וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטבע שולט - וגם מינויים חדשים בלמינם-ישראל

המותג הציג בתערוכה קולקצייה נפלאה בשיתוף משרד אדריכלים מוערך PARK ASSOCIATI. גל נרדי-אהרון מונתה לסמנכ"לית השיווק

קולקציית למינם. יחצ,
קולקציית למינם-ישראל/יחצ

עולם העיצוב נתן קפיצה אדירה בשנים האחרונות. רק באחרונה הסתיימה תערוכת העיצוב במילאנו מהחשובות בעולם, אליה נהרו אלפי ישראלים, מעצבים, אדריכלים, כל העוסקים בתחום ואוהבי עיצוב. אחת המגמות החשובות שנראו השנה היא החזרה לטבע. מגמה שתמיד היתה בראש סדר העדיפויות, אולם עושה רושם שכעת היא מגדירה מחדש את עולם העיצוב.

אחד המותגים הבולטים בתחום הוא מותג המשטחים האיטלקי למינם. המותג הציג בתערוכה קולקצייה נפלאה בשיתוף משרד אדריכלים מוערך PARK ASSOCIATI.

הקולקציה החדשה מגדירה מחדש את מושג 'הנצח' וכוללת משטחים בגימורים חדשים - חזותיים וטקסטורליים, שמעשירים את האלטרנטיבות העיצוביות והאמנותיות ובעזרתם ניתן לייצר בכל חלל תוצאה אסתטית שיש לה ערך מוסף יצירתי", מסבירה גל נרדי, סמנכ"לית השיווק של LAMINAM ישראל, שמונתה לתפקיד בימים אלה.

"דוגמה בולטת לתפיסה הזאת הם משטחי Polished Starlit עם אפקט אבק כוכבים; תוצר של נוסחה מיוחדת שייצר צוות המו"פ של המותג המבוססת על אבקת קוורץ והופכת את המשטחים מודל 2023 ליפיפיים, וחשוב לא פחות לנעימים מאוד לליטוף ומגע", מסבירה נרדי.

גל נרדי אהרון. אלעד גונן,
גל נרדי אהרון/אלעד גונן

כאמור נרדי-אהרון מונתה באחרונה לתפקיד סמנכ"לית שיווק בלמינם-ישראל. היא בעלת ניסיון וידע רב בתחום השיווק והעיצוב של למעלה מ 20 שנה. למינם-ישראל, הינה חברה בת של למינם העולמית, המובילה בתחום לוחות פורצלן בעולם, עם נוכחות של למעלה מ 100 מדינות. נרדי-אהרון תהיה אחראית על מערך השיווק של למינם-ישראל, חברה בת של למינם העולמית, המובילה בתחום לוחות פורצלן, בעלת נוכחות בלמעלה מ 100 מדנות. במסגרת תפקידה, נרדי-אהרון תהיה אחראית על השוק הפרטי והמוסדי, כמו גם על חברות המטבחים.

עוד במסגרת התרחבות המותג והפעילות בזירה הנדלנית, עם פרוייקטים ציבוריים, מונה גם אלון פישר, לתפקיד סמנכ"ל הפרוייקטים של למינם-ישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully