וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה הקטן גדול יהיה: פתרונות מושלמים לחללים קטנים

הקונספט מאחורי המושג 'רהיטים חכמים' הינו ביכולתם להיות פתוחים לשינויים ולהתאים לסגנון החיים הדינמי של בני הבית. אז איך פורצים את גבולות השטח הנתון בתחכום ובנוחות ומאפשרים לשנות את ייעודם של החללים ברגע

ספה מעוצבת הופכת למיטת קומתיים. MILANO SMART LIVING,
ספה מעוצבת הופכת למיטת קומתיים/MILANO SMART LIVING

חלל הבית, בתפיסה העכשווית, הוא דינאמי ומשתנה בהתאם לצרכי השעה. דוגמאות לכך לא חסר: מהורים מבוגרים שילדיהם עזבו את הבית ורוצים לעבור לדירה קטנה יותר, אך כזו שתוכל לארח בנוחות גם את הנכדים שמגיעים לישון. או משפחה צעירה עירונית עם ילדים, ועד עבודה מהבית והעובדה שכיום כולנו זקוקים למשרד ביתי או פינת עבודה שלא יגזלו שטח יקר משאר הדירה. "במקום להשתעבד למשכנתא גבוהה כדי להגדיל את הבית בעוד כמה מטרים", מסביר גדעון בק מנכ"ל Milano Smart Living "משתמשים בסוגי ריהוט חכם דו שימושי שחוסך מקום. כך נהנים ממרחב של נשימה בבית".

כיור, ברז ומדף אחסון ביחידה קטנה אחת - ALAPE. HeziBank,
כיור, ברז ומדף אחסון ביחידה קטנה אחת - ALAPE/HeziBank
שולחן סלוני נפתח לשולחן אוכל ענקי. MILANO SMART LIVING,
שולחן סלוני נפתח לשולחן אוכל ענקי/MILANO SMART LIVING
יחידת קיר של מזנון לטלוויזיה ומידוף שנפתחת למיטה זוגית - MILANO SMART LIVING. יחצ,
יחידת קיר של מזנון לטלוויזיה ומידוף שנפתחת למיטה זוגית - MILANO SMART LIVING/יחצ
לחפוף, לשטוף, להתקלח. Dornbracht. יחצ,
לחפוף, לשטוף, להתקלח. Dornbracht/יחצ

טיפים למקסום החלל:

  • רובנו מתייחסים לחללים קטנים כאל נתון קבוע שאי אפשר לשנותו. הפתרון הוא קודם כל שינוי התפיסה: ברגע שנתייחס לחלל החדר ולרהיטים כאל משהו שמשתנה בהתאם לצרכי השעה נצליח ליצור חלל דינאמי שממלא את צרכינו בלי קשר לגודלו. הפתרון הוא לשלב רהיטים בעלי שני שימושים: שולחן אוכל-קונסולה, מיטה-ספה ואפילו עמדת עבודה שמתקפלת לתוך הקיר.
  • בדקו מהם השימושים היומיומיים שלכם: אם אתם נוהגים לארח לארוחות רק לעתים רחוקות, אין טעם להעמיד בבית פינת אוכל- רהיט כבד וגדול שתופס שטח ניכר מהחלל. במקרה זה לכו על פתרון מבריק: קונסולה צרה שנפתחת בעת הצורך לפינת אוכל מרווחת ל10 אנשים ויותר.
  • אם אתם אוהבים לאכול בסלון ובכלל, העדיפו פתרון חכם וחוסך מקום בדמות שולחן סלוני נמוך שבלחיצת כפתור עולה עד לגובה של שולחן פינת אוכל. בדרך, תוכלו לעצור אותו בגובה מעל הברכיים ואכול עליו בנינוחות גם כשאתם ספונים בספה.
  • בחדרים קטנים העדיפו ריהוט קבוע קטן כדי לא לחנוק את החדר. למשל לחדרי שירותים מוצעים פתרונות מינימליסטי כמו דלפק משולב כיור, ברז ומדף בקוטר 40 ס"מ בלבד.
  • כשבוחרים רהיט אחד בעל שני ייעודים, חשוב לבחור רהיט שכל בני הבית יוכלו לתפעל בנוחות ובאופן כמעט אוטומטי. בחירה בפריט בעל מנגנון מכני מסורבל או לא אמין תפספס את המטרה המקורית לשמה התכנסנו: התנהלות חופשית ונינוחה.
  • ספה מעוצבת שטומנת בחובה מיטה הנפתחת לאירוח היא אחד הפריטים הפופולאריים בתחום הריהוט הדו-ייעודי. בעת הבחירה, הקפידו על מיטות בעלות מזרן אורטופדי-ארגונומי המותאם לשינה יומיומית. אל תתפשרו על איכות המזרן או נוחות השינה במחשבה ש"מה לעשות, בכל זאת מדובר במיטה מתקפלת" - כיום מייצרים מזרנים למיטות מתקפלות ברמה זהה לחלוטין למזרני המיטות 'הרגילות'.
  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully