וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ישראלית: ריהוט גן כחול לבן המיוצר בארץ

אדיר צדף, מוגש מטעם פסים

7.5.2023 / 14:37

מה היתרונות שיש ברכישת ריהוט גן כחול לבן ואיך מתאימים ריהוט למזג אוויר ים תיכוני? התשובות בפנים

ריהוט גן פסים. פסים,
ריהוט גן פסים/פסים

אנו הישראלים ידועים בשורשיות שלנו ואהבת הארץ ואחד המאפיינים הכי חזקים בתעשייה הישראלית הוא כמובן הנושא של ייצור כחול לבן שאותו ניתן לראות כיום בענפים רבים, בניהם ענף ריהוט הגן שבעבר היה מתבסס על ייבוא מחו"ל וכיום אפשר לראות מגוון יצרנים מקומיים שמציעים ריהוט מעוצב, עמיד וייחודי לנו. אנו מזמינים אתכם להמשיך לקרוא על היתרונות שיש ברכישת ריהוט גן כחול לבן ועל חומרי הגלם שבהם נעשה שימוש בייצור זה.

ריהוט גן פסים. פסים,
ריהוט גן פסים/פסים

גאווה ישראלית ותמיכה בתעשייה המקומית

לפני שנצלול לכל היתרונות הגדולים ברכישת ריהוט גן כחול לבן, תחילה נדבר על היכולת של כל אחד מאיתנו להיות חלק בתמיכה והשמירה על התעשייה והכלכלה הישראלית.

אולי בעת רכישה אתם לא מרגישים זאת באופן ישיר, אך כשאתם רוכשים ריהוט גן כחול לבן, אתם למעשה עוזרים בדרך מאוד פשוטה לשמור על כלכלה יציבה, צמצום אחוזי האבטלה ושמירה על מקומות עבודה יציבים במשק.

אז כשאתם הולכים לרכוש ריהוט גן כחול לבן ואתם תומכים במקום המייצר ריהוט כזה, טיפחו לעצמכם על השכם, כי אתם חלק בלתי נפרד מההצלחה הלאומית בשמירה על עסקים אלו כחלק מהכלכלה הישראלית.

ועכשיו, לאחר שהבנו שכל אחד מאיתנו הוא חלק מהפאזל, כעת נצלול ליתרונות הפרקטיים ברכישת ריהוט גן כחול לבן ותוכלו להבין למה זה באמת כדאי לכם!

ריהוט גן פסים. פסים,
ריהוט גן פסים/פסים

נוחות ועיצוב שמותאמים לישראלים

מי שנוהג לרכוש לפעמים ברשת או לעשות מסעות קניות בחו"ל יודע, כי המוצרים שאתם רואים שם מותאמים לתרבות המקומית. כך בדיוק קורה בריהוט גן כחול לבן. הפונקציונאליות שלו, הנוחות וגם העיצוב מותאמים לקהל הישראלי.

כך למשל, במדינות אירופה שנחשבות לארצות קרות יותר מבחינת מזג האוויר, הסגנון של ריהוט הגן יהיה מעוצב במראה יותר קר ולכן אנו נראה פעמים רבות ריהוט שכל כולו עשוי אלומיניום.

לעומת זאת, בייצור כחול לבן, הדגש פעמים רבות יהיה על עיצוב יותר חם ולכן רבים מהיצרנים יעשו שימוש בעץ טבעי. באופן כללי אצלנו בישראל נהוג לכנות את פינות הישיבה בחצר או המרפסת בצמד המילים "פינת זולה" אשר יוצר תחושה של כיף, חופש ואווירה פחות מחייבת.

בדיוק מהסיבה הזו, בחנויות שמוכרות ריהוט גן כחול לבן אתם תראו פעמים רבות פינות ישיבה מעץ שהן יותר נמוכות ורחבות המאפשרות לכם לשבת או לשכב בנוחות עם כוס קפה וספר טוב או סתם כך עם חברים.

בקיצור, ברכישה כזו אתם מתאימים את הריהוט לאופי הישראלי הייחודי לכם ולעיצוב המדויק של החצר או המרפסת שלכם.

התאמה למזג האוויר הים תיכוני

ישראל היא מדינה חמה ולמעשה חצי מהשנה ולפעמים יותר, השמש חזקה ואף יוקדת. יצרני הריהוט הישראלי לוקחים את הנתון הזה מאוד ברצינות כאשר הם מייצרים ריהוט גן. הם חושבים על ייצור באמצעות חומרים שיהיו עמידים במצבי חום קיצוני.

הם תמיד ישימו דגש על חומרי גלם איכותיים כמו עץ למשל או אלומיניום, שהינם עמידים יותר בתנאים קיצוניים של חום או גשם בימי החורף. בדיוק בגלל העובדה הזו, ריהוט גן כחול לבן הוא הבחירה האידיאלית ביותר עבור חצרות ומרפסות כיום.

כשאתם רוכשים ריהוט גן מיובא, אין לכם באמת מושג באילו חומרים השתמש היצרן, גם אם יש תווית המעידה על סוג החומר. היצרנים בישראל שמים דגש על חומרי הגלם האיכותיים ביותר מכיוון שהם יצרנים מקומיים שמוכרים לקהל הישראלי וניתן לפנות אליהם כשיש תקלה במוצר. לכן, הם תמיד יחמירו על מנת שהצרכן הישראלי יקבל את הטוב ביותר ולא יהיו להם החזרות. וזה מביא אותנו לנקודה הבאה שהיא אולי הנקודה החשובה ביותר.

ריהוט גן פסים. פסים,
ריהוט גן פסים/פסים

יש לכם אבא ואמא

ברכישת ריהוט גן כחול לבן אתם יודעים שיש לכם למי לפנות. היצרן הוא מקומי ולרוב ניתן לפנות אליו בכל המדיות הקיימות: הגעה פיזית לסניף, טלפון, מייל ואפילו הרשתות החברתיות.

אתם תמיד יכולים לפנות אם יש פגם בריהוט, אם אתם רוצים לדעת מה הסטאטוס של ההזמנה וגם כשיש חלקים בעלי בלאי ואתם מעוניינים בחלקי חילוף במקום לרכוש ריהוט גן מלא בעלויות גבוהות.

עלות משתלמת יותר

ריהוט גן נחשב למוצר גדול ולכן העלות של מוצרים אלו ביבוא הופכת ליקרה יותר בגלל תשלומי המיסים. בדיוק בגלל זה, ריהוט גן כחול לבן שנוצר בארץ, הוא משתלם בהרבה מבחינת העלות שלו.

המס היחיד בריהוט גן כחול לבן הוא מע"מ ולכן העלות היא נמוכה יותר. לעומת זאת, כאשר אתם רוכשים ביבוא, אתם למעשה מקבלים מחיר גבוה יותר שכולל את עלויות המכס והעלויות המצטברות של כל מי שהיה לו מגע עם הריהוט עד שהוא הגיע לחנות שממנה אתם רוכשים.

ריהוט בייצור כחול לבן מגיע ישירות מהיצרן אל החנות ולפעמים מדובר באותו אדם ואז העלויות מצטמצמות. מעבר לכך, כאשר התחרות הינה מקומית בין היצרנים הישראלים, העלויות הופכות יותר נמוכות בגלל התחרות שנוצרת בשוק.

והכל מסתכם כמובן בסביבה וקיימות

ולבסוף, חשוב להסתכל גם על החלקים הסביבתיים. ייצור כחול לבן תומך בקיימות וסביבה ירוקה. כשאתם רוכשים ריהוט גן כחול לבן, אתם למעשה חוסכים בכל אמצעי תובלה המביא את המוצרים האלו מארצות אחרות. זה מקטין את השימוש בדלק וכך מפחית את זיהום האוויר.

לסיכום, אם אתם מחפשים ריהוט גן איכותי, זה הזמן לרכוש מיצרנים מקומיים, כחול לבן, גם כי זו מטרה חשובה וגם כי אתם יכולים להנות משלל יתרונות שבאים לטובתכם.

לפרטים נוספים בקרו בחנות פסים ריהוט גן בגאולים

אדיר צדף, מוגש מטעם פסים
  • עוד באותו נושא:
  • ריהוט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully