וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לי משהו בשבילכם": דוגמנית חשפה את שדיה מול חבורת פועלי בניין המומים

22.5.2023 / 0:06

אסטריד ווט, כוכבת "אונלי פאנס" וגם מתאגרפת רק רצתה "לעודד" את הפועלים שעבדו בבניין ממולה. אז היא עמדה מול החלון, משכה את תשומת ליבם והרימה את החולצה. אלא שהפועלים, וגם העוקבים שלה ממש לא התרשמו. צפו ברגע המביך

דוגמנית עירום חושפת את עצמה מול פועלי בניין/wettastrid

אסטריד ווט, דוגמנית פרובוקטיבית עם חצי מיליון עוקבים באינסטגרם, עמוד פעיל מלא בתוכן מיני ב"אונלי פאנס" וגם מתאגרפת בשעות הפנאי, הצליחה לעורר פרובוקציה אחרי שחשפה את שדיה לעיני חבורה של פועלי בניין שעבדו מול הבית שלה. ווט העלתה לטיקטוק שלה סרטון שבו היא היא ניסתה "לעודד" כמה פועלי בניין שעבדו מאחוריה.

אז מה שהיא עשתה כדי לעודד אות? היא נעמסה מול החלון הגדול שלה, כאשר מולו היה אתר בנייה שלם מלא בפועלים עבוקים. ווט לבשה חולצה שחורה ללא חזייה ומכנסונים קצרצרים. היא צרחה מהחלון שלה לעבר הפועלים: "היי, יש לי משהו בשבילכם" ואחרי שמשכה את תשומת הלב שלהם היא הרימה את החולצה שלה וחשפה את שדיה.

גם דוגמנית וגם מתאגרפת. אסטריד ווט

אלא שהפועלים לא נראו מתפעלים יותר מדי מה"מחווה" שלה, ואפילו נראו די כועסים. הסרטון הקצר הזה צבר מעל 355 אלף צפיות בטיקטוק ועשה גלים גם בטוויטר, כשרוב הגולשים ממש לא אהבו את מה שהיא עשתה.

צפו בה חושפת ובתגובת הפועלים

אפילו אמילי וורטסון, פוליטיקאית מקומית באנגליה, צייצה בתגובה: "תארו לכם אם גבר היה חושף את עצמו מול חבורה של נשים?" אחרים כתבו שמה שהיא עשתה זו "בושה" ויש כאלו שקראו לקחת לה את חגורת האליפות באגרוף, אותה היא מחזיקה כאלופת אגרוף במשקל זבוב לנשים - אליפות מקומית שמאורגנת באנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully