וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוח חיה: האלמנט שיכול לשנות לכם את הבית

בעידן של עיצוב פנים מודרני וייחודי, רבים מחפשים דרכים חדשות ומרהיבות להוסיף אמנות ויצירה לתוך הבית. אחת מהאופציות המרתקות היא לשים אלמנטים דקורטיביים בפנים הבית, המקנים ייחודיות ויופי. למשל, בעלי חיים. הנה כמה דוגמאות

צב בציפוי כסף, מרדינגר, סטודיו הצורפים. יחצ,
צב בציפוי כסף, מרדינגר, סטודיו הצורפים/יחצ

בעידן של עיצוב פנים מודרני וייחודי, רבים מחפשים דרכים חדשות ומרהיבות להוסיף אמנות ויצירה לתוך הבית. אחת מהאופציות המרתקות היא לשים אלמנטים דקורטיביים בפנים הבית, המקנים ייחודיות ויופי לכל חלל בו הם מוצבים. אלמנטים אלו מציגים אמנות תלת ממדית שמספקת השראה ומגע אמיתי לאווירה הפנימית של הבית. יצירות אמנות מרהיבות ומגוונות שמשדרות מופת אמנותי ואסתטי ברמה הגבוהה ביותר.

את האלמנטים ניתן להניח בכל חלקי הבית, מפיסות הכניסה וחדר האורחים ועד לחדרי השינה והאמבטיה. יתרון נוסף הכלול בהוספה של פריטים אלו לעיצוב הבית, הוא ביכולת שלהם ליצור נקודת מוקד בחלל הבית, להוסיף עומק וממד למראה הכללי וליצור אווירה מודרנית או קלאסית, בהתאם לסגנון והעדפות הבעלים. אלמנטים מגוונים, יכולים להיות משולבים בעיצוב הבית בצורה מסוגננת ומשוכללת. לדוגמה, אלמנט מודרני ומינימליסטי יכול להוסיף נגיעה חדשנית ומתקדמת.

אלמנטים של חיות, ניסו רהיטים. יחצ,
אלמנטים של חיות, ניסו רהיטים/יחצ

אחת הדרכים המרהיבות ביותר להוסיף אישיות וחיים לתוך הבית היא על ידי שימוש באלמנטים של חיות המכניסות יופי, חיים ותנועה לתוך חללי הבית ומשרות אווירה חמה. כמו גם מעניקות לו אישיות לתמונה הכללית של הבית. הם מספקים נגיעה מיוחדת של אמנות ואסתטיקה בכל חלל שבו הם מוצבים. יתרון נוסף הוא ביכולת שלהם ליצור פוקוס ולמשוך את המבט של המבקרים.

אלמנטים אלו של בעלי חיים עיטרו את חללי הפנים לאורך השנים כיוון שהם מוסיפים אלגנטיות באופן ומגוונים את נראות החלל. נאמר גם שאף יצירה אחרת לא מדברת על יוקרה ותחכום בצורה מושלמת כמו פיסול בעלי חיים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אריה בציפוי כסף הצורפים. יחצ,
אריה בציפוי כסף הצורפים/יחצ
אלמנטים של חיות, ניסו רהיטים. יחצ,
אלמנטים של חיות, ניסו רהיטים/יחצ

"כל הקהלים מתחברים לפריטים דקורטיביים מסוג אלו ומעריכים את האמנות המיוחדת הזו", אומר יוסי אדוט, מבעלי מותג עיצוב ריהוט היוקרה "ניסו רהיטים", "שימוש באלמנטים דקורטיביים של חיות בעיצוב הבית, מאפשר להכניס את הטבע פנימה עם ליטוש מודרני ואסטטי. הם משדרים יוקרה ומשלבים חדשנות עם טבעיות. הם מתאימים להנחה בכל חלל בבית ולסגנונות עיצוב שונים. על מנת השבית יקבל נראות מודרנית, על הפריטים להיות נקיים ועכשוויים ולא לעשות שימוש בכאלו בעלי מראה עתיק כפי שהיה מקובל בעבר. אלמנטים אשר היו מגיעים מאסיה למשל".

אביתר חוגג, סמנכ"ל סחר של חברת הצורפים אשר מוביל את ליין מותג מרדינגר סטודיו בחברה מוסיף": "אלמנטים של חיה כפריט עיצובי תמיד היו קיימים בעולמות העיצוב. זה יכול להיות כפריט ייחודי בסביבה מודרנית ונקייה כאלמנט שובר קווי עיצוב, ואף לשמש כפריט ייחודי על מדף על קיר בסביבה רווית צבעים וטקסטורות".

באילו בתים נמצא פריטים כאלו?

"ניתן למצוא היום בבתים בעיצוב נורדי נקי פריט עיצוב בדמות חיה, כמו, ינשוף או פיל הרוצה להעביר מסר הרמוני יחד עם הסביבה אותה היא מייצגת , או אף בבית בעיצוב כפרי או קלאסי כחלק ממגוון פריטים וטקסטורות קיימות".

מי הם קהל הלקוחות הבולטים?

"קהל הלקוחות שנוטים לרכוש פריטים של חיות מכלי כסף מגיעים מכל גווני האוכלוסייה, ללא הבדל מהותי. זה יכול להיות אדריכל שמחפש איזה פריט ייחודי, או כל פלוני אלמוני אם חיבה לחיה זו או אחרת. ניתן אולי לקבע מגמה סביב עולם המתנות למשרדים. כאן בהחלט ניתן לראות כי יש נטייה ברורה בקניית פריטי חיות מצופים כסף. זה יכול להיות פריטים כמו אריות או נמרים למשרדים שונים ובעלי עסקים, או אפילו התאמה בניסיון להעביר מסר מחמיא או מבדח, למשל כמו קניית ינשוף למשרד של ערוך דין בהעברת מסר של חוכמה, או אריה למשרד רואה חשבון".

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully