וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיד מתאים, אף פעם לא נמאס: הצבע הלבן עדיין איתנו

הלבן נתפס כגוון האולטימטיבי שקולע במדויק לכל סגנון עיצוב, משרה תחושת ניקיון, חגיגיות, וקלאסיות. רגע לפני החג הכי לבן בשנה, הנה כמה דברים שכדאי לדעת על הצבע הכי טרנדי והכי על זמני

תכנון ועיצוב לייה סלה, באדיבות ארטפרו. יחצ,
תכנון ועיצוב לייה סלה, באדיבות ארטפרו/יחצ

מאז ומתמיד נחשב הצבע הלבן לייחודי, אולטימטיבי ואופנתי בכל הזמנים, מימי בראשית ועד היום. הצבע הלבן משדר טוהר, ניקיון, חגיגיות, וקלאסיות. מעצבים רבים נוטים לשלב אותו בבית בצורות שונות החל מקירות הבית, תאורה, פרטי עיצוב שונים, מטבח, ריהוט לחדר השינה, לסלון ולמטבח, כלי מיטה ומצעים, אביזרים ועוד.

ביהדות ובעולם המערבי הוא מסמל טוהר וקדושה; בתורת הפאנג שווי הוא מייצג בהירות, התחלות חדשות ורעננות - כל התכונות הללו מובילות מעצבים רבים לשלב אותו כציר חשוב ומרכזי בעיצוביהם ובאופנים שונים; החל מקירות הבית, דרך גופי התאורה וחזיתות המטבח, ועד לכלי מיטה, מצעים ואביזרים. בקיצור, איפה לא?

עיצוב שאמי זידנפלד, באדיבות רשת ellita living. עודד סמדר,
עיצוב שאמי זידנפלד, באדיבות רשת ellita living/עודד סמדר
למינם איטליה. יחצ,
למינם איטליה/יחצ
מטבח לבן משדר עוצמה ורכות. התמונה באדיבות ניגא שף FOR HOME. יחצ,
מטבח לבן משדר עוצמה ורכות. התמונה באדיבות ניגא שף FOR HOME/יחצ

הגישה החדשנית בעיצוב לבית הובילה את העיצוב הלבן לפופולארי ביותר בכל חדרי הבית. הביקוש הרב של צבע זה הביא את מיטב המעצבים ליצור טקסטיל וריפוד בו הצבע הלבן מקבל את מלוא הבמה והיצירתיות באה לידי ביטוי במרקמים והבדים השונים שיוצרים עניין.

אם משכילים לשדך ללבן את הגוונים והטקסטורות הנכונים אין סיבה אמיתית שהוא לא יקלע למטרה. הוא נחשב לוורסטילי במיוחד ובזכות הטון הניטרלי שלו הוא רלוונטי לכל סגנון עיצוב -החל מהיפני, דרך הסקנדינבי ועד לתעשייתי- כשבכל אחד מהם הוא יתפרש באופן שונה בתכלית.

תכנו ועיצוב לייה סלה, באדיבות ארטפרו. יחצ,
תכנו ועיצוב לייה סלה, באדיבות ארטפרו/יחצ
מפתחים ארטפרו, קרן מאיר. מאור מויאל,
מפתחים ארטפרו, קרן מאיר/מאור מויאל
רשת ellita living. יחצ,
רשת ellita living/יחצ

הוא כבר מזמן לא צבע חד-גוני: הודות לטכנולוגיות ייצור מתקדמות חברות הצבע, וכך גם מותגי העיצוב המובילים, מצליחים להפיק סקלה כמעט אינסופית של גוונים לבנים מורכבים, עמוקים ועשירים כמו פנינה, לבן שבור וגרייז'. לשיטתם של המעצבים למטבחים ולחדרי הרחצה מתאימים במיוחד גווני הלבן הקלאסיים בעוד שעבור קירות הסלון לדוגמה ההמלצה היא לבחור בגווני לבן שבור או לבן עם נגיעות מוקה שישוו לחלל מראה יותר חמים ומזמין.

חשוב להכניס גם הבזקי צבע בחלל ודרך מצוינת לעשות זאת היא על ידי שילוב של אקססוריז, כמו כורסא, פסל, ואזה, כרית ועוד. הלבן הוא כלי חשוב ליצירת חללים מוארים, בפרט בבתים בהם חסר אור טבעי, היות ומדובר בצבע רפלקטיבי (בעל החזר אור גבוה). זאת ועוד , הוא יוצר אשלייה של גודל ומרחב.

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully