וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכבת יצאה מהתחנה: האתגר של הבית באופקים

7.5.2023 / 12:36

המעצבת בת חן בן משה קיבלה בית עירום ללא צבעים עם וייב של תחנת רכבת. איך היא גרמה לווילה להפוך לפנינה אמיתית?

באדיבות זגה פינות אוכל, מעצבת בת חן בן משה. מאור מויאל,
באדיבות זגה פינות אוכל, מעצבת בת חן בן משה/מאור מויאל
  • הפרויקט: "וילה 48" בית דו משפחתי בדרום הארץ - אופקים
  • שטח: 160 מ"ר
  • הדיירים: זוג + 3
  • עיצוב פנים: בת חן בן משה
  • פינת אוכל: ZAGA

"את המשפחה המקסימה הזו הכרתי הכרות מוקדמת, היינו בשכנות בבניין הקודם שלהם וכשנכנסתי לביתם הם אמרו לי כפי שאת רואה את הבית עירום וללא צבעים כך קיבלנו אותו. האישה רצתה לצאת מהקיבעון שלה על קונספט העיצוב והבעל רצה עיצוב מזמין אלגנטי וחמים. הקונספט היה עיצוב מינימליסטי ויוקרתי. האתגר בפרויקט היה לשבור את המראה של 'תחנת הרכבת' של הבית מעצם היותו ארוך מאוד. בחרנו במניפת צבעים על זמנית ועיצבנו בית עכשווי ונקי שמתאים לאופי המשפחה".

הדוברת היא מעצבת הפנים בת חן בן משה, שעיצבה וילה עבור לקוחות באופקים. "כאשר הגעתי לביתם הקודם, דבר ראשון שנאמר לי זה כפי שאת רואה את הבית כך קיבלנו אותו, ערום, לבן, ללא צבעים וחיות ובתכנון שגוי", היא מספרת, "הם רכשו בית גדול עם חמישה חדרים בדרום הארץ עם חלל ציבורי מעט מאתגר. וכך יצאנו למסע של שנה להגשמת בית חלומותיהם".

באדיבות זגה פינות אוכל, מעצבת בת חן בן משה. מאור מויאל,
באדיבות זגה פינות אוכל, מעצבת בת חן בן משה/מאור מויאל

"ראשית גיבשנו קונספט ומניפת צבעים, והחלנו במלאכת התכנון. הבקשה העיקרית הייתה מטבח 'סגור' ונקי, בית פרקטי התואם את אורח חייהם עם שלושה ילדים קטנים. בחרנו באריחי ריצוף על זמניים שיהוו תשתית טובה עבור כל צבע. את המטבח תכננתי בהעמדה מקבילית כאשר אזור הגבוהים סגור כולו ומכיל את כל הפונקציות הנדרשות, מקרר אינטגרלי, מזווה גדול ואפילו 'בוקס' סמוי לטובת מכונת קפה, מיקסר וכו'. מולו, אי רחב ידיים שעליו הכיור והכיריים מונחים. האי אפשר ישיבה של כל דיירי הבית והכיל בתוכו אחסון רב.

"מניפת הצבעים הייתה השוס הרציני. בחרנו בירוק חאקי מאוד מיוחד ולא קונבנציונלי בעל אופי ייחודי ויחד עם זאת רגוע ועל זמני, ואת משטח האי חיפינו עם פורצלן דמוי אבן טרוונטנין טבעית אשר מתקיים בהלימה מושלמת עם חומרי המטבח. יחד יצרנו חלל נקי וחמים, בצבעוניות שקטה ובעל אופי ואמירה עיצובית ייחודית".

באדיבות זגה פינות אוכל, מעצבת בת חן בן משה. מאור מויאל,
באדיבות זגה פינות אוכל, מעצבת בת חן בן משה/מאור מויאל

"את החלל המרכזי עיצבתי באותו קו. מאחר והבית ארוך רציתי לשבור את מראה תחנת הרכבת ותכננתי קיר כח מרכזי, המחופה בפורניר מושחר מחורץ עם מדרגה מאותו משטח הפורצלן שיישמנו במטבח. בחרתי ברהיטים מינימליסטים הן בצבעים והן בעיצוב, ואת הכל תחמתי בתקרה מעוצבת ומחוטבת אשר החמיאה לחלל כולו. החלל המרכזי קיבל מראה אלגנטי ויוקרתי ויחד עם זאת שקט ורגוע.

"בחלל הפרטי, ויתרנו על שירותי אורחים לטובת הגדלת חדר ילדים וחדר רחצה. לחדר הרחצה הראשי בחרתי באריחים בהירים ורגועים, מאחר ויש שלושה ילדים שישתמשו בו עיצבתי יחידת נגרות בעלת כיור כפול, גדול מאוד ורחב ידיים. את הכיור יצרנו משיש בעיצוב 'שוקת' המגיע כיחידה אחת עם המשכיות ואורך. תכננתי זוג מראות בשילוב מסגרות אשר השלימו את המראה הנקי ורחב הידיים וקיבלתי חדר רחצה מפנק התואם לצרכי הבית.

באדיבות זגה פינות אוכל, מעצבת בת חן בן משה. מאור מויאל,
באדיבות זגה פינות אוכל, מעצבת בת חן בן משה/מאור מויאל

"לחדרי הבית בחרתי רצפת פרקט חמימה ונעימה ובמאסטר הורים פרקט פישבון שמעניק מראה יוקרתי ומיוחד. מאחר והלקוחה שלי מאוד רצתה לשמור על קו נקי עם צבעים מינימליסטים, המשכתי את הקו הנקי לחלל הפרטי של הבית. הן בחדרי הרחצה והן בחדרי השינה. במאסטר הורים בחרתי ברצפת פישבון בגוון אלון אשר מהווה תשתית עוטפת לחלל תכננתי ארון בגדים בגוון לבן עם חיתוך מיוחד אותו המשכתי ברקע לקיר טלוויזיה והלבשתי את החדר באותה צבעוניות.

"את חדר הרחצה של ההורים חיפינו באריחים בגוון 'גרז'', אשר מתכתבים עם חלל החדר. תכננתי יחידת נגרות בהירה, ועיצבנו מראת חצי ירח גדולה שפותחת את כל החלל. בחדרי הילדים שמרנו על עיצוב מינימליסטי ודווקא פה, העזנו עם צבעים אבל ממש מעט".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully