וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבית הזה עוצב בקפידה. הצבע הוא שהפך אותו ל"וואו"

עכשיו, כשהקיץ כבר כאן, חללים שעוצבו בקפידה בצבעוניות אוורירית ורכה הופכים למשובבי עיניים במיוחד. דוגמה לכך היא דירת הדופלקס שתוכננה ועוצבה על ידי משרדה של האדריכלית מיטל אשכנזי-פומרנץ שכפי שתראו מיד, היא מלאת אופי ומצליחה בשנייה להעלות חיוך רחב על הפנים

עיצוב מיטל אשכנזי-פומרנץ, באדיבות MODY. סיון מויאל,
מאפרים את הבית - וזה מה שיוצא. אדריכלות, עיצוב פנים והום סטיילינג: מיטל אשכנזי-פומרנץ/סיון מויאל
  • הדיירים: זוג להם שני ילדים
  • מיקום: כפר סבא
  • הדירה: דירת דופלקס בשטח של 200 מ"ר+35 מ"ר מרפסת.
  • אדריכלות, עיצוב פנים והום סטיילינג: מיטל אשכנזי-פומרנץ
  • סטיילינג לצילומים: עובדות המשרד- לירז רחמים וימית דולברג
  • אריחים וכלים סניטריים: MODY
  • צילום: סיון מויאל

ברוכים הבאים לדירתם הכפר-סבאית של זוג להם שני ילדים בגיל העשרה ואחד נוסף שאוטוטו מצטרף לחגיגה- היא סוכנת ביטוח מצליחה, פשניסטה בנשמתה שלא נחה לרגע, והוא מנהל פרויקטים שאפתן. את דירת הדופלקס, שממוקמת באחת השכונות הפסטורליות והירוקות בעיר, הם קיבלו מהקבלן את הדופלקס, עשו בו שינויים והלבשה ולאדריכלית מיטל אשכנזי-פומרנץ הם קראו אחרי עשור על מנת לשדרג את חדר הרחצה ולהלביש מחדש את החלל המרכזי.

"הבית, שעוצב במקור כמותאם לילדים קטנים, כבר לא תאם את אורחות החיים המשודרגים של המשפחה הדינמית שנמצאת במגמת גדילה וכבר במפגש הראשון ביננו נראה היה שמשהו בתוכנית המקורית לא לגמרי מסתדר". מסבירה האדריכלית. "אמבטיית הילדים ממוקמת בקומה ללא ילדים, במטבח חסרו מקומות אחסון וארון הבגדים בחדר המאסטר של ההורים ממש לא תאם את הפרסונה של חובבת האופנה וודאי לא את הצרכים ולראייה, זוגות הנעליים היקרות מעכו אלו את אלו בערימה. בתום שיחה קצרה עודכנה הפרוגרמה שהתבססה על ראייה רחבה של הצרכים העכשוויים בכל הבית והם הסכימו לצאת לדרך - לא רענון, אלא מהפכה".

עיצוב מיטל אשכנזי-פומרנץ. סיון מויאל,
שחור-לבן זה פאסה/סיון מויאל

השיפוץ יצא לדרך ובוצע עם מנהל פרויקטים ומפקח אין האוס, כך שהכל בוצע במהירות ויחד מצאו כל הנוגעים בדבר, פתרונות לבלת"מים שעלו לאורך התהליך. "החיבור עם בעלי המקצוע הנהדרים שלקחו חלק בפרויקט הפך הכל לפשוט לביצוע וגם לוח הזמנים היה מהיר מאוד מהמקובל בזכותם", אומרת אשכנזי-פומרנץ.

תהליך התכנון וההלבשה התבסס על לוח השראה צבעוני במיוחד, מלא טקסטורה טבעית וצורנית וחומרים משובחים. "הצבעוניות מתאפיינת בפלטה מרגיעה בצבעי כחול פרוסי, אלמוג ולבן שקט והמטרה היתה משותפת וברורה - לייצר סביבת מגורים בהשראת לאונג' מזמין וסוויטה של בית מלון. בעלי הבית התחברו לעיצוב הצבעוני ושזרנו בו גם הומור על ידי שילוב של אלמנטים שונים. צעד אחר צעד רקמנו עבורם בית שמותאם במדויק לסגנון החיים שלהם".

עיצוב מיטל אשכנזי פומרנץ, באדיבות MODY. סיון מויאל,
עיצוב מיטל אשכנזי פומרנץ, באדיבות MODY/סיון מויאל
עיצוב מיטל אשכנזי-פומרנץ, באדיבות MODY. סיון מויאל,
עיצוב מיטל אשכנזי פומרנץ, באדיבות MODY/סיון מויאל
עיצוב מיטל אשכנזי-פומרנץ. סיון מויאל,
עיצוב מיטל אשכנזי-פומרנץ/סיון מויאל

הקירות נשברו ונבנו מחדש לפי התוכניות, הריצפה חופתה כולה בפרקט פישבון מלוחות קטנים מגוונים שהכניסו טקסטורה וחום לחלל וניכר כי האגף המרכזי עבר מתיחת פנים של ממש:." שולחן האוכל בחלל המרכזי, שחסם את כל התנועה, ירד מהפרק והישיבה היומיומית הוסבה אל האי המפנק. החלל שהתפנה כתוצאה מכך אפשר לנו לייצר ארגון מחדש של המרחב ולייצר שטח אחסון מרשים במטבח. כמו כן ביצענו תוספת של בר עם מקרר יינות לאירוח. אל כל זה צירפנו קונסולה עדינה וקומפקטית שנפתחת בקלות לשולחן אוכל ענק ומאסיבי ובחלל מתחת למדרגות הסתרנו 16 כסאות אותם ניתן לשלוף בקלות בשעת הצורך".

"עבור הסלון בחרנו ספה גדולה ומפנקת שתכיל את כולם, ועבור הטלוויזיה תכננו אלמנט ייחודי עם קריצה, מעין נדנדה ששומרת על המסך ומכילה בתוכה את כל צרכי התקשורת בצורה אלגנטית ועדינה. התאורה הסטנדרטית שודרגה והותאמה לתסריט שונים - ערב זוגי רגוע מול הטלוויזיה, בילוי עם חברים או אירוח גדול עם המשפחה המורחבת. וילונות מלטפים נוספו כדי לעטוף את הבית ולתרום לתחושת הפרטיות ומתן מענה לאזורים שטופי שמש שזעקו להצללה".

עיצוב מיטל אשכנזי-פומרנץ. סיון מויאל,
עיצוב מיטל אשכנזי-פומרנץ/סיון מויאל

חדר הרחצה הפך לשירותי אורחים מפנקים עם אריחים מדוקקים וחיפוי ברזים מוברשים שנרכשו, כמו כל הסניטריה והאריחים בדירה ב-MODY, הקירות חופו טיח מיוחד ובחרנו עבור החלל תאורה מפנקת. ממנו יצרנו גם מעבר לחדר כביסה מרווח עם מקום רב לגיהוץ וקיפול ואחסון בסלסלות נפרדות לכל ילד".

"מאסטר ההורים עבר הסבה מלאה. סיפחנו אליו את המסדרון והממ"ד ומחדר קטן עם שירותים צנועים הפכנו אותו לסוויטה אמיתית. יצרנו פינת עבודה שקטה הכוללת רקע מושלם לשיחות וידאו עם תאורה מחמיאה וצבע קיר תואם. את ארון הבגדים המינימליסטי החלפנו בארון ענק ופונקציונאלי, עם מקום ייעודי לכל מה שצריך, כולל אוסף הנעליים שקיבל מקום של כבוד".

עיצוב מיטל אשכנזי-פומרנץ. סיון מויאל,
עיצוב מיטל אשכנזי-פומרנץ/סיון מויאל

"חדר הרחצה הקטן קיבל טיפול עם ריהוט אלמוג מושלם בשפה אחידה, אריחים מדוקקים משמחים עם פיגמנטים צבעוניים, מרחב גדול יותר והמון אור. את הכניסה אל חלל הרחצה הטמענו כחלק מהארון כמעבר נסתר, החוסך מקום ומייצר מידה גדולה יותר של פרטיות".

  • עוד באותו נושא:
  • צבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully