וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשקעה של 1.5 מיליון שקל: חנות קונספט חדשה לקבוצת ח.י.

קבוצת ח.י. משיקה את חנות הקונספט החדשה HY EXPERIENCE בסניף תל אביב, ובה ניתן למצוא את מוצרי החשמל לבית

חנות HY EXPERIENCE של ח.י.. יחצ,
חנות HY EXPERIENCE של ח.י./יחצ

קבוצת ח.י., אחת הקבוצות המובילות בישראל לייבוא ושיווק מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, מתמחה במתן פתרונות תכנון וביצוע של פרויקטים בתחום תאורת הLED, מסכים מקצועיים ומערכות מיזוג אוויר. בנוסף לקבוצה מערך שרות ולוגיסטיקה ופעילות בתחום הקמעונאות והנדל"ן.

הקבוצה משיקה חנות קונספט חדשה ברחוב קיבוץ גלויות 47 בתל אביב בהשקעה של 1.5 מיליון שקל ומתפרסת על גודל של 400 מ"ר. חנות HY Experience מאגדת ומציגה במקום אחד את מגוון המוצרים של המותגים המובילים ופתרונות הקבוצה עבור לקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים.

חנות HY EXPERIENCE של ח.י.. יחצ,
חנות HY EXPERIENCE של ח.י./יחצ

יוסי סרודי, יו"ר ובעלי קבוצת ח.י.:" אנו מתחדשים ומתפתחים כל העת, שמחים ונרגשים על השקת הסניף השלישי במספר של חנויות הקונספט של הקבוצה. הסניף החדש בתל אביב מאפשר ללקוחותינו חוויית קניה, יעוץ וליווי מקצועי לכל מותגי הפרימיום של הקבוצה במקום אחד".

בחנות החדשה קבוצת ח.י. מציגה מגוון מוצרי חשמל מתקדמים שהיא מייבאת ומתאימים לעיצוב הבית. בין המותגים המובילים ניתן למצוא את מסכי הפרימיום של המותג המוביל LG כולל מגוון רחב של מסכי OLED ומסכים מקולקציית הלייף סטייל של המותג, מגוון מוצרי חשמל למטבח וחדרי הכביסה של מותגי הפרמיום Gorenje ו- ASKO, ואת פתרונות מיזוג האוויר והמקררים של Hisense.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מימין: משה דניאל, עדי כדורי, ענבל כץ ויוסי סרודי. יחצ,
מימין: משה דניאל, עדי כדורי, ענבל כץ ויוסי סרודי/יחצ

החנות החדשה של HY Experience רחוב קיבוץ גלויות 47 תל אביב. סניפים נוספים: מדינת היהודים 60 הרצליה | מתחם DCITY מעלה אדומים.

  • עוד באותו נושא:
  • חנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully