וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בין יצירתיות לפרקטיקה: המקום שבו רוקמים חלומות

מבט ראשון למשרד אדריכלים שמשלב יצירתיות ופרקטיקה - הצצה ל"שולחן העבודה" של משרד האדריכלים יעקבס-יניב אדריכלים, שתכננו בזמן הקורונה את משרדם החדש בהרצליה, בו הם מנסים להפוך חלומות למציאות

משרד יעקבס-יניב אדריכלים. עמית גרון,
לתת להשראה לפרוץ. משרד יעקבס-יניב אדריכלים/עמית גרון

יעקבס-יניב אדריכלים הוא משרד אדריכלות ועיצוב פנים המתמחה בבניה פרטית ועיצוב פנים וכן פרויקטים ציבוריים, בנייני מגורים ותחום האירוח והמלונאות.

כמשרד שמחויב למעורבות אישית בכל פרויקט, לשאיפה מתמדת למצוינות, וחיפוש אחרי רעיונות חדשים, המשרד החדש בהרצליה שתכננו לעצמם, משקף את הפוטנציאל שלהם וכולל מרחב נשימה ומרחב פיזי ליצירה. המשרד, המתפרש על פני 200 מ"ר, קרם עור וגידים בתקופת הקורונה, ותוך שישה חודשים הפך מחלל מוזנח למרחב מכבד ומרווח, בו הצוות מתכנן ויוצר חלומות לכדי מבנים מרשימים מעוררי השתאות.

משרד יעקבס-יניב אדריכלים. עמית גרון,
משרד יעקבס-יניב אדריכלים/עמית גרון
משרד יעקבס-יניב אדריכלים. עמית גרון,
משרד יעקבס-יניב אדריכלים/עמית גרון

"כאשר יצאנו לדרך, הגענו לשטח עם משקפי הגנה של אתר בניה, עם פטישים ותקווה למצוא בטון ובלוקים מאחורי שלל מחיצות הגבס המוזנחות", מספרת בחיוך תמר יעקבס, "קיווינו מאוד לגלות שחומרי הבניה של הבניין עצמו יוכלו לבוא לידי ביטוי גם בפנים. שמחנו מאוד למצוא קירות בלוקים ועמודי בטון. מעבר לאהבתנו הגדולה לחומרי גלם בצורתם הראשונית, באמצעות שמירה על קירות המבנה הקיימים נחסכים חומרי בניה רבים מאוד שמשמשים לציפוי. כמו כן, המרחב מתקבל במידות אופטימליות המנצלות כל ס"מ ללא הפסד שטח לא מבוטל מהציפויים השונים".

בחלל הסטודיו יש מרחב אישי, מרחב לשיח, מרחב לבדיקת תכניות ובניית דגמים, מרחב לפגישות שקטות, מרחב לאוכל, לצמחים, ספריית חומרים עשירה שנבנתה עם השנים ואוסף ספרות מקצועית. המשרד תוכנן כך שניתן יהיה ליהנות מאור היום השופע והבריזה שמגיעה מכיוון הים, עמדות העבודה המרווחות נמצאות במרחב פתוח, חדרי מנהלי המשרד מזוגגים עם ברזל בלגי ופתוחים רוב הזמן.

משרד יעקבס-יניב אדריכלים. עמית גרון,
משרד יעקבס-יניב אדריכלים/עמית גרון
משרד יעקבס-יניב אדריכלים. עמית גרון,
משרד יעקבס-יניב אדריכלים/עמית גרון

אזור האירוח, חלקו הרשמי של המשרד מוגבה במדרגה קיימת שהורחבה בהתאמה לתכנון החדש והוא מרוצף פרקט. האזור כולל חדר ישיבות רשמי שתוכנן לשמש לפגישות שקטות בנוחות. בקרבת חדר הישיבות תוכנן סלון משרדי ולצידו מטבח שמטרתו להשרות אווירה ביתית ונוחה לצוות ולאורחים שבאים לפגישות.

"כאשר אנחנו מתכננים עבור לקוחות אנחנו מקדישים המון מחשבה להבנת ה DNA של האנשים עבורם אנחנו מתכננים. במקרה שלנו זה היה מצד אחד קשה יותר ומצד שני קל יותר. ההזדמנות לתכנן עבור עצמנו הייתה רגע בזמן בו עצרנו את הריצה המתמשכת והתבוננו במי שאנחנו ובהישגנו עם מעט נחת ואנחת רווחה אבל גם עם אש בעיניים לכיבוש היעד הבא והגשמת החלום הבא", מסכמים אושרי יניב ותמר יעקבס.

  • עוד באותו נושא:
  • משרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully