וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מה שחשבתם: זה המקום הכי "מופרע" בבית

שירותי אורחים נשמעים, אולי, כמקום זניח, אבל הם המקום שבו החלומות יכולים להתגשם, דווקא בזכות היעדר המעורבות הרגשית ובאמצעות השקעה מאוד לא גדולה

עיצוב צביה קזיוף. אלעד גונן,
דרמטיות היא שם המשחק. עיצוב צביה קזיוף/אלעד גונן

שירותי אורחים בבית הם המקום בו אפשר להתפרע, זה שבו כל החלומות מתגשמים. למה? כי זה פשוט - אין מעורבות רגשית בחדר, אפשר להוציא בו עיניים, הוא קטן ולכן אפשר להניח שההשקעה בו לא תהיה גדולה.

מה המגמה בשירותי האורחים? תתפלאו, אבל דווקא עיצוב דרמטי. שוב, חזרנו לנקודת ההתחלה, המקום בו אפשר להתפרע. לצאת קצת מהסטנדרט, מהסגנון השולט בבית. בל נשכח שחדר זה הוא גם קצת כמו חלון הראווה. המקום בו כל האורחים, לפחות רובם, נכנסים ומבקרים בו. שם גם יש להם זמן לראות להביט להציץ וכן גם להתפעל. ככה, בינם לבין עצמם. אלו הם שירותי האורחים. קטנים ומפתיעים. אגב, המצב זהה גם כאשר מדובר בדירות בסדר גודל בינוני, כמו גם בבתי יוקרה גדולים ומשמעותיים.

תכנון ועיצוב צביה קזיוף. עמית גושר,
תתפרעו. עיצוב צביה קזיוף/עמית גושר

"ישנן הרבה קולקציות סניטריה הכוללות כיורים עומדים, אסלות, ברזים, בעיצובים כה דרמטיים ומיוחדים, שמראש הם מיועדים לחללים קטנים כמו שירותי האורחים. הם כה מיוחדים ושונים, וחלקם גם מגיעים במידות קטנות יותר, שברור שהמקום המדוייק שלהם הוא שירותי האורחים", מסבירה מעצבת הפנים צביה קזיוף.

לדבריה, "קיים מגוון קולקציות נפלאות ומיוחדות ודומיננטיות. מספיק לראותן בלבד כדי להבין שהן הצגה של ממש. אני מרבה לעשות שימוש בכיורים פרי סטנדינג, חיפויים דרמטיים, כיורים בגוון זהב או ברונזה, פרטי נגרות שנעשים בהתאמה אישית לחלל הקטן כמובן, ומעל לכל הרבה מאוד דרמה וסטייל.. שהינם שונים מאוד מאוד מחדר הרחצה של ההורים או הילדים, ולעתים גם מהקונספט הכללי של הבית. שם החגיגה שונה לגמרי והיא מחוץ לקופסה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
עיצוב פנים צביה קזיוף. עמית גושר,
הצגה של ממש. עיצוב צביה קזיוף/עמית גושר

בחדרי השירותים אין נכון או לא נכון, אומרת קזיוף: "את העיצוב הדרמטי אני משיגה עם שימוש רב בצבע השחור, מוטיב שמככב לצד גוון זהב. מה שהופך את שירותי האורחים למלכותיים, הרבה שחור שבא לידי ביטוי בחיפויים, וסניטריה ובמוטיבים הדומיננטיים, וכאמור נגיעות של זהב שבאות לידי ביטוי בברזים, ובמראות. שורה תחתונה, שירותי האורחים הם הצגה של ממש".

  • עוד באותו נושא:
  • שירותים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully