וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תבריזו: בעולם הברזים יש הרבה יותר משנדמה לכם

שבועות הוא חג המים, ובחג המים מדברים על ברזים, מוצר פונקציונלי שיכול להפוך בקלות לפריט עיצובי בבית שלכם. איך תבחרו את הברז הנכון?

ברז רטרו תעשייתי במרכז העיצוב all in home. יחצ,
ברז רטרו תעשייתי במרכז העיצוב all in home/יחצ

שבועות מכונה גם "חג המים". המנהג של לשפוך מים זה על זה הוא השתרשות מנהג קדום שנועד לעורר יהודים בשעות לילה מאוחרות ללימוד תורה. התורה משולה למים ומים מעניקים לנו חיים, בחג שבועות קיבלנו את התורה, שנותנת את החיים - כמו מים.

לכן, מתבקש בימים אלו לעסוק בנושא ברזים ומה שביניהם. פעם הברז היה רק פריט פונקציונאלי כדי להוביל את המים, מאז עברו מים רבים בברז והברז הפך לסמל סטטוס ולאמירה עיצובית, מעבר לפונקציונליות ההכרחית שלשמה נוצר.

ברז מוזהב מבית סטודיו קרמיקה. יחצ,
ברז מוזהב מבית סטודיו קרמיקה/יחצ

הברזים הם האלמנט שמעניק את הטאץ' הסופי, הגימורים והצבעוניות מדגישים את היכולת לשלב פרקטיות ביחד עם דקורטיביות. עולם הברזים הוא עולם מיוחד, שופע עיצובים מוקפדים ומקוריים, עם שימוש בטכנולוגיות וחומרים מתקדמים.

אוהד לוי, הבעלים של חברת נוטלי יבואנית ברזי hansgrohe ו-axor, מציין שחשוב בבחירת ברז להתאים אותו לצרכים, כשלכל ברז יש מטרה משלו. הברז צריך להיות מחובר לצורך ולשפה העיצובית. הברזים הם התכשיט האמיתי בחדר האמבטיה.

עוד מוסיף לוי שצריך ללכת עם הזרם בעת בחירת ברז: "כרום הוא עדיין הגימור האידיאלי לברזי הבית והמראה הכמו נוצץ מעניק לוק ייחודי, כאשר ברזי הכרום הינם האופציה הראשונה ועדיין אחד מהגימורים המומלצים, אך יש את אילו שמבקשים להוריד את ברזי הכרום מזירת המנצחים ואילו למשל הברזים השחורים black is most certainly back. הגימור שהגיע היישר מהעיצובים התעשייתיים ומובילים את תחום הברזים לקצה. הברזים השחורים נמצאים בקרבינו והם נמצאים כדי להישאר ובגדול".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
ברז ייחודי ברשת סטודיו קרמיקה. יחצ,
ברז ייחודי ברשת סטודיו קרמיקה/יחצ

לאחר שהזהב נחקר לעומק, קיימת זליגה אל עבר הברונזה, גוון מדויק המתאים בעיצוב שהוא בסגנון יותר כפרי, מראה חמים, ברזי הברונזה יוצרים תחושת שלווה ותחושת בית יותר מהכול. ברזי הברונזה משלבים היטב את ענין החדש והישן גם יחד והגוון החדשני הזה מיטיב לספר שפה עיצובית מיוחדת ונוכחת.

ברזי הפליז הם אילו שנושפים בקול בחצוצרה, סגנון שמתחבר לווינטאז' אבל מוצג בשלל אופנים, למשל בצורת ברזים מעוגלים, עם ידית אחת מעוצבת להפליא כאשר הפליז מוסיף שיק והדר ויופי משלו לצד אגני האמבטיה והכיורים.

ואיך אפשר ללא ברזים ססגוניים ובלבן, ברזים שמושכים תשומת לב יתרה. הברזים הצבעוניים והלבנים מצליחים להשתלב עם כל עיצוב ומתלבשים נהדר בחדרי אמבט על טהרת השחור ומשלימים שפה עיצובית בועטת של צבע לצד שחור או של לבן ושחור במשחק שח מט.

ברז מוזהב מבית all in home. יחצ,
ברז מוזהב מבית all in home/יחצ
ברז של פיליפ סטארק. יחצ,
ברז של פיליפ סטארק מבית axor - hans grohe/יחצ

הברזים מבית axor - hans grohe מדגישים פאן מאוד אלגנטי וייחודי בתחום, כאשר החברה משתפת פעולה עם גדולי המעצבים כמו פיליפ סטארק, ז'אן מארי מאסו, ברבר אוזגרבי, אנטוניו סיטריו ואחרים. כל ברז מעוצב בקפדנות יתרה ומהווה מעין יצירת אומנות שמבקשת לפרוץ את גבולות העיצוב.

דגש ניכר מושם כאן על ברזים מרובעים, כאשר הידיות מחוברות בצדדים לא מחוברות לברז הראשי, אלא אושיות בפני עצמן, שימוש בחומרים מיוחדים בידית הברז כמו עור נאפה שאינו רגיש למים, או שיש יוקרתי. פיליפ סטארק עיצב ברז ייחודי שנראה כמו תעלת מים שקופה המובילה את המים היישר אל הידיים בדרך נדירה. העיצובים המיוחדים מבהירים מעל לכול שברז הוא כבר מזמן אינו מקור למים זורמים, אלא חלק מהישות הכללית ועליו להשתלב בתוך החלל.

ברז גבוה במרכז העיצוב all in home. יחצ,
ברז גבוה במרכז העיצוב all in home/יחצ
ברז דמוי עץ - axor. יחצ,
ברז דמוי עץ מבית axor - hans grohe/יחצ

ברשת סטודיו קרמיקה מחזקים את העובדה שהיום הטרנד המרכזי הוא השימוש בברזי נירוסטה בקווים נקיים ומינימליסטים. במקום ברזי פרח משתמשים בפיה דקה המחוברת לקיר או היישר מהמשטח, בתוספת של ידית מינינמליסטית. הברזים מוצעים במניפת צבעים אין סופית והם ניתנים להתאמה לגווני הכיורים ושאר הכלים הסאניטריים שמסביב.

הסגנון המינימליסטי הכאילו פשוט הוא סגנון כובש וחדשני כמו כן גם ברזים שמשלבים מספר גוונים , בקווים ישרים וסוגי גימור כמו ניקל ושחור. ברזים במראה כמו עתיק נוטה להיות מנצח מבחינה אסתטית, ברזים איל מן הסתן יהיו דווקא יותר מורכבים ויחד עם זאת מאוד דומיננטיים.

ברז בעיצוב מעצב העל מסאוד לברזי. יחצ,
ברז בעיצוב מעצב העל ז'אן מארי מאסו מבית axor - hans grohe/יחצ

לסיכום, עולם הברזים הוא עולם ומלואו עם אפשרויות בלתי מוגבלות של ברזים עגולים, גבוהים, מרובעים, נמוכים היוצאים מהקיר או מונחים על גבי משטח בשחור או בלבן, עם זרמים מונחים של סילונים, עם תאורה ומעין מפל פרטי, וכל אחד יכול להנות מכלי הקיבול המוביל את המים בדרכו ורצונו.

  • עוד באותו נושא:
  • ברזים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully