וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית

הנחות גדולות ב-FOX HOME, תבנית בראוניז ייחודית ב-FoodAppeal, שואב של קרשר ועוד. כל המבצעים והפריטים החדשים לבית

מצעי פשתן FOX HOME. יחצ,
המצעים של FOX HOME/יחצ

הטרנד העולמי של מצעי הפשתן לא פוסח על ישראל: FOX HOME מציעה בקולקציית הקיץ החדשה שלה את מצעי הפשתן האופנתיים שמככבים ברשתות החברתיות של אושיות הלייף סטייל והעיצוב ברחבי העולם.

פשתן הוא בד טבעי שעשוי מצמח הפשתן ואידיאלי לעונה החמה - במיוחד לקיץ הישראלי, שכן הוא נושם ובעל ספיגה גבוהה, נוח ומנדף לחות. הבד הטרנדי נחשב כאחד הבדים העמידים, מאריך ימים ובעל מראה אופנתי. מאחר וטבע הפשתן נוטה לקמטים רבים, רצוי לשדך אליו את הכותנה, חומר טבעי נוסף, שכן היא תורמת לרכות נעימה ולקימוט נמוך יותר. גם לאחר הוספת רכיב הכותנה לבד יתקבל המראה ה"זרוק" והמקומט המבוקש. עם הזמן, ככל שיעבור יותר כביסות, הבד ימשיך להתרכך.

בקולקציית המצעים לקיץ 2023 של FOX HOME ניתן למצוא ציפיות, ציפות וסדינים בהרכב בד של 60% פשתן ו-40% כותנה, במשקל של כ-150-160 גרם למטר רבוע. בד המצעים שטוף, מה שתורם לרכות שלהם, והם זמינים בצבעים הטבעיים והניטרליים: לבן, קרם, אפור וקאמל ובטווח מחירים שבין 79.90-499.90 שקל, לפני מבצעים.

תבנית בראוניז פודאפיל. יחצ,
תבנית בראוניז פודאפיל/יחצ

תבנית אפייה מחולקת ל - 18 בראוניז DOLCE ITALIANO מבית Food Appeal.

תבנית אפייה בראוניז עם פטנט לתוצאה מושלמת ומדויקת. התבנית בעלת דפנות נון סטיק ומתאימה לאפייה והגשה, מתפרקת בקלות וגם מחלקת את העוגה לפרוסות מדויקות ללא צורך במאמץ. מחיר- 79 שקל (לפני הנחת מע"מ באתר) לכבוד שבועות ועד ה-31.5.

להשיג בסניפי הרשת ברחבי הארץ וכן באתר בכתובת https://www.foodappeal-online.com/

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
רמי לוי. יחצ,
רמי לוי/יחצ

רשת "רמי לוי שיווק השקמה" פותחת את קיץ 2023 במבצע ענק למיליון חברי מועדון (ולמצטרפים חדשים - ההצטרפות בחינם) הרשת כ-500 מוצרים מובילים ב-25% הנחה.

בין המותגים המובילים במבצע - אולטרסול, פמלי, לוריאל, לינדט ,פרימור סחוט - לא כולל פקדון, יבנה, מיימונס, טחינה אל ארז, פרי ניר, מזרח ומערב, פנינה רוזבלום, דורסול, וילי פוד ועוד. המבצע ל-4 ימים בין 15 עד 18 במאי.

רמי לוי : "מבצע זה מחזק עוד יותר את העובדה שרשת רמי לוי מציעה ללקוחות את הסל הזול במדינה".

שואב אבק קרשר. יחצ,
השואב של קרשר/יחצ

חברת "קרשר ישראל" יוצאת במבצע מיוחד לקראת פתיחת הקיץ באתר ובסנפי KSP - שואב אבק WD1 שואב אבק אלחוטי עוצמתי קומפקטי לשאיבה, יבש/רטוב עם סוללה נטענת בטכנולוגיית Real Time עם מסך תצוגה LCD + מכונה שטיפה בלחץ K3. מחיר מבצע מיוחד של 990 במקום 1,490 שקל. במבצע עד סוף חודש מאי או גמר המלאי.

פינות אוכל כיסא סולו 270 שקל של ZAGA פינות אוכל. סטודיו גולן,
כיסא סולו 270 שקל של ZAGA פינות אוכל/סטודיו גולן

כסאות נערמים הם אחד הפתרונות היותר מוצלחים לסוגיית החיסכון במקום בבית. הם לא תופסים מקום רב בהיותם נערמים זה על גבי זה וניתן להוציא אותם בקלות לפי צורך. הם מעניקים תחושה של בית שמוכן ומזומן לארוח בכל זמן בקלות וללא מאמץ.

רשת ZAGA (זגה) - פינות אוכל, המתמחה בעיצוב פינות אוכל פרקטיות ומודולריות משיקה בימים אלו קולקציה עשירה ומגוונת של כסאות נערמים מפלסטיק בדוגמאות וצבעים שונים. היתרונות של הכסאות הנערמים מלבד היותם חוסכים מקום הם גם קלים לניקוי, מעוצבים ובמראה עדכני ורב שימושיים
- מתאימים לא רק לפינת האוכל אלא לכל פינות הבית, בינהם : חדר עבודה, חדר ילדים, חדר שינה, מרפסת וכו'.

צבעוניות הקולקציה לקיץ 23: חרדל, אפור, שחור. מחיר: החל מ-270 שקל, ניתן להשיג בסניפי רשת זגה ברחבי הארץ ובאתר www.zaga.co.il

H&O פלייסמנט. ישראל כהן,
H&O - פלייסמנט רביעייה/ישראל כהן

לקראת חג השבועות, רשת H&O מציעה קולקציה בעולם הבית הכוללת מגוון רחב של שמיכות קיץ, מגבות, מצעים, כריות, מפות, כלים ומתנות בצבע לבן וכן מגוון עשיר של כלי בישול, אפייה והגשה המשלבים זכוכית, קש ובמבוק, מראה שובה לב המתאים בדיוק לאירוח ולמתנה בהשראת 'קציר חיטים'.

בין הפריטים ניתן למצוא: מפות ג'אקרד במוטיבים קלאסיים, עמידות, אינן מתקמטות ואינן מוכתמות בנקל ומתכבסות בקלות, מגוון פלייסמנטים בנראות כפרית לעריכת שולחן חגיגי ומותאם לשבועות, , מגוון כלים לבנים מוצעים במגוון גדלים וצורות להגשה, אירוח ומתנות.

כמו כן, תבניות זכוכית מתאימות לאפייה בתנור ובשלב ההגשה הן משתלבות במסגרת עשויה קש, מותאמת לגודל התבנית המגיעה במגוון גדלים, קברט עץ מלבני, עגול או מרובע עם 3,4 או 6 צלוחיות עמוקות - עגולות או מרובעות המתאימות להגשת מתבלים, סלטים, פירות או פיצוחים.

בנוסף, מבחר מגבות איכותיות 100% כותנה, במגוון גדלים, מגבות ענקיות, גוף, פנים וידיים וסטים של מגבות ארוזות למתנה. חלוקי מגבת ושטיחוני אמבטיה ,מצעים במגוון סוגי בדים : 100% כותנה סאטן, 100% כותנה , טריקו ג'רסי 100% כותנה , מיקרו סאטן (פוליאסטר), שמיכות קיץ סופר רכות ועוד.

מדיח כלים גרונדיג. יחצ,
חדש ומודרני. המדיח של גרונדיג/יחצ

Grundig (גרונדיג) מותג מכשירי החשמל הביתיים, משיק מדיח כלים אינטגראלי רחב עם מנוע אינוורטר חסכוני שמקצר את זמן הפעולה ובכך חוסך בחשמל ובמים.

מדיח הכלים החדש של גרונדיג כולל תוכנית אוטומטית שקובעת את הטמפרטורה ומשך ההדחה כמו גם את כמות המים האופטימלית ע"י אומדן מדויק של מידת הלכלוך בכלים. התוכנית מבטיחה תוצאות הדחה מושלמות תוך שמירה על רמות אנרגיה וצריכת מים מינימליות.

  • מידות המדיח החדש: רוחב 59.8 ס''מ, גובה 82-87 ס''מ, עומק 55 ס''מ.
  • טכנולוגיית מנוע אינוורטר חסכוני - מנוע האינוורטר החסכוני הופך את הבית שלנו למקום שליו יותר, לא רק בתוכנית פעולה שקטה יותר, אלא גם ביעילות אנרגטית גבוהה יותר מאשר במנועים סטנדרטיים.
  • קיבולת מרווחת וניקוי פנימי - למדיח קיבולת מרווחת המאפשרת ניקוי של 15 מערכות כלים. נוכל להדיח את כל הכלים, גם הגדולים, במחזור הדחה אחד. מבחינת ניקוי פנימי כדי להבטיח שהמדיח יהיה תמיד רענן ונקי כמו הכלים שלנו, בתוכנית זו משתמשים בטמפרטורות גבוהות לניקוי יסודי של פנים המדיח תוך חיסול בקטריות וריחות רעים.
  • חסכון בזמן - ישנה פונקציית אקספרס שבה יש אפשרות לקצר את תוכנית המדיח בבחירת Express Function. לחץ המים יוגבר עד להסרה מהירה של הלכלוך תוך קיצור זמני התוכנית עד 70%.
  • ורסטיליות בארגון הפנימי של המדיח - מגש הסכו"ם Varioslide מהווה סל מדיח שלישי ובכך מקנה יותר מקום לסכו"ם ולספלי האספרסו. לחלופין, הוא יכול להחליף גם את סל הסכו"ם התחתון ליצירת מקום נוסף לסירים ומחבתות גדולים. יש אפשרות להתאים את רוחב המגש בזמן השימוש כדי לפנות מקום לכוסות יין בסל התחתון ליצירת ורסטיליות אולטימטיבית. צירי הדלתות יכולים לתמוך במשקל של עד 9 ק"ג כך שנוכל להשאיר את דלת המדיח פתוחה בכל מצב.
  • תאורת LED - תאורת LED בהקרנה ריצפתית היא תאורת LED אדומה שתוקרן על הרצפה בתחתית המדיח בעת ההפעלה וכך אפשר יהיה לדעת מתי התוכנית הסתיימה. בנוסף קיימת גם תאורה פנימית, התאורה הפנימית במדיח מאפשרת לראות את חלקו הפנימי כדי להקל על מילוי וריקון הכלים שלכם.
  • "הטכנולוגיות החדשות והמתקדמות של גרונדיג מתאימות לאורחות החיים של המשפחה המודרנית. גרונדיג מפתחת טכנולוגיות מתקדמות, יעילות, חסכוניות וידידותיות לסביבה כחלק מהחזון שלה לתרום לצריכה מתחשבת וחסכונית יותר." כך גיהן ישין, מנכ"ל גרונדיג ישראל.
  • מחיר מדיח כלים: 3,290 שקלים
שואב שארק. יחצ,
שואב שארק/יחצ

שואב האבק הפופולרי של מותג העל SHARK מבית 'שריג אלקטריק' מתהדר בטכנולוגיית CLEAN SENSE IQ הכוללת מנגנון חכם לזיהוי לכלוך בלתי נראה והתאמת עוצמת השאיבה באופן אוטומטי, פטנט בלעדי ZERO M PLUS לאיסוף של יותר שיער, לכלוך ואבק ומניעת הסתבכותם על המברשת. השואב כולל מחסנית ריח המשמשת למניעת ריחות רעים, מוט גמיש וזוג סוללות לשאיבה רציפה עד 120 דקות.

בנוסף, שארק STRATOS IZ423 מגיע עם שתי סוללות ליתיום חזקות במיוחד, נשלפות ונטענות ,25.2V לפעולה של עד 120 דקות שאיבה ועם אפשרות טעינה גם מחוץ לשואב. לשואב מנוע דיגיטלי חסכוני brushless המנצל ביעילות את חיי הסוללה. שנה אחריות מלאה + 4 שנות אחריות נוספות על השואב ושנה אחריות נוספת על הסוללות (בכפוף לתקנון היבואן שריג אלקטריק).

מחיר: 2,790 שקל. ניתן להשיג ברשתות החשמל המובחרות, אצל המשווקים המורשים ובאתר האונליין של היבואן הרשמי https://sarig.com/shark/

גריל ראסל הובס. יחצ,
גריל ראסל הובס/יחצ

גריל חשמלי ביתי רב תכליתי "ראסל הובס" מבית 'שריג אלקטריק' להכנת כל המאכלים האהובים בלחיצת כפתור, עם מצב גריל ו-7 תכניות בישול אוטומטיות. מותאם לארוחות משפחתיות. עם טיגון מהיר יותר עד 76% (בהשוואה לשימוש בתנור מסורתי), כולל סיר פנימי קרמי נשלף בנפח 5.5 ליטר ורשת צלייה בעלת ציפוי עמיד, הניתנים לשטיפה במדיח כלים. תרמוסטט מדויק לטמפרטורה של עד 260 מעלות, פאנל תצוגה דיגיטלי.

מידות: גובה 23 ס"מ, רוחב 33 ס"מ, מחיר: 799 שקל. אחריות שנה מלאה + אחריות של שנה נוספת מורחבת של שריג אלקטריק היבואן הרשמי להשיג ברשתות החשמל המובחרות, אצל המשווקים המורשים ובאתר היבואן הרשמי https://sarig.com/

מצנם טוסטר לונה ראסל הובס. שריג אלקטריק,
מצנם טוסטר לונה ראסל הובס/שריג אלקטריק

מצנם טוסטר קופץ LUNA STONE של המותג המוביל "ראסל הובס" בגימור אבן-חול עם פונקציית "LOOK& LIFT" המאפשרת לבדוק את מידת הקלייה מבלי להפסיק או לבטל את פעולת המצנם, וסת השחמה אלקטרוני, מעמד רשת לחימום לחמניות ובייגלים. מתאים לקליית פרוסות לחם עבות במיוחד, קלייה מהירה. שנתיים אחריות של שריג אלקטריק היבואן הרשמי.

מחיר: 229 שקל, להשיג ברשתות החשמל המובחרות, אצל המשווקים המורשים ובאתר היבואן הרשמי https://sarig.com/

  • עוד באותו נושא:
  • מצעים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully