וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באנו חושך לגרש: יש לנו מה לחדש לכם בתחום התאורה הביתית

תערוכת התאורה הדו-שנתית הבינלאומית Euroluce 2023 , המתמקדת בממד העיצובי של האור, חוגגת השנה את המהדורה ה-31 שלה עם תצוגה מעוררת השראה של מודולריות, חופש, קומפוזיציה והתאמה אישית

מודלואריות. טכנולייט,
מודולאריות היא שם המשחק/טכנולייט

גישה הוליסטית לעיצוב, המסוגלת לטשטש את הגבול בין תאורה דקורטיבית וטכנית הייתה הנרטיב המרכזי בתערוכה ממנה עלו מספר מגמות עיקריות, אותן נראה בקרוב ממש בעיצוב הבית.

הביטאט. יחצ,
הביטאט/יחצ
  • קיימות וחסכון - קיימות וחיסכון באנרגיה היו מעמודי התווך של התערוכה שהציגה גופיי LED בעלי צריכה נמוכה ויעילות גבוהה, עקרונות כלכלה מעגלית בייצור והפצה ושימוש בחומרי גלם בעלי השפעה נמוכה, ממוחזרים או ניתנים למחזור.
  • רטרו - העיצובים חוזרים לעבר ולובשים צורות חדשות, תוך שימוש בחומרים חדישים או מפרשים מחדש מסורתיים. חלקם הופכים לפסלים זוהרים שנראים מעוצבים מכרך אחד, כדי לקבל נקודות מבט שונות מכל נקודת תצפית.
  • התאמה אישית - מנורות הקיר הופכות גמישות יותר הודות לאלמנטים קומפוזיציוניים המפורקים, מורכבים ומשולבים מחדש, המאפשרים רמת חופש שמזמינה פרשנות אישית. שילוב של מודולריות, אסתטיקה ופונקציונליות.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
ANTONIOLOUPI. HeziBank,
ANTONIOLUPI/HeziBank
תערוכת היורולוצה. טכנולייט,
תערוכת היורולוצה/טכנולייט
  • תחכום - גופיי תאורה חכמים וממוקדים אנושית: מערכות בקרה חכמות לשילוב מוצלח של נוחות, בטיחות וקיימות. חיישנים, חיבורי רשת וטכנולוגיות אלחוטיות, המאפשרים שליטה מלאה עד לכוונון עוצמתן לפי האור הטבעי.
  • בהשראת הטבע - האור מקבל ערך אקספרסיבי חזק, לעתים קרובות לובש צורות בהשראת הטבע, עם קווים מינימליים ואורגניים. חומרים טבעיים כגון עץ ושיש, במבוק או קש, בלטו כשהם משלבים זכוכית ומתכת לכדי הרמוניות חדשות.
  • האור משפיע על התפיסות שלנו, הביצועים, ההעדפות, ההתנהגויות ואפילו מצב הרוח שלנו - ובדיוק בגלל זה עיצוב התאורה חיוני להצלחת כל פרויקט.
  • עוד באותו נושא:
  • תערוכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully