וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטפסים על הקירות: איך מלבישים את הבית?

אנו רגילים לכך שקיר בבית הוא מונוטוני, אבל כמו שמלות ופרטי עיצוב אחרים, גם פה יש מקום לטרנדים

טפט ג'ונגל בחדר שינה - MILANO SMART LIVING. יחצ,
טפט ג'ונגל בחדר שינה - MILANO SMART LIVING/יחצ

תחום הלבשת הבית שכולל גם את עיצוב הקירות התפתח מאוד בשנים האחרונות. תחת שרביט האדריכלות העכשווית המאפיינת את העשור האחרון, הפכו קירות הבית מאלמנט פונקציונאלי לחלק חשוב הנמצא במרכז תשומת הלב של תהליך העיצוב.

טפט RAYURES JUMELLES. RENBY,
טפט RAYURES JUMELLES/RENBY

האדריכלות המודרנית שאפיינה את סוף המאה ה-20, והעדיפה קירות נקיים ומינימליסטים חפים מקישוטיות ומתחכום, מפנה את מקומה ומאירה בזרקור מיוחד את היחס שמקבלים הקירות בעיצוב הבית. יותר ויתר אדריכלים ומעצבי פנים שבעבר התייחסו אל קירות הבית כמסגרות שמחלקות את החללים, הבינו כי הם מחמיצים את הפוטנציאל העצום של קירות הבית בעיצוב הכולל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
חיפוי אריחים לקיר כוח. HeziBank,
חיפוי אריחים לקיר כוח/HeziBank

כיום היצע אפשרויות חיפויי הקירות נוסק ועימו מגמה ברורה וחד משמעית - העיצוב הסטרילי והמינימליסטי של הקירות נדחק ועמו ההבנה שהקירות הם אלו שיוצרים את הנרטיב של הבית, והופכים אותו למקום עם אופי ואמירה. מסקנה זו הובילה יותר ויותר מעצבים לייצר את חיפויי הקירות האידאלים המשלבים בין עיצוב לפונקציונאליות, בין חדשנות וקידמה ובין מסורת ואסתטיקה.

קוסנטינו. חיפוי קיר דקטון דגם GRAFITE. יחצ,
קוסנטינו. חיפוי קיר דקטון דגם GRAFITE/יחצ

אם בעבר תפקידם של חיפויי הקירות היה לשמור על הקיר מפני רטיבות, או לחלופין להסתיר אלמנטים מסוימים, הרי שכיום התפקיד המרכזי של חיפוי קיר הינו להדגיש ולהעצים את החלל אך בעיקר להפוך את הקירות לחלק מעיצוב הבית. עם ההבנה האדריכלית שלקירות יש תפקיד חשוב ביצירת האווירה בבית, החלו לשים דגש על הקירות כסוכני אווירה מרכזיים בחלל הבית.

קוסנטינו. חיפוי משטח דקטון Marmorio. יחצ,
קוסנטינו. חיפוי משטח דקטון Marmorio/יחצ
HeziBank - חיפוי אריחים במראה תלת מימד_ להשיג ב-HeziBank. ITT,
חיפוי אריחים במראה תלת מימד - להשיג ב-HeziBank/ITT

טפטים באינסוף רעיונות עיצוביים המושפעים מעולם האופנה, אריחים במגוון חומרים וצורות היוצרות עניין על הקיר, חומריות עם טקסטורות בלתי שגרתיות וכניסת הטכנולוגיה לתחום שיצרה אינסוף אפשרויות להדפסה של עיצובים לחיפויי הקירות לפנים הבית לחוץ ואף לחדרים רטובים ומאפשרים התאמה לכל סגנון עיצובי ולכל צורך אדריכלי ואסתטי.

  • עוד באותו נושא:
  • קירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully