וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שטוב לאיטלקים: כך הגיעה אבן הטרוורטין לעיצוב הבית

הקולוסיאום, בזיליקת פטרוס הקדוש, המזרקה הידועה פונטנה דה טרווי ועוד מבנים אייקונים רבים ברחביי איטליה והעולם עשויים מאבן טרוורטין, לכן זה לא מפתיע שמראה האבן בגוון החולי המחורץ, הגיע גם לעיצוב הבית

קוסנטינו. משטחי דקטון לחיפוי הקירות. יחצ,
קוסנטינו. משטחי דקטון לחיפוי הקירות/יחצ

עולם העיצוב נדרש בשנים האחרונות לשנות את מוסכמות היופי שלו, ולאמץ שפה אסתטית חדשה ואותנטית. זו הסיבה שחומרים גולמיים כמו בטון, עץ מחורץ, מתכת מחומצנת, חמרה ועוד, זוכים לרנסנאס בעיצוב הבית. אלו מכניסים אל החלל הביתי אישיות המבטאת את ההומניזם של העידן החדש- פשטות לצד תכליתיות.

מפגש עם יופי מסוג חדש, היושב בדיוק על אותם ערכים של שלמות שיש בה חוסר שלמות, הוא הטרוורטין, המככב לאחרונה בספריית החומרים של האדריכלים ומעצבי הפנים המובילים בעולם.

קוסנטינו. משטח דקטון במראה טרוורטין למשטח העבודה במטבח. יחצ,
קוסנטינו. משטח דקטון במראה טרוורטין למשטח העבודה במטבח/יחצ

הטרוורטין הינו סוג של סלע גיר, נקבובי, בגוון חולי, שנמצא לעתים קרובות סביב מעיינות מינרליים. אך השקט שלו כחומר חם ומאופק, שבו הרוגע החזותי הוא הגביע הקדוש הפך אותו לחומר אהוב שיכול לחמם כל חלל בבית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

יופי ואיכות

הטרוורטין משמש כחומר בנייה עוד מהעת העתיקה. החל מהקולוסאום דרך בזיליקת פטרוס הקדוש ומזרקת פונטנה דה טרווי, ברומא ועד כנסיית סַקְרֵה קר בפריז ומוזיאון גטי בלוס אנג'לס. כבר אז הוא היה נחשב לחומר קשיח ועמיד בכל תנאי מזג אוויר.

טולמנ'ס דוט. גוף תאורה עם בסיס טרוורטין. יחצ,
טולמנ'ס דוט. גוף תאורה עם בסיס טרוורטין/יחצ

מלבד חוזקו, כבר אז ייחסו לו תכונות של תחכום והתגלמות השיק. תכונות אשר זוכות להערכה רבה בעידן החדש המוקיר פשטות ונאמנות לחומרים בצורתם הגולמית.

המראה הנקבובי של אבן הגיר, והקלאסיקה האייקונית שהיא משדרת מוצאת את ביטויה באדריכלות המודרנית החדשה, לא רק על הקירות אלא גם בשולחנות, כיורים, גופיי תאורה ועוד.

טולמנ'ס דוט שולחן קפה. יחצ,
טולמנ'ס דוט שולחן קפה/יחצ

עיצובים אלו המגיעים בתצורה "מחוררת" ועדינה מעניקים לבית סקס אפיל אלגנטי אך יחד עם זאת ענו וצנוע. אלו מוסיפים נופך ועוצמה לכל חלל : במטבח, ובחדר הרחצה ואפילו במרפסת ו/או סביב הבריכה.

הצבע הטבעי של הטרוורטין משתלב עם כל סגנון עיצובי ועל כן מהווה תפאורה נפלאה.לאחרונה אף השיקה חברת קוסנטינו את "Dekton Pietra Kode" קולקציית משטחים לעולם האדריכלות והעיצוב אשר נוצרו בהשראת האדריכלות ההיסטורית אך עם ראייה לעתיד.

קוסנטינו. משטחי דקטון לחיפוי הקירות והרצפה. יחצ,
קוסנטינו. משטחי דקטון לחיפוי הקירות/יחצ

הקולקצייה כוללת שלוש סדרות בהן גם סידרת טוורטין, בה שני גוונים אלגנטיים המזכירים את סגנון האבן הקלאסית והמאופקת ממנה נבנתה רומא, עם חזון טכנולוגי חדש.

"הקדשתי זמן רב לפיצוח הקוד של כל אבן היסטורית באדריכלות האיטלקית ודמיינתי אותן מחדש בעיצוב עכשווי עם כל היתרונות של דקטון", אמר מעצב העל דניאל גרמני מעצב הקולקציה .

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully