהו חלק מסוד הקסם של המותג Fendi Casa שהפכו כעת למובילי טרנד ברורים ומותג שהפך לחובה בבית של כל חובב מותגי היוקרה העיליים.

DITRE ITALIA: כשהפנים והחוץ מתחברים יחד

קולקציית 2023 של המותג הותיק Ditre הינה תוצר של עיצוב וייצור איטלקי, ששם דגש על כל גימור ופרט, המתמזג עם אלגנטיות וחדשנות כשהפנים והחוץ מתחברים יחד בהרמוניה מושלמת.
גם השנה, ממשיך המותג לשתף פעולה עם מעצבים מובילים שיודעים להציג נאמנה את הדי אן איי של החברה הדוגל בעיצוב איכותי ללא פשרות. בין הדגמים החדשים:

מערכת ישיבה פפילו, דיטרה ד'איטליה. יחצ,
מערכת ישיבה פפילו, דיטרה ד'איטליה/יחצ
  • מערכת ישיבה מודולארית "אבלון" ע"י צמד המעצבים גבריאל ואוסקר בוראטי, מערכת ישיבה רכה המשלבת קימורים מעודנים ללא התפשרות על נוחות גבוהה ומעטפת נכונה של משענות הגב המתאימות עצמן לישיבה.
  • ספת Crossline בעיצובו של Daniele Lo Scalzo Moscheri הסימטרית מציעה מגוון רחב של קומפוזיציות שיתאימו בצורה הטובה ביותר לחלל אזור המגורים.
  • ספת Avenue, בעיצובו של Stefano Spessotto, ליניארית השומרת על קו נקי ומוקפד בשילוב כריות ומשענות גבוהות לנוחות מקסימלית.
  • כורסת Pacific בעיצוב Daniele Lo Scalzo Moscheri בעלת עיצוב בצורה עגלגלה, רכה, מרופדת ומזמינה,
  • כורסת Hall בעיצובו של Stefano Spessotto עשוייה בדים חדשים ויוצרת הרמוניה שעוטפת את הגוף ברכות בתוך המושב .
  • מזנון Circus גם בעיצובו של Stefano Spessotto , בעל קו נקי ומוקפד המשלב צורה עגולה גאומטרית מדוייקת.
  • שולחן Sentei בעיצובו של פאולו גראסלי מציג אובייקט פיסולי גאומטרי מדוייק, המדגיש איך טבע ואומנות חוברים יחדיו, לכדי פריט עיצובי עם בסיס שולחן המדמה עץ בעל שלושה גזעים.
  • שולחן ארקייד, בעיצובה של Nika Zupanc בהשראת אלמנטים ארכיטקטוניים נצחיים כעמודים וקשתות, המעניקים לו את המראה של תכשיט אדריכלי.
  • כיסא Cali, עוצב על ידי Dainelli Studio נוצר בהשראת קאלי, האלה ההודית בעלת ארבעת הזרועות המדגישה את ההבטחה ליציבות הרגליים שלה.
  • להשלמת המראה הסופי של חלל המגורים, מראת Boxy עוצבה על ידי Busetti Garuti Redaelli, מזכוכית מעושנת היוצרת אשליה ותלת ממד.
  • בגזרת הדגמים המיועדים עבור חללי החוץ, בולט Papilo החתום על ידי המעצב Stefano Spessotto, , מערכת ישיבה המורכבת משלושה מודלים אורגניים , הידרופיים ודוחי מים המתאימים בול לצד הבריכה.

רוש בובואה - פורטוגזית פוגשת קלאסיקה צרפתית

המותג הצרפתי רוש בובואה, ממשיך גם השנה להתהדר ולהאדיר שיתופי פעולה מנצחים עם המעצבים המובילים בעולם, ביניהם ז'אן פול גוטיה, סשה לקיק ומרסל וונדרס, לצד בתי אופנה בינלאומיים כ- Kenzo Maison וMissoni Home-.

האמנית ג'ואנה ואסקונצ'לוס למותג רוש בובואה בפיטרו הכט. יחצ,
האמנית ג'ואנה ואסקונצ'לוס למותג רוש בובואה בפיטרו הכט/יחצ

האמנית הפורטוגזית ג'ואנה ואסקונצ'לוס (המשתפת פעולה עם המותג מ-2019) כבשה שוב את פסגת הבמה וחשפה את פרשנותה האמנותית והעכשווית, המתחברת לפריטי ריהוט שובבים וצבעוניים. בקולקציית ה- Bombom המיועדת לריהוט פנים וחוץ, נוכל להתרשם מפריטים הגדושים בצבעוניות ומעוף יצירתי.

סדרת ספות ה- Bombom מגיעות בצורות נוזליות ואורגניות, בהתאמה אישית לפי דרישה, המיועדות למטרת שכיבה או ישיבה. צבעי הספות משקפים את האופטימיות והיצירתיות של ואסקונצ'לוס ובאים לידי ביטוי בפלטת צבעים פסטלית מתקתקה, בהשראת הבתים בעיר העתיקה של ליסבון, לצד גווני שקיעה עמומים. פריטים נוספים המשלימים את הקולקציה: שטיחים עגולים ואמורפיים, שולחנות הקפה, לצד פריטי אומנות דקורטיבית בצבעוניות התואמת את הסדרה, המהווים את המעטפת המושלמת לטוטאל לוק קסום שיקפיץ כל חלל פנימי או חיצוני.

Porada מקדשים את השימוש בעץ גולמי

המותג האיטלקי,שפועל מזה כ-70 שנה מקדש את השימוש בעץ גולמי ועבודת יד מוקפדת ויוצאת דופן , מציג את קולקציית Twenty-Three בצבעוניות נטרלית המשלבת צבעי אדמה, כאשר מילת המפתח היא המשכיות.

הפריטים בקולקצייה החדשה מספקים את השילוב המושלם בין חומרי גלם ייחודיים לעץ מהוקצע יפהפה הבולטים במודלים החדשים, לדוגמא: שולחן צד בייוס 44 בעל צורה מעוגלת, בסיס עשוי שיש, מגירה ורגלי עץ המשלבות עץ ובסיומת פליז מוברש.

המותג פוראדה לפיטרו הכט. יחצ,
המותג פוראדה לפיטרו הכט/יחצ

סדרת כסאות אייבי ממשיכה גם השנה, סלין, כורסת ישיבה מעוגלת ועוטפת המשלבת בסיס עץ בגב הכורסא המעניק לה את הטאץ' העכשווי.

עוד בקולקציה

  • osmose: שולחן אוכל בעל פלטת עץ אגוז קלנטה ורגלי שיש דומיננטיות, המשלב שני עולמות המתמזגים יחד .
  • Amarantha, כורסת פוף עוטפת המשלבת את עץ האגוז , עור ובד ומספקת נוחות מירבית בסגנון עכשווי.
  • Tillow, שולחן קפה פונקציונאלי שמגיע כאלמנט יחיד או כשלושה שולחנות נפרדים, בשילוב עץ אגוז, זכוכית שקופה מעושנת ושיש .
  • הפיתוח של פורדה ממשיך בעולם הריפוד המודולרי עם ספת Klem, בעיצוב נורדי המבטאת את הסינרגיה ההרמונית בין מבנה ונוחות כאחד. Atsuko, ארון ויטרינה קלאסי בעל דלת זכוכית שקופה כפולה ומגרת עץ נשלפת, בגימור של בסיס מתכתי בסגנון נקי ומוקפד.
  • גם חלל חדר השינה זוכה לפרשנות חדשה בקולקציה החדשה בדגם Ziggy Bed Soft עם מסגרות מיטה גדולות יותר, כאשר ראש המיטה מורכב משתי כריות רכות להגדלה הנוחות.
  • עוד דגם בולט בקולקציה הוא כיסא Frida שמבטא את זהותו של המותג, בשימוש המובהק של העץ בסגנון כה נקי . שולחן Sansiro, כולל מבנה ארכיטקטוני חזק - הומאז' לצללית של אחד מאתרי הספורט של מילאנו. בעל רגליים מעוגלות מעץ מלא. Mollyכיסא לא שגרתי עם צורותיו הנוזלות החוגגות את אמנות העיבוד בעץ, ו- Aksel שולחן הכתיבה המשלב במדוייק גימורים שונים כמו שיש ועור עם העץ. Tylsa הם שלושה מודלים הכוללים: שידת לילה, מזנון,ושידת מגירות - פונקציונליים שעובדים בצורה מושלמת ביחד.

את קולקציות המותגים: Visionnaire, Fendi Casa, Ditre Italia, Roche Bobois, Porada ניתן להשיג בפיטרו הכט | מדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח ומתחם DCITY, מעלה אדומים

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully