וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב בלבן: כך עושים זאת נכון

עד כמה שהוא קונבנציונלי, לכאורה, עיצוב בית בצבע לבן מאוד מאתגר. לפני שבועות פנינו לשני מעצבי פנים וביקשנו לבדוק איך לעשות את זה בצורה האופטימלית

עיצוב ליעד יוסף. אלעד גונן,
עיצוב ליעד יוסף/אלעד גונן

חג השבועות הוא בדיוק הזמן לדבר על עיצוב בלבן. יש שנרתעים מזה, חוששים שזה משעמם או קר. אבל האמת שאם עושים את זה נכון, שימוש בלבן בחלל הבית יכול לעשות דברים נפלאים. הוא יכול להוסיף חום, נועם ואלגנטיות בחללי הבית. הוספנו גם כמה טיפים מקצועיים לשילוב הצבע הלבן בעיצוב הבית.

מעצב הפנים, ליעד יוסף, שמרבה לעצב בתי יוקרה, עיצב לאחרונה בית עבור זוג צעיר עם ילדים קטנים שכולו לבן: "כל החכמה בלעבוד עם לבן, כקונספט היא לקחת בחשבון שלא מפחדים. הקפחדניםק יקבלו בית קצת משעמם, יש כאלה שיגדירו אותו חסר חיים או נטול אופי. החלטתם שזה הגוון שלכם? תעופו עליו. רוצים שזה יצא מוצלח? תשלבו. הניגודים תמיד יעשו את העבודה.

"כך, למשל בבית שעיצבתי, שימו לב לגופי התאורה המוזהבים, בסלון בתוך החלל הלבן. הזהב והלבן 2 ניגודים שיוצרים שלם אחד. הספה הראשית במרכז הסלון, ענקית ומפנקת גם היא בלבן, רק שהבד שנבחר, בוקלה, בתחושה טבעית יושבת על רצפת פורצלן לבנה מבריקה. שילוב מנצח. משטח העץ באי בתוך הלובן של המטבח מעניק חמימות וביתיות. מכירים את המיתוס שלבן מגדיל? מרחיב? כשאני נגש לעבודה כמעצב פנים, אני לא לוקח זאת בחשבון. הרעיון הוא לדעת להתאים את הצורך האמיתי של הלקוח לבית שלו. כשישבתי עם המשפחה בפגישה הראשונה הם סיפרו שהם אוהבים לארח וחשוב להם הספייס, שהבית יהיה נוח וגם בהיר. הפחד שיתלכלך קיים, רק שהוא לא המרכז. בתים לבנים, תמיד יראו נקיים יותר לעומת בתים כהים, מעבר לזה שקל יותר לנקות אותם ולתחזק".

עיצוב ליעד יוסף. אלעד גונן,
עיצוב ליעד יוסף/אלעד גונן

מעצבת הפנים תהילה גור נותנת מספר עצות כדי עושים שימוש נכון בצבע לבן: "כמעצבת הצבע הלבן בעיצוב פנים הוא צבע מוביל ואהוד במיוחד על הקהל הישראלי, יש משהו בצבע הלבן שמרחיב את הלב ואת החלל, מייצר תחושה של גודל. בהגדרתו, הצבע הלבן הוא סך כל הצבעים יחד, השתקפות כל הצבעים.

"כדי שהחדר הלבן לא ייראה משעמם ונטול חיים, צריך להשתמש בגוונים שונים של לבן ובחומרים מגוונים, בכדי ליצור עומק תלת ממדי ומורכבות מעניינת בחלל.

"על פניו הבחירה בצבע הלבן נשמעת קלה אבל על מנת לייצר עיצוב מנצח צריך לדעת לתבל נכון את גווני הלבן בשילובים נוספים ממשפחתו, כגון פנינה או לבן שבור, או גווני לבן עם פיגמנט אפרפר.

"הצבע הלבן הוא קלאסי ממלכתי ועשיר ותמיד על זמני. כדי להמנע ביותר מידי לבן , דאגתי לשלב גופי תאורה מוזהבים ונגיעות של צבע ירוק בריהוט המשלים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עיצוב תהילה גור, חלל מרכזי. אלעד גונן,
עיצוב תהילה גור/אלעד גונן
עיצוב תהילה גור. אלעד גונן,
עיצוב תהילה גור/אלעד גונן

הלנה סלבוצקי , משנה למנכ"ל בחברת מערכות השינה Swiss System ישראל, מתייחסת לאספקט הנוגע לחדרי השינה.

"בחדרי שינה אנחנו מרבים לראות שימוש בצבע לבן כצבע מוביל. חדר שינה עבור רבים מאיתנו הוא המקום בבית שמאפיין שקט ורוגע. זה המקום שבו אנחנו מורידים את הקצב ממהלך היום, לוקחים אוויר ונרגעים. לכן יש רצון בסגנון עיצוב שמאפשר את כל אלה. עיצוב שהוא צבעוני מדי או עמוס מדי מייצר פעמים רבות תחושה של אי שקט ורעש מנטלי. הצבע הלבן גם שימושי מאוד לחדרים קטנים. הוא מאיר את החדר ונותן תחושה של מרחב.

עיצוב של תהילה גור עבור סוויס סיסטם. יחצ,
עיצוב של תהילה גור, עבור סוויס סיסטם/יחצ

"רבים מהלקוחות שלנו יבחרו מערכת שינה בלבן, ויוסיפו צבע באמצעות פריטי דקורציה משלימים בגוונים טבעיים כגון צבעי חול, עץ או קש שנעימים לעין. חשוב גם לומר, שאי אפשר באמת לדבר על צבע לבן. לצבע הלבן יש עשרות גוונים. הוא יכול להיות לבן קר ולא נעים, אבל הוא גם יכול להיות לבן שמנת שמשדר משהו חם, נעים, עוטף".

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully