וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ישראלית: אלה יהיו הנציגים שלנו בוונציה

סטודיו YBGSNA יציג בתערוכת הביאנלה החשובה בעולם שתיפתח החודש בוונציה. האדריכל הישראלי יובל בר, בשיתוף עם אומן הוידאו מאור מיכאלוב ואמנית הסאונד זיו בראשי יציגו בוונציה את "ארבע העונות - הרמוניקה חמקמקה", מיצב וידאו של חלל אפלטוני מפורש

ארבע העונות - קיץ/יחצ

גאווה ישראלית בוונציה: מיצג של משרד אדריכלים YBGSNA יוצג בביאנלה החשובה בתחומה בוונציה שתפתח החודש וישלב בתוכו יצירה מוזיקלית מקורית, יצירת אמנות ותכנון.

יובל בר, המשמש כמרצה בכיר בבצלאל ושותף במשרד YBGSNA- בר, שיפמן-נתן אדריכלים, משתתף בפעם השנייה בתערוכה של ה- ECC Existence Time Space. התערוכה מתקיימת במקביל לביאנלה לאמנות בוונציה בשלושה מוקדים במרכז ההיסטורי של העיר בתאריכים 20 למאי עד 26 לנובמבר 2023.

קיץ. מאוריציוס,
קיץ/מאוריציוס

מיצב הוידאו מתייחס למשבר האקלימי "בעידן האנתרופוקן" - שבו בני האדם הפכו, במודע או שלא במודע, לכוח הטבע הדומיננטי בכדור הארץ, ונאלצים להתמודד עם תוצאות משבר האקלים שיצרו במו ידיהם.

העבודות בתערוכה יעסקו בין הייתר במערכת היחסים שלנו עם מרחב וזמן, חדשנות ושינויי האקלים בסביבה ובנוף העירוני. כ-600,000. איש מרחבי העולם צפויים לבקר בתערוכה שהכניסה אליה חופשית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
חורף. מאורציוס,
חורף/מאורציוס

יובל בר :"הארכיטקטורה המודרנית הבטיחה לתת לנו פתרונות טכנולוגיים ופוליטיים להתמודד עם המשבר האקולוגי של המהפכה התעשייתית, אבל כל הסימנים מראים ששביתת הנשק שהוכרזה בין האדם והטבע, לא רק שאיינה מחזיקה מעמד, אלא אף מחריפה.

מיצב הוידאו שיצרנו מדמה חלל אפלטוני - שהוא למעשה את התשתית של המחשבה הקלאסית. החלל בנוי מארבע רוחות השמים (הגריד הקרטזיאני), ארבע עונות השנה, ארבעת היסודות (אש, מים, עפר ואויר) וכ"ו, עם רפרנס להגות הקבלית שגורסת שהעולם נברא מתוך התהו ובהו ע"י התודעה באמצעות אותיות, מספרים ונרטיבים.

סתיו. מאוריציוס,
סתיו/מאוריציוס

בעידן האנתרופוקן, לאחר שלמדנו לשלוט על ארבעת היסודות, מסתבר שהצלחנו באותו זמן גם לשבש את התשתית האוניברסלית של העולם. כצרכנים חסרי מעצורים, התחלנו לחוש פתאום את האש כאנרגיה שורפת, את המים ככוח שוטף המערער את היציבות, את העפר כשממה ומות ואת האוויר כריקנות.

המשבר האקולוגי, אם כן, אינו רק משבר אקלימי, אלא גם הפך למשבר ערכי החובק את כל תחומי החיים: מפוליטיקה וזהות עד סוגיות של דת ומגדר.

אביב. מאוריציוס,
אביב/מאוריציוס

מסתבר אם כן, ששכחנו את המובן מאליו: שהאש היא אנרגיה של שפע ויצירה, שהמים הם מקור החיים והצמיחה, שהעפר הוא התשתית של היציבות האקולוגית ושהאוויר הוא המניע מאחרי אידאליזם ועולם המחשבה".

לבניית העבודה צירף בר אמנים מהדור הצעיר. מאור (מאוריציוס ) מיכאלוב 32 - בוגר המחלקה לתקשורת חזותית בצלאל אמן רב-תחומי, מרצה, ארט-דירקטור ומעצב גרפי בתחום הבינה המלאכותית ולימוד מכונה שעיצב את הוידאו ואת זיו בראשי 27 - בוגרת רמון, זמרת, כותבת שירים, מפיקה ודי ג'יי שעיצבה את פס הקול.

  • עוד באותו נושא:
  • תצוגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully