וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיש: חומר עכשווי עם היסטוריה מפוארת ועתיד על זמני

העורקים, הוורידים, הטקסטורות, האקזוטיקה. מה יש במראה אבן השיש שמצליח לכבוש את עולם העיצוב?

משטחי דקטון מבית קוסנטינו למטבח ולריצופים. יחצ,
משטחי דקטון מבית קוסנטינו למטבח ולריצופים/יחצ

המראה המשוייש נמצא מזה זמן רב ברשימת החומרים העדכניים והנכונים של האדריכלות המודרנית החדשה. ובניסיון למתוח את גבולות החומר זוכה השיש לרנסאנס מצד גדולי המעצבים אשר מפליאים בעיצוביהם. המראה העל זמני המאפיין אותו, שמשלב לוק יוקרתי ואלגנטי ועם זאת טבעי ואותנטי, מוצא את מקומו באופן טבעי בעיצוב הבית אז מה השתנה עם השנים? המופעים שלו בעיצוב הבית נהיו בוגרים יותר, דרמטיים יותר ועוצמתיים יותר, כאלו החוגגים את האקזוטיקה של הטבע.

שילובי שיש שונים על הקיר, רצפה ובכיור, Dornbracht. HeziBank,
שילובי שיש שונים על הקיר, רצפה ובכיור, Dornbracht/HeziBank

טכנולוגיות הדפס מתקדמות, מגדירות מחדש את האסתטיקה של האבן הטבעית וחושפות אמות מידה חדשות ברמת הדיוק לטובת משחקים אינסופיים של טקסטורות וגוונים. עורקים ונימים עוצמתיים, המאופיינים בהעתק נאמן של עקבות תהליכים גיאולוגיים המתרחשים בטבע במשך מיליוני שנים, מאפשרים יצירת מגוון אינסופי של פריטי עיצוב בעליי חזות מרשימה ונוכחת.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
מערכת ישיבה במראה דמוי שיש טולמנ'ס. יחצ,
מערכת ישיבה במראה דמוי שיש טולמנ'ס/יחצ

משטחי עבודה למטבח במראה דמוי שיש - חומרים דוגמת משטחיי ה"דקטון", הכניסו שפה חדשה לתחום האדריכלות והעיצוב, בעוד הם משתייכים לאותה קטגוריה חדשה ומהפכנית של לוחות במראה שיש. משטחים אלו מיוצרים באמצעות טכנולוגיה תעשייתית המדמה גרסה מזורזת של תהליכים המתרחשים בטבע עד שבסופם מתקבלת אבן טבעית.

פאנלים דקורטיביים עשויים זכוכית בהדפס שיש. MILANO SMART LIVING,
פאנלים דקורטיביים עשויים זכוכית בהדפס שיש/MILANO SMART LIVING

בדי ריפוד - גם בקרב מעצבי הטקסטיל המובילים, ניתן לראות התייחסות של ממש אל מראהו של השיש. כאשר יותר ויותר חברו מציגות מערכות ישיבה ו/או בדי ריפוד ייחודיים במראה דמוי שיש. חדשנות זו מייחסת למראה המשויש תכונות רכות כשהיא מאירה בזרקור את הרעיון המרכזי שניתן ממש להלביש את הבית בשיש.

קוסנטינו. מראה משויש לחדר הרחצה. יחצ,
קוסנטינו. מראה משויש לחדר הרחצה/יחצ
כיור שיש עומד ANTONIOLUPI. HeziBank,
כיור שיש עומד ANTONIOLUPI/HeziBank

משטחי פאנלים דקורטיביים מזכוכית מודפסת -משטחי זכוכית קלי משקל, לחיפוי קירות, שמדמים טקסטורות של שיש, קריסטלים ואבנים ממעבה האדמה. כך משלבים בחלל את הנימים של השיש, הבוהק של האוניקס וקריסטלים נוספים, מבלי לשנע לוחות שיש ואבן כבדים שעלותם גבוהה והם גם רגישים יותר לשחיקה. טכניקת ההדפסה מאפשרת יצירת טקסטורה גדולת ממדים בעלת אחידות והתאמה גבוהה והתוצאה עוצרת נשימה.

  • עוד באותו נושא:
  • משטחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully