וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אתה, ילד? מותגי העיצוב לחדרי ילדים עושים עלייה

מותגי עיצוב חדרי ילדים כבשו את לב הפאשניסטות ברחבי העולם. עכשיו הם מגיעים גם לכאן. קבלו טעימה

WIGIWAMA טולמנ'ס דוט. יחצ,
WIGIWAMA, מותג העיצוב היוקרתי בטולמנ'ס דוט/יחצ

פעם בכמה זמן צץ לו מותג חדרי ילדים שמסתמן כמאסט עבור מעריכי עיצוב עם חיבה למינימליזם איכותי. הבעיה היא שאת המותגים האלו רואים בעיקר באינסטגרם או במגזיני עיצוב נחשקים, והם לרוב גם לא מגיעים לארץ. כעת, בזמן שעוד ועוד הורים נשבים בקסמם ברחבי העולם, הם מגיעים לישראל, לחנויות האון ליין של טולמנ'ס דוט ובמרחק לחיצת כפתור.

אז אם אתם הורים לילדים צעירים, שמעריכים איכות ושימוש בחומרים הטובים ביותר, הכירו את מותגיי חדרי הילדים שהפכו מהסוד השמור ביותר של מעצבי הפנים בעולם, לשמות שצריך ואפשר להתחיל לשנן.

טולמנ'ס דוט - פוף איקס עיגול Lorena Canal. יחצ,
טולמנ'ס דוט - פוף איקס עיגול Lorena Canal/יחצ

Wigiwama - מותג אירופאי עטור פרסים אשר נולד בלטביה, ב-2016 ומעניק דרך מצוינת להחיות פנטזיה ולאבזר את חדר הילדים במוצרים שובביים, צבעוניים, מסוגננים ובני קיימא. הכמיהה של Wigiwama לייצר מוצרים יפים לדירים הצעירים, תוך שימת דגש על הפרטים הקטנים, נסמכת על השילוב בין עיצוב מודרני לייצור על זמני. בשנת 2021, כחמש שנים מאז היוסדו, רשם המותג שני הישגים אדירים עם זכייתו בשני פרסי עיצוב נחשקים בקטגוריית 'מותג הפנים הטוב ביותר לילדים'.

מהעיצובים הבולטים : ערכת פעילות BUBBLEGUM עשויה מבקבוקי PET ממוחזרים, המעודדת את הילדים להשתמש בדמיון. הערכה כוללת 3 פריטים לאינסוף וריאציות: ישיבה או שולחן, מבצר משחקים, נדנדה או בקתה קטנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
WIGIWAMA טולמנ'ס דוט. יחצ,
WIGIWAMA/יחצ

Lorena Canal - מותג טקסטיל ספרדי לחדרי הילדים הידוע ברחבי העולם בזכות ערכי - ZERO WASTE - הידידותיים לסביבה.

המותג הנושא את שם המעצבת שבראשו מתמחה בעיצוב פריטי טקסטיל הידועים בגישה מחויכת ויצירתית. לורנה ייסדה את המותג לפני כ-20 שנה, אז אמא צעירה ויזמית בנשמתה אשר חיפשה פתרונות טקסטיל פונקציונליים ועם זאת רכים ונעימים. מאז החברה הספרדית שומרת על הנרטיב שכל כך הרבה אימהות ברחבי הגלובוס מחפשות- פריטי טקסטיל מעוצבים, רכים ונעימים, בר קיימא ושניתן להכניסם בסוף כל יום למכונת הכביסה. כל פריטי הטקסטיל של המותג מיוצרים מחומרי גלם ידידותיים לסביבה, כמו כותנה ופשתן שהגידול שלהם חף מריסוס כימי.

מהעיצובים הבולטים- פוף בצורת כדור הארץ, או בצורת גזר, פוף שהוא גם משחק איקס עיגול, שטיחיי פעילות בעליי טקסטורות מגוונות ועוד.

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully