וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טמבור מתחדשת: משיקה את טמבור Academy

טמבור מציגה מרכז העשרה מקצועי שיעניק הכשרות לאנשי מקצוע. ההכשרות יועברו על-ידי יועצי בנייה ומומחים טכניים של טמבור ויאפשרו לאנשי המקצוע לשדרג את הטכניקות שלהם ולהעשיר את עשייתם. מקבלת את תקן ה-EPD בינלאומי למגוון מוצריה

אקדמיית טמבור. יחצ,
הכירו: טמבור אקדמי/יחצ

חברת חומרי הבנייה והצבע הגדולה בישראל, טמבור, משיקה את טמבור Academy, מרכז העשרה מקצועי המיועד להכשרת אנשי מקצוע בתחום העיצוב והבנייה שיעניקו הכשרות בתחומי צבע, חומרים ובנייה הירוקה. במקביל, קיבלה טמבור את תקן ה-EPD, על תהליך ניתוח מיחזור חיים למוצרי הטיח הצמנטי שלה. הסימן הבינלאומי מציב את טמבור כיצרנית הצבע והבנייה הראשונה בישראל העומדת בדרישות התקן הבינלאומי המתקדם.

טמבור Academy - טמבור מציגה מרכז העשרה מקצועי שיעניק הכשרות לאנשי מקצוע. ההכשרות יועברו על-ידי יועצי בנייה ומומחים טכניים של טמבור ויאפשרו לאנשי המקצוע לשדרג את הטכניקות שלהם ולהעשיר את עשייתם. הקורסים יועברו במרכז ההכשרה של טמבור ויתמחו בין היתר במיחדוש רהיטים, הדרכה עיונית לעבודה עם צבע שתכלול התמצאות במניפת גוונים, תיאוריות צבע, שילוב גוונים ועוד, סדנת הדרכה מעשית ליישום צבע וקורס איטום ודבקים, הדרכה עיונית ומעשית על מערכות איטום בחדרים רטובים, מערכת איטום גגות, חיפוי והדבקת אריחים ועוד.

מגמת הבנייה הירוקה

טמבור קבעה את נושא האחריות הסביבתית כיעוד וכאחד מערכיה המובילים, ומפתחת מוצרים חדשים ומשופרים, בהתאם לדרישות הבנייה הירוקה והדירוג האנרגטי, וברמה הגבוהה ביותר. כחלק מיעוד זה, החברה אירחה במרכז ההדרכה שלה קורס יועצים תרמיים, הראשון מסוגו בישראל, לדירוג אנרגטי של יחידות דיור ולכתיבת דוחות תרמיים. זאת במטרה להעמיק את יכולות אנשי המקצוע והמתכננים לעמוד בדרישות התקן השונות ולטייב את איכות התכנון שלהם בהיבטי אנרגיה, נוחות ובריאות המשתמש במבנה. הקורס הועבר על ידי חברת מיט"ב המתמחה בהכשרות מעשיות בתחום הבניה הירוקה.

אדריכלית לירון זקס, מנכ"לית, המכון הישראלי לטכנולוגיות בנייה: "תפקיד היועצים התרמיים מחייב הבנה רחבה בתקנים והבנה רחבה ומעמיקה עוד יותר בבנייה, תכנון וביצוע על מנת למקסם את ביצועי הבניין תחת מכלול האילוצים. לכן יש חשיבות מרבית לקיום הקורס הראשון מסוגו להכשרת יועצים תרמיים ושמחנו מאוד שחברת טמבור בחרה לארח אותו במרכז ההדרכה החדש שלה."

"אנו מקווים כי משתתפי הקורס יהוו מומחים בתחומם ויוכלו להוביל את השינוי המבורך למודעות בבניה, בתכנון ובשקיפות של תחום צריכת האנרגיה במבנים", מסבירה צביה אורנשטיין קסן סמנכ"לית השיווק של טמבור.

תקן ה-EPD המעניק ניקוד בתקן הבנייה הירוקה

טמבור היא חברת מוצרי הצבע והבנייה הראשונה בישראל שביצעה תהליך ארוך טווח של ניתוח מיחזור חיים למוצרי הטיח הצמנטי שלה והודות לכך קיבלה את תקן ה-EPD הבינלאומי. מוצרים הרשומים במאגר הEPD- הבינלאומי מקבלים ניקוד בתקן הבנייה הירוקה ומאפשרים לאנשי המקצוע לעמוד בדרישות החוק. מוצרים המחזיקים בתקן תורמים לקידום הבנייה הירוקה ומייצרים שקיפות על ההשפעה הסביבתית של מוצרי הבנייה. בין מוצרי טמבור שקיבלו את תקן ה-EPD ניתן למצוא טיח לריצוף 1MC, שליכט פנים וחוץ, טיח צמנטי רב תכליתי ועוד.

"טמבור גאה להוביל את מגמת הבנייה הירוקה בישראל ולהיות חברת מוצרי הצבע והבנייה הראשונה בישראל שמקבלת את תקן ה-EPD החשוב למוצריה. תהליך ניתוח מחזור חיים למוצרי הטיח שלנו הוא רק חלק אחד מתוך מגוון פעולות שאנו עושים, לצד פיתוח צבע ידידותי לסביבה, כמו סופרקיל אקו שאנו גאים בו מאוד. במקביל, טמבור ממשיכה לחזק את שיתוף הפעולה שלה עם מעצבים ואדריכלים, וגאה להציע להם מגוון קורסים והכשרות במסגרת טמבור Academy", מסבירה צביה קסן, סמנכ"לית השיווק של טמבור.

  • עוד באותו נושא:
  • טמבור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully