וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית

הצעות איכותיות לפינת אוכל, מצעים לילדים ולמבוגרים, סיר תרמוס לפיקניק, מיטה מפנקת ועוד. רגע לפני שבועות, הפריטים החדשים ומבצעים לעיצוב הבית

מעצבת בת חן משה, זגה פינות אוכל. מאור מויאל,
מעצבת בת חן משה, זגה פינות אוכל/מאור מויאל

רשת ZAGA - פינות אוכל, יוצאת במבצע לרגל חג השבועות עם שתי הצעות איכותיות.

ברכישה מעל 4,970 שקל מקבלים במתנה ערכת רוסו הכוללת מחבת לקרפ, קעריות ערבול ומשקל. ברכישה מעל 8,570 שקל מקבלים במתנה ערכת רוסו הכוללת ערכת אפייה יוקרתית + מכשיר להכנת פסטה.

המבצע כולל את מבחר הפריטים בקטגוריות השונות: פינות אוכל בעיצובים מגוונים, שולחנות עם פתרונות הרחבה ייחודים המגיעים במספר צורות וגוונים לבחירה, כסאות מרופדים, כסאות עץ, כסאות בר ועוד.

סט מצעים עצמל'ה. שחר פליישמן,
מצעים של עצמל'ה/שחר פליישמן

לקראת הקיץ, עצמל'ה רשת רהיטי הילדים והנוער, משיקה קולקציית מצעים למיטת יחיד עשויים 100% כותנה. כל סט מצעים כולל סדין ציפה וציפית וניתן להשיג אותו במגוון דוגמאות שילדים אוהבים: בלרינה, כדורגל, ברבור, גיימינג, פלמינגו, חלל, חד קרן ועוד.

מחיר: מבצע לחודש מאי- 99 שקל במקום 119 שקל, להשיג בסניפי עצמל'ה ובאתר. המבצע לא כולל אאוטלט ותצוגות, ללא כפל מבצעים, בתוקף עד ה-31.5.23.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
סט מצעים פרקל שמפיין של ערד טקסטיל. עדי גלעד,
סט מצעים פרקל שמפיין של ערד טקסטיל/עדי גלעד

לקראת חג השבועות חברת ערד טקסטיל משיקה את "הקולקציה הלבנה". בקולקציה ניתן למצוא פריטים שיעטרו ויוסיפו אור לכל חדר בבית, ביניהם מצעים מעוצבים לקיץ במגוון סוגי בדים עשויים 100% כותנה - סאטן, פרקל, עם רקמה, כותנה וופל, כותנה אורגנית, שמיכות קיץ אווריריות ומפנקות, כריות לשינה ונוי במגוון דגמים, מגבות במבחר גדלים ועיצובים, שטיחונים, פריטים למטבח כגון סינרים, אוחזי סירים, ראנרים לשולחן המטבח, שטיחים ושטיחונים ועוד, הכל בתו האיכות הידועה של ערד טקסטיל.

לרגל חג השבועות ניתן למצוא את הקולקציה במבצע באתר האונליין בהנחה של 50%+10% הנחה נוספים לנרשמים חדשים. להשיג בסניפים בפריסה ארצית ובאתר האונליין https://www.aradtextile.com/

קומקום מעוצב של ראסל הובס. יחצ,
הקומקום של ראסל הובס/יחצ

קומקום נירוסטה מעוצב LUNA STONE עם גימור אבן חול של המותג החשמלי המוביל "ראסל הובס" מבית שריג אלקטריק. הקומקום המעוצב מגיע עם קיבולת של 1.7 ליטרים ובסיס 360 מעלות, מסנן מים למניעת אבנית קל להסרה ולשטיפה ומדיד מים על מנת לצפות בכמות המים.

לקומקום LUNA STONE מנגנון כיבוי בטיחותי אוטומטי כפול עם יכולת הרתחה של כוס בזמן של 55 שניות. הקומקום חסכוני בחשמל ב-66% ובעל הספק של 2400W ושקט במיוחד. אחריות 1+1 של שריג היבואן הרשמי.

מחיר: 299 שקל, להשיג בחנויות וברשתות החשמל המובחרות, אצל המשווקים המורשים ובאתר האונליין של היבואן הרשמי שריג אלקטריק https://sarig.com/

סיר תרמוס לפיקניק. שרית אריה,
סיר תרמוס לפיקניק של פודאפיל/שרית אריה

פעם הסבתות היו עוטפות את הסיר בשמיכות, כדי לשמור על החום בדרך לנכדים. היום שמים את האוכל בסיר תרמוס ששומר על התבשילים חמים במשך שעות ארוכות. הסיר הגאוני הזה, שימושי בכל כך הרבה מקרים:

  • כשאין עוד מקום על הפלטה ורוצים אוכל חם לערב שבת.
  • כשרוצים להביא את האוכל של הבית לבסיס של החייל/ת.
  • כשרוצים ליהנות מארוחה חמה בסוף מסלול הטיול.
  • כשעושים פיקניק בחיק הטבע ורוצים שהאוכל יגיע מוכן מראש בלי שום אמצעי חימום.
  • כשעושים על האש, אבל רוצים שכולם (כולל המנגליסט) יאכלו ביחד בניחותא, ולא לפי הקצב של הגריל.
  • כשמכינים אורז לסושי ומעדיפים שיישאר חמים, מוכן לגלגול.
  • כשמכינים בצק שמרים ורוצים לעזור לו לתפוח.
  • מחיר- 249 שקל, להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ וכן באתר בכתובת https://www.foodappeal -online.com
קסטרו הום, בובת שמיכי חיות. יחצ,
קסטרו הום, בובת שמיכי חיות/יחצ

CASTRO HOME מותג הלייף סטייל של קסטרו משיק קטגוריה חדשה בשם LITTLE HOME - קולקציה ייחודית לעיצוב חדרי הילדים והתינוקות.

הקולקציה מציעה פריטים מותאמים אשר יוסיפו טאץ' וסטייל ייחודי לחדר התינוקות ו/או הילדים.
בין הפריטים בקולקציה: כריות נוי, בובות, מצעים בפרינטים שונים, מגבות, קופסאות וסלי אחסון. הקולקציה עשויה מבדים איכותיים ובעיצובים שובי לב, המאופיינים בקווים נקיים ובצבעים רכים.

עוד ניתן למצוא בקולקציה: שמיכת תינוקות סרוגה עם דמויות של חיות, סט מצעים עם הדמות של באגס באני, סט מצעים עם דמויות של לוני טונס, בובת 'שמיכי' חיות סרוגה במגוון דמויות, סל ארנב מתקפל, כיסוי כרית סרוג במגוון דוגמאות, סל סרוג מתקפל בדוגמא של חיות או נקודות ועוד.

עוד בקולקצייה סדרת פריטים צבעונית של כלי אוכל עשויים מלמין במגוון צבעים לבחירה ומותאמת לילדים.

הפריטים בCASTRO HOME מגיעים מהדורה מוגבלת ובכמויות קטנות. בבחירת הפריטים ישנו דגש רב על האיכות, על רמת הגימור והסטייל מבלי להתפשר על מחירים נגישים.

מחירים: החל מ-69.90 ועד 349.90 שקל, להשיג ברשת חנויות CASTRO HOME ובחנות האון ליין www.castro.com

רשת הסטוק. יחצ,
מזרן השטח של הסטוק/יחצ

מזרן Cosy - מזרן שטח עשוי פוליאסטר בעובי של 4 ס"מ, מתאים ללינה מפנקת בכל תנאי השטח, מתאים לטיולי צופים, קמפינג משפחות, אירוח ביתי וכמובן חגיגות ל"ג בעומר.

מחיר 99 שקל, להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ וכן באתר בכתובת https://hastok-online.co.il/

מיטת ג'וזפין של טייק א נאפ. יחצ,
מיטת ג'וזפין של טייק א נאפ/יחצ

מותג ההום TAKEANAP מתמחה בבדים ומוצרי טקסטיל לבית ,החל ממצעים איכותיים, שמיכות, כריות , מצעים וטקסטיל תינוקות, וכמובן מוצרים לחדרי הרחצה המטבח ועוד. המותג מתחדש כל הזמן חוקר ומחדש בדים ואיכויות מהמתקדמים ביותר בעולם.

חברת Takeanap עושה צעדים ראשונים בעולם הריהוט הקל והאופנתי לבית ומשיקה מיטה זוגית דגם ג'וזפין - מיטה מעוצבת בסגנון צרפתי קלאסי, המיטה עשויה ברזל קיימת בצבעים של שחור/ לבן ולמעשה משלימה את המצעים המדויקים והאיכותיים של המותג. מיטת ג'וזפין מעוצבת בקו צרפתי קלאסי, איכות וסגנון התואמים את הייחודיות של TAKEANAP.

גל דרייבלט, מייסדת ומעצבת מותג TAKEANAP: "כמותג הום סטיילינג איכותי ומוביל כניסה לעולמות הריהוט הקל כדוגמאת עיצוב מיטה היה חלק מצעד מתבקש של התפתחות המותג, זוהי סנונית ראשונה בסדרת מוצרים, נוספים בקטגוריה זו שתושק בקרוב".

לרגל ההשקה הובלה חינם לכל חלקי הארץ. מחיר 3,690 שקל, ניתן להשיג באתר החברה או בסניפי הרשת ברחבי הארץ https://takeanap.co.il/

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully