וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה קינג: "שחור? משדרג, מוסיף עניין. לא מוותר עליו"

שחור נחשב לצבע "כבד", אבל מעצב הפנים דניאל מיכאלי מסביר מדוע הוא נחוץ בבית: "כשעושים בו שימוש נכון הוא חם ונעים"

עיצוב דניאל מיכאלי. שרון צרפתי,
איזו דרמה. עיצוב דניאל מיכאלי/שרון צרפתי

"הוא יוצר דרמה, משדרג, מוסיף עניין ועומק. לא מוותר על שחור בבית". את הדברים הללו אומר מעצב הפנים דניאל מיכאלי, שמסביר מדוע למרות הסטיגמה, זה עדיין צבע שימושי. "הרומן שלי עם השחור החל לפני מספר שנים כאשר השחור היה בשיאו. התאהבתי בו ומאז הוא חלק בלתי נפרד ממני. בין אם יותר או פחות, תמיד השחור יהיה נוכח. הוא יוצר דרמה, הוא משדרג את החלל, ומוסיף לו עניין ועומקים".

"תתפלאו" מסביר מיכאלי, "גם השחור, כאשר עושים בו שימוש נכון, הוא חם ונעים ונותן תחושה של בית ומשפחה. בעקבות השימוש הרב פנו אליי לקוחות רבים שהבינו את התחכום של השחור והנוכחות המדהימה שלו בבית. כיום, הוא כבר לא פופולרי כמו אז, ופחות דומיננטי מבעבר. ועדיין, אין מצב שאני אוותר עליו. אני ממשיך עם הקו הכהה וממתן אותו בהתאם לצרכים ולהעדפות של כל לקוח ולקוח".

עיצוב דניאל מיכאלי. שרון צרפתי,
עיצוב דניאל מיכאלי/שרון צרפתי

מיכאלי נותן דוגמה: "תדמיינו פסל פופ ארט שממוקם על קיר לבן או על קיר שחור. אין ספק שעל קיר שחור האפקט שלו משמעותי ודומיננטי בהרבה. על גבי קיר לבן הוא גם עשוי להיעלם. החיסרון היחיד שאני רואה בשחור הוא במטבחים שחורים. מטבח שחור הוא לא פרקטי, אין שום חומר בעולם שיספק פתרון למטבח שחור בנוגע לטביעות אצבע ולכלוך".

השחור עבורו הוא כמו אייליינר: "אני תמיד אכניס נגיעות שחורות, גדולות או קטנות. הקווים הנקיים של השחור משרטטים את החלל ומספקים תחושה של ריחוף. בניגוד למגמה הרווחת ששחור רלוונטי לצעירים, רווקים וכו', הוא יכול להתאים לכולם. למשפחה, ולמבוגרים כאחד. אני ממחיש ללקוח באמצעות פרזנטציה והדמיות את כוחו של השחור והאפקט שלו. אני מספק אלטרנטיבות של גוונים שונים, ולרוב תמיד חוזרים לשחור. שחור מספק דרמה, ריגוש. ואת אפקט הוואו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עיצוב דניאל מיכאלי. שרון צרפתי,
עיצוב דניאל מיכאלי/שרון צרפתי
עיצוב דניאל מיכאלי. שרון צרפתי,
עיצוב דניאל מיכאלי/שרון צרפתי

זאת ועוד, אני תמיד זורם עם הלקוח. ההחלטה היא משותפת. השימוש בשחור יכול להיות דומיננטי וגם יכול להיות בנגיעות, באמצעות ריהוט, טקסטיל, אקססוריס, וכו', אבל כמובן שלא צריך להגזים. יש לדעת איפה כדאי ויהיה קל לתחזק את השחור, איפה הוא לא רלוונטי, איפה הוא רועש מדי. העיצוב צריך להיות מאוזן ונכון. שימוש מוגזם בצבע השחור לא יתרום לבית. כי חשוב ליצור חלל הרמוני ולא להפריז, על מנת שהחדר לא יהפוך להיות קודר, אפל ולא נעים.

"לרוב נמצא את השחור מככב בסלון. עם מערכות ישיבה שחורות, מכובדות וקלאסיות. כאלו שישתלבו עם כל צבע, סגנון מבוקש. על מנת להאיר את השחור שנוצר, אפשר לעשות זאת בקלות על ידי שימוש בתאורה בהירה, כריות בצבעים נעימים, שולחנות סלוניים בצבעים בהירים, שישלימו את המראה".

עיצוב דניאל מיכאלי באדיבות טופז קרמיקה. שרון צרפתי,
עיצוב דניאל מיכאלי/שרון צרפתי
עיצוב דניאל מיכאלי. שרון צרפתי,
עיצוב דניאל מיכאלי/שרון צרפתי

דרך איכותית נוספת להכניס את הלוק השחור, היא באמצעות חיפויים שחורים: "בן רגע החלל יקבל טוויסט מיוחד, אופנתי ומסוגנן עם אמירה מאוד ברורה. שילוב נפלא לחלל בעל רצפה שחורה , רהיטים בהירים, שייצרו ניגודיות נפלאה. אין צורך להסס, אפשר להתחיל עם נגיעות שחורות ולאט לאט להוסיף, אתם כבר תבחינו באפקט".

  • עוד באותו נושא:
  • שחור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully