וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פאנלים": המבצעים והפריטים החדשים לבית

כל מה שחדש בזגה פינות אוכל, מבצעי פרימיום לינאי פרישר גוטמן, קולקציות חדשות ב-H&O, סדינים במתנה ב-SOHAM ועוד. המבצעים וכל מה שחדש על המדף השבוע

באדיבות זגה פינות אוכל שולחן קונסולה מחיר 6970 שח גוון טבעי. סטודיו גולן,
שולחן קונסולה מחיר 6,970 שקל בגוון טבעי, זגה פינות אוכל/סטודיו גולן

עיצוב חסכוני הוא אולי הסוגיה המדוברת ביותר העולם העיצוב כיום בהיותו חוסך מקום ולרוב חוסך כסף כיון שרוכשים מוצר אחד בעל שני שימושים. רשת ZAGA (זגה) - פינות אוכל, המתמחה בעיצוב פינות אוכל פרקטיות ומודולריות, מציעה פתרונות חכמים לאירוח - 2 שימושים במוצר 1: קונסולה בעלת פטנט מהפכני שהופכת משידה מלבנית קטנה לשולחן אוכל באורך של 3 מטרים וכן מושב זוגי שנפתח לספסל באורך של 3 מטרים לארוח של עד 7 אנשים.

שולחן קונסולה: קונסולה שהופכת משידה ריבועית קטנה, שאינה תוספת מקום רב בחלל לפינת אוכל גדולה המשתלבת עם כל סגנון עיצוב. את שידת הקונסולה ניתן להציב במסדרון או בכניסה ורק כשהאורחים מגיעים לפתוח אותה. השידה בעלת עיצוב נקי, מהווה פתרון מושלם לחללים קטנים ונפתחת בקלות לפינת אוכל של כ- 3 מטרים, כך שניתן לארח סביבה עד 12 סועדים. מוצעת ב 5 גוונים: שחור אבץ, אגוז אמריקאי, בטון, אלון טבעי , גוון HPL טבעי ולבן. מחיר -החל מ-6,470 שקל.

ספסל נפתח "איסט": מדובר בפטנט עיצובי - ספסל מודולרי ומרופד לפינות אוכל או אירוח, שאינו תופס מקום רב בחלל. גדל מ- 70 ס"מ ל- 3 מטרים ויכולים לשבת עליו בנוחות עד שבעה אנשים. הספסל מגיע בשילוב ריפוד רך ונעים לנוחות מרבית ולישיבה ממושכת. פרקטי ומעוצב בקפידה, מתאים לחללים קטנים וגדולים ולכל שולחן אוכל, מעניק פתרון מושלם לבעיה של אכסון כסאות ישיבה נערמים וניתן להציבו תחת כל שולחן כולל שולחן הקונסולה ובכך לחסוך מקום רב. ניתן לפתוח אותו לאורכו המקסימלי לצד שולחנות ארוכים, מה שיצור נראות דומיננטית לשולחן ומקום ישיבה מרווח לאורחים. גוונים: גוון אבץ וגוון אלון טבעי. ריפוד ניתן להחלפה לפי בקשת הלקוח (בתוספת תשלום). מחיר: 3,970 שקל.

ינאי פרישר גוטמן/סטודיו דג הזהב

מצעי הפרימיום של ינאי פרישר-גוטמן. עדיף להחזיק שני סטים איכותיים שנראים מיליון דולר ומחזיקים מעמד שנים, מאשר חמישה סטים ב-200 שקלים שמחליפים כל הזמן - אם אתם מסכימים לתאוריה הזו, הנה המבצע עבורכם: מצעי הפרימיום של מעצב הפנים זוכה הפרסים ינאי פרישר-גוטמן הם לא רק מעוצבים לעילא ותפורים ברמת גימור מדויקת, אלא בכל סט יש ארבע ציפיות ולא שתיים, כדי שתתפנקו כמו מלכה ומלך. וכעת במבצע: 1,190 שקלים (במקום 1,400 שקלים). להשיג באתר המעצב.

סוהם: קנו מזרן פרימיום, קבלו מצעים. מזרני ההייבריד של "סוהם" זכו לתשבוחות מכל כלי התקשורת המוערכים, בעיקר בגלל הטכנולוגיה הייחודית שלהם - שילוב בין קפיצים איכותיים לספוג משובח. השילוב המנצח מצליח לגרום לאלפי לקוחות שכבר קנו את מזרן הפרימיום לשפר את איכות השינה באופן משמעותי. כעת יוצאת "סוהם" במבצע (שרלוונטי גם לדגם הנוסף - "נירוונה"): קנו מזרן וקבלו במתנה סט מצעים פרימיום שלם המותאם לגודל המזרן החדש בשווי מאות שקלים - ללא כל תשלום. לפרטים בחנויות ורדינון הנבחרות ברחבי הארץ ובאתר

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מזרן הייבריד של סוהם. דג הזהב,
מזרן הייבריד של סוהם/דג הזהב
H&Oקעריות בסט של שישייה - החל מ-54.90 שחקערת עץ עם קעריות 94.90 שקל. ישראל כהן,
קעריות בסט של H&O/ישראל כהן

רשת H&O משיקה קולקציה חדשה ועדכנית בעולם הבית. הקולקציה מציעה מגוון רחב של שמיכות קיץ, מגבות, מצעים, כריות, מפות, כלים ומתנות, המתכתבים עם הטרנדים העולמים בעיצוב ובהשראת עולם האופנה. בעיקר מאפיין את הקולקציה הנוכחית התאמה של המוצרים המיוחדים והנכונים, תוך שמירה על איכויות ומחירים אטרקטיביים.

  • מגוון רחב במיוחד של טקסטיל הבית: מבחר מגבות איכותיות 100% כותנה, בעלות ספיגה גבוהה, בצבעוניות פסטלית מרהיבה ובמגוון גדלים, מגבות ענקיות, גוף, פנים וידיים וסטים של מגבות ארוזות למתנה. חלוקי מגבת ושטיחוני אמבטיה בצבעוניות תואמת, המאפשרת ליצור מיקס אנד מאץ גם בחדרי האמבטיה.
  • מצעים במגוון סוגי בדים : 100% כותנה סאטן, 100% כותנה , טריקו ג'רסי 100% כותנה , מיקרו סאטן (פוליאסטר). כל האיכויות קיימות במגוון גדלים. דפוסי המצעים עוצבו בבלעדיות ובהתאמה לתחזיות האופנה. ישנם דפוסים בהירים על רקע לבן, עם נגיעות של צבע וגם דפוסים הבולטים בצבעוניות דומיננטית - עם פרחים, דפוסים אתניים, ודפוסי שחור לבן. לצד אלה מציעה הרשת מצעי ג'רסי 100% כותנה (סדינים, ציפות וציפיות) בצבעוניות סופר מעודכנת, באותם גוונים פסטליים של המגבות והחלוקים, בהרמוניה צבעונית.
  • עוד בגזרת הכלי מיטה, קולקציית ילדים עם הדמויות האהובות: מיקי, מיני, ספיידרמן, חד קרן, LOL ועוד. מצעים מבדי כותנה ומיקרופייבר, כריות ממורי בתוספת ציפית ממותגת ושמיכות קיץ. ממש עולם שלם של מותגים ליצירת חדר שינה מהחלומות.
  • בחשיבה על שמירת המזרן, מציעה הקולקציה מגני מזרן המונעים חדירה של נוזלים למזרן. עשויים מבד מגבת בשכבה העליונה כך שחווית השינה לא תושפע משכבת הפלסטיק המגנה שמתחת.
  • בנוסף, קולקציית שמיכות קיץ עם מבחר גדול מאוד של דפוסים מהממים, וכן שמיכות חלקות וסופר רכות ונעימות להתכרבלות במזגן או לשימוש ככיסוי מיטה.

עוד מ-H&O

  • לצד אווירת הקיץ בטקסטיל, מציעה הקולקציה מגוון עשיר של מפות חגיגיות: לבנות, עם דוגמאות ג'אקרד מעוטרות במוטיבים קלאסיים, וגם בגוונים של זהב ואפור. מדובר במפות עמידות מאוד, שאינן מתקמטות ואינן מוכתמות בנקל ומתכבסות בקלות. המפות מגיעות במגוון גדלים להתאמה לשולחן.
  • לאוהבי מראה השולחנות הטבעיים, ללא כיסוי במפה, מציעה הקולקציה סטים של פלייסמטים במראה בוהמי, מבד כותנה בגווני אופוויט ואדמה, כמו גם פלייסמטים מוזהבים וכסופים בעלי טקסטורות אתניות המקשטים ומוסיפים סטייל לשולחן.
  • להשלמת שולחן חגיגי, מגוון רחב של כלים בכל הסגנונות בינהם: קלאסי, אופנתי, טבעי, טרנדי, לבן וצבעוני. הכלים הלבנים מוצעים במגוון גדלים וצורות להגשה, אירוח ומתנות לבחירה והתאמה בשיטת mix & match, ממש כמו בבחירות קולקציות אופנה, מתאימים ויוצרים אווירה נקייה ואלגנטית לשולחן החג.
  • לאוהבי הצבע ,מציעה הקולקציה את טרנד האתני והבוהמי בכלים בודדים ומארזים בגדלים שונים, בצבעוניות מגוונת. מארזי כלי האירוח הכוללים קעריות זכוכית עם מגשי עץ טבעיים, מושלמים להנחה במרכז השולחן וכמובן כמתנת חג. מתאימים לרטבים, פיצוחים, הגשת פירות, ירקות ועוד.
  • ליין כלי הגשה זכוכית עם קש. בין הפריטים: תבניות, צנצנות, ומיכל לשמן זית. משתלב באופן מושלם עם הכלים הלבנים וגם עם הזכוכית במגשי עץ. מתאימים כמתנות חג וניתן לשדרג ולצרף להם כלים נוספים, טקסטיל ועוד.
  • ו- גם לשף מגיע להתחדש ובגדול. הרשת מציעה מבחר מדויק של סירים בודדים ובמארזים של המותג סולתם.
ניופאן קיטשנאייד. יחצ,
ניופאן קיטשנאייד/יחצ

ניופאן, יבואנית מוצרי החשמל והאלקטרוניקה, נציגה רשמית של מותג המיקסרים האייקוני בישראל, מציגה בימים אלה קולקציית מיקסרים של KitchenAid במבחר צבעיים להשלמת המראה המעוצב של המטבח.
כידוע, לאור המוניטין הגבוה של מותג המיקסרים האמריקאי KitchenAid את המיקסר הזה מניחים ומשאירים לראווה על דלפק המטבח. זאת גם בשל היותו המיקסר הידוע בביצועיו, כזה שכוחו יישאר במותניו לאורך שנים ארוכות, וגם בגלל שהוא פריט עיצובי לכל דבר ועניין.

המיקסרים של KitchenAid הם שם דבר הן בתחום הטכנולוגי והן בתחום העיצובי, הם יפים, במראה מודרני קלאסי והם מגיעים במבחר גדול של צבעים וסגנונות. כך שכל אחד יכול לבחור את העיצוב המתאים לסגנון המטבח שלו.

על קישטנאייד דגם KSM 185

  • מבנה מתכתי מסיבי בשילוב תרכובת אבץ המקנה חוזק רב ויציבות בזמן העבודה
  • מגוון דרגות מהירות (מ 1 עד 10) לדיוק בהכנת כל סוג מזון
  • מתאים ליכולת עיבוד של: עד קילו אחד של קמח לבן רב תכליתי שנותן כ- 1.7 קילו בצק (בהתאם למרכיבים), 800 גר' קמח מלא שנותן כ- 1.3 קילו בצק, יכולת הקצפה של 12 חלבוני ביצים.
  • מבנה מנוע ייחודי בהנעה ישירה המוליך את הכוח מהמנוע ישירות לקערה בהתאם למסה. שיטה התורמת לביצועים מדויקים ואחידים וגם לחסכון משמעותי ביותר בחשמל
  • מנוע בהנעה ישירה מקנה פעולה שקטה במיוחד
  • טכנולוגיה ייחודית של ערבול פלנטרי- הווים עשויים נירוסטה משיקים לקערה בצורה שאוספת את הרכיבים מהדפנות וגם מתחתית הקערה
  • קערת נירוסטה מעוצבת עם פס נירוסטה מבריק כ- 4.8 ליטר עם ידית ארגונומית
  • קערת נירוסטה נוספת בנפח 3 ליטר - משלימה את הקערה הרגילה ומשמשת לערבול כמויות קטנות יותר וניתנת לאחסון בתוך הקערה הגדולה
  • מגן מזיגה להוספה נוחה של מרכיבים לתוך הקערה תוך כדי העבודה
  • נקודת חיבור רב-תכליתית בחזית המיקסר לחיבור אביזרים אופציונאליים
  • ניתן להשיג בגוונים: ורוד עתיק, צהוב ליים, קורל וירוק בקבוק.
  • מחיר קיטשנאייד דגם KSM185 מומלץ לצרכן: 2490 שקל. במבצע אטרקטיבי עד ה- 20/4 כל מיש רוכש קיטשנאייד מדגם זה מקבל בלנדר מתנה. ניתן להשיג באתר ניופאן אאוטלט newpanoutlet.co.il, לאסט פריים lastprice.co.il.
כורסת פנדורה של עמינח. יחצ,
כורסת פנדורה של עמינח/יחצ

עמינח חוגגת כבר למעלה מעשור בחודש מאי את "חודש השינה הטובה" והפעם עם קולקציית המזרנים החדשה ובמבצע ללא מע"מ על כל המזרנים וכורסאות המסאז'.

  • LUXURY COMFORT - סדרות המזרנים החדשות: מזרנים בעלי שכבות נוחות 100% לאטקס, מרכז בריאותי, ריפוד מיוחד לאיוורור מושלם, מערכת קפיצי כיס עם תמיכה אינדיבידואלית ו-5 אזורי תמיכה המותאמים להתפלגות משקל הגוף.
  • סדרת PREMIUM - מזרנים בעלי שכבת נוחות מפנקת, מרכז בריאותי, ריפוד לאיוורור מושלם, מערכת קפיצי 5000 מילניום ומערכת השוואת לחצים לאיזון מושלם של המזרן.
  • כל כורסאות המסאז' המפנקות של אמריקן קומפורט: כורסת עיסוי אמרלד, כורסת עיסוי סנס, כורסת עיסוי יוגה וכורסת עיסוי פנדורה.
  • כל המזרנים וכורסאות העיסוי - ללא מע"מ למשך כל חודש מאי.
קוק אנד בייק. יחצ,
מחבת של קוק אנד בייק/יחצ

COOK AND BAKE רשת המולטי ברנד המובילה בתחום האירוח, הבישול והאפייה חוגגים שבועות ומציגים: הפריטים שחובה בכל מטבח לחגיגת שבועות מושלמת. מבצעי שבועות החל מתאריך 14/05 ועד 31/05 (כולל)' ניתן להשיג בחנויות ובאתר COOK AND BAKE

  • מכונות פסטה מבית Roso - הכלי המושלם להכנת פסטה ביתית! מכונת פסטה המתאימה לרידוד וחיתוך פסטה - לרידוד בין 0-8 מ"מ. 2 עוביים שונים לחיתוך רצועות פסטה פטוציני/ ספגטי. במחיר מבצע של 129 שקל במקום 279 שקל
  • סט פיצה מבית Roso Glaze - מארז להכנת פיצה מסדרת Glaze הכולל אבן שמוט לאפייה, מעמד הגשה נירוסטה וגלגלת לחיתוך מבית Roso. הסט כולל את כל מה שצריך ע"מ להכין ולהגיש פיצה באיכות של פיצריה. אבן שמוט לאפייה בקוטר 33 ס"מ, מעמד נירוסטה להנחת האבן, גלגלת לחיתוך 1/6. במחיר מבצע של 69 שקל במקום 299 שקל
  • תבנית קפיץ 26 הנודייז - תבנית בעלת מנגנון קפיץ לשחרור מהיר ונח של העוגה. המנגנון איכותי ומסיבי המקנה אטימות לאורך זמן. תבנית קשיחה ועמידה במיוחד, בעלת דפנות ישרות וחישוק היקפי מחוזק המאפשרים עמידות מלאה בפני כיפופים ועיוותים. התבנית מתאימה למגוון רחב של עוגות עגולות, ובמיוחד לעוגות גבינה. במחיר מבצע של 79 שקל במקום 149 שקל
  • פלאנצ'ה Capstone מבית Roso. הפלאנצ'ה במידות 27X45 ס"מ בעלת תחתית אינדוקציה לפיזור חום אופטימלי. בעל ציפוי שיש טבעי חזק ביותר (SOLID ROCK ) למניעת הידבקות. מתאים לשימוש בסוגי הכיריים: חשמליות, אינדוקציה וגז, מתאים לשימוש בתנור (ללא הידיות). קל ופשוט לניקו, 5 שנות אחריות. כל כלי הבישול של ROSO מיוצרים ללא PFOA, עופרת או קדמיום. במחיר מבצע של 99 שקל במקום 389 שקל
  • מחבת פנקייק Yellow מבית Roso. מחבת להכנת פנקייק בקוטר 26 ס"מ ובעלת 7 שקעים מיוחדים. המחבת עשויה מיציקת אלומיניום ללא עופרת וקדמיום, ידית מיוחדת וצבעונית שאינה מתחממת ונוחה לאחיזה, למחבת ציפוי נונסטיק למניעת הידבקות המזון. במחיר מבצע של 79 שקל במקום 199 שקל
  • קרש חיתוך מלבני מעץ טבעי מבית Roso Tools - קרש חיתוך מלבני מעץ טבעי .קרש מעוצב לחיתוך והגשה ישירות לשולחן, עשוי עץ עמיד ואיכותי. במחיר מבצע של 59 שקל במקום 99 שקל
  • סוטאז' 24 ס"מ Capstone מבית Roso - סיר הסוטאז' מאובזר בתחתית אינדוקציה לפיזור חום אופטימלי מצופה שיש SOLID ROCK העמיד והחזק מכל ציפוי שיש אחר, ומונע הדבקות מזון. ניתן להכניס לתנור עד 180° כולל המכסה, ועד 220° לא כולל המכסה. ידית נשיאה שאינה מתחממת ונוחה לאחיזה. למכסה הסוטאז' ידית ארומטית שמאפשרת מזיגת נוזלים באופן אטי ומבוקר תוך כדי בישול. מתאים לכל סוגי הכיריים לרבות אינדוקציה. במחיר מבצע של 69 שקל במקום 179 שקל
  • מחבת קרפ מבית Roso - מחבת המותאמת לקרפ בעלת משטח גדול במיוחד ודפנות נמוכות. ציפוי ה SOLID ROCK עמיד וחזק מכל ציפוי שיש אחר ובעלת שכבת NOT STICK המונעת את הידבקות המזון. ניתן להכניס לתנור עד 150 מעלות. אינם מתאימים לשימוש בכיריים אינדוקציה. במחיר מבצע של 59 שקל במקום 159 שקל
  • תבנית עוגה 23 ס"מ Patisse - תבנית עגולה לעוגה הכוללת תחתית נשלפת המתפרקת בקלות. התבנית בקוטר 23 ס"מ ובגובה 10 ס"מ. תבנית קשיחה ועמידה במיוחד, בעלת דפנות ישרות וחישוק היקפי מחוזק המאפשרים עמידות מלאה בפני כיפופים ועיוותים. התבנית מתאימה למגוון רחב של לעוגות עגולות, ובמיוחד לעוגות גבינה. במחיר מבצע של 59 שקל במקום 119 שקל
  • קנקני תה ביסטרו מבית Roso - סדרת BISTRO מבית roso מציעה לכם כלי אירוח והגשה קלאסיים בעיצוב נקי ואסתטי יוצרים חווית אירוח שלמה,בה תרגישו שאתם נותנים את הטוב ביותר עבור האורחים שלכם. כלל הקנקנים ב-50 אחוזי הנחה
  • מוצרי סיליקומרט - Silikomart - תבניות אפייה עשויות מ-100% סיליקון בצורות שונות, לקקן סיליקון, משטחי סיליקון ועוד המאפשרים לכל אופה להיות יצירתי בתחום האפייה. כל התבניות עשויות 100% סיליקון בטכנולוגיית ליקוויד בעלות פטנט ייחודי- חישוק אשר מייצב את התבנית ונכנס לתנור בעת האפייה. תבניות Silikomart עומדות בהמלצות הFDA- המחמירות , התבניות מיועדות לאפייה/להקפאה של מנות אישיות שונות כגון מקפאים שונים, קינוחים משוקולד, עוגיות ועוד שפע של קינוחים מפנקים. תבניות הסיליקון בעלות גמישות ומונעות הידבקות. הן עמידות בחום של 230 מעלות בתנור, ובטמפרטורה של מינוס 60 מעלות במקפיא. כלל המוצרים ב-35 אחוזי הנחה
כורסת מסאז' של עולם הקולנוע. יחצ,
כורסת מסאז' של עולם הקולנוע/יחצ

כורסת עיסוי מפנקת מבד אגאדיר קאפיטונז' בעלת פונקציית חימום , מגוון פעולות עיסוי ומנגנון מסיבי מסתובב 360 מעלות ונדנוד דגם קומפרט פרימיום.

כורסת עיסוי מפנק מבד אגאדיר בעלת פונקציית חימום ומגוון פעולות עיסוי ומנגנון נדנוד מסיבי מסתובב 360 מעלות. הכורסא בעלת פונקציית עיסוי בשמונה נקודות: 2 נקודות בגב העליון, 2 נקודות גב תחתון, נקודות רגל עליונה ו-2 נקודות רגל תחתונה.

כורסת העיסוי בעלת ריפודים עבים מבד אגאדיר איכותי ונעים במיוחד למגע וישיבה ממושכת אליהם מתווספים גם תוספות ספוגים בידיות, גב ומשענת ראש וצוואר.

בכל הנוגע לנוחות, הכורסא בעלת מבנה פנימי אורתופדי לנוחיות מרבית לאורך זמן ומאפשרת בנוחות מעבר ממצב ישיבה למצב שכיבה. הכורסא מגיעה עם שלט לשליטה על מערכת העיסוי ופונקציית חימום. העיסוי מתבצע באמצעות מנועי ויברציה עם שלט המאפשר מגוון פעולות עיסוי על רוב חלק הגב והרגליים.

מחיר: 1,599 שקל. מידות: רוחב 85, עומק 90, גובה 104 ס''מ. ניתן להשיג באתר ובסניפי רשת "עולם הקולנוע".

מניפת REFIND של נירלת. יחצ,
מניפת REFIND של נירלת/יחצ

חברת הצבע המובילה, נירלט, ממשיכה לחדש והפעם עם מניפת REFINED הכוללת 132 גוונים חדשים שאינם נמצאים במכלול המניפות הקיימות. הגוונים החדשים נבחרו וזוקקו בקפידה ומציעים מנעד צבעוני עמוק, חם ומעט מעושן, שמקנה תחושה ביתית, עוטפת ומזמינה. גוונים שתובלו באופן מהודק ומחושב בסקאלה רחבה של גוונים טבעיים, גווני אדמה, ירוקים ותוספת של כחולים.

לדברי שרון פרגר לשם, מנהלת תחום אדריכלים בחברת נירלט: "הערכים המובילים של המניפה החדשה הינם חיבור לטבע ולמרחבים ופיתוח האינדיבידואל. בשנים האחרונות הבנו את החשיבות של הרווחה הנפשית שלנו. אנו מודעים וקשובים יותר לקצב החיים הדינמי והמורכב ומשתדלים לפנות זמן איכותי משמעותי ולהעריך חוויות קטנות ופשוטות ומנסים למצוא איזון בריא ונכון בין העבודה לחיים"

ניתן ליישם את גווני מניפת REFINED במעטפת החומרים הרחבה של נירלט: אקווניר, אקווניר ADVANCE , אוניאור בגימור משי , שליכט צבעוני ונטורה.

רב בריח. מיכה לובטון,
דלת של רב בריח/מיכה לובטון

רב בריח מציע מגוון דלתות פנם וחוץ מהקולקציה החדשה: דלתות פנים לבנות, דלתות פנים כפולות ודלתות כניסה. ניתן להשיג בסניפי רשת רב בריח.


מבצע דלתות פנים: דלתות מסדרת מיקס-צבע בגווני ביאנקו + איזבלה - 1,890 שקל כולל מע"מ והתקנה, בהזמנה של 4 דלתות מינימום. המחיר לגבוה ורוחב סטנדרט (205 - 60/70/80), אינו כולל הובלה ועד גמר המלאי.

מבצע דלתות כניסה:

  • דלת כניסה דגם אוקספורד מחיר 4,900 שקל (מחיר כולל התקנה והובלה 5,960 שקל)
  • דלת כניסה דגם נווה צדק מחיר 5,840 שקל ( מחיר כולל התקנה והובלה 6,890 שקל)
  • דלת כניסה דגם גארדה, מחיר 3,500 שקל (מחיר כולל התקנה והובלה 4,550 שקל)
  • לכל שאר הדגמים + 5% הנחה נוספים בלעדית לרכישה באונליין
  • דלת כניסה חכמה SMART - תוספת של 2,550 שקל
  • כניסה חכמה באמצעות לוקאפ, תוספת של 1,890 שקל כולל משלוח והתקנה
  • לא כולל דגם בייסיק
  • תוקף המבצע עד ה-31 במאי
קולקציית מצעים Take a Nap. יחצ,
קולקציית מצעים לבנים TAKEANAP/יחצ

מותג ההום סטיילינג TAKEANAP מציע מגוון מוצרים.

  • חלוק רחצה בד מגבת 100% כותנה מחיר 366 שקל
  • מצעים למיטה זוגית /יחיד 100% כותנה החל מ-538 שקל
  • נרות אווירה החל מ-119 שקל
  • סט מצעים סטן החל מ-818 שקל
  • ניתן להשיג באתר TAKEANAP או בסניפי רשת ברחבי הארץ
מצנם טוסטר גורנייה. יחצ,
מצנם טוסטר של גורנייה/יחצ

מותג 'גורניה' למטבח הבית:

  • מיקסר דגם רטרו לבן מחיר 3,900 שקל
  • טוסטר רטרו מחיר 890 שקל
  • בלנדר רטרו 890 שקל
  • ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים או חנות הקונספט HY
עצמל'ה. יחצ,
שידות של עצמל'ה/יחצ

רשת רהיטי הילדים והנוער עצמל'ה השיקה קולקציה חדשה של אביזרים וטקסטיל. המוצרים החדשים שמתאימים לעיצוב חדרי ילדים, נוער ותינוקות, יתווספו לתמהיל המוצרים הרחב של החברה ויימכרו באתר ובסניפי הרשת.

מבין האביזרים שהושקו: מתלים מעץ, קולבי מתכת מעוצבים, מוצרי דקורציה כמו שלישיות עציצים מלאכותיים במעמדים מעוצבים, עציץ מלאכותי נתלה, לוכד חלומות, שרשרת דקורטיבית עם לדים. בנוסף הושקו, שרפרפים בגוון עץ, הדומים עם אחסון, כוננית עם מגירה, כריות נוי, מדפים מעוצבים, מצעים ושמיכות, מראות, שולחנות יצירה, שידות לילה ,קופסאות אחסון מבד ומקש,מעמד לתליית בגדים, קופסאות ותכשיטים מעץ. כמו כן השיקה הרשת צעצועי עץ לילדים: מטבח מעץ ונדנדת עץ בצורת ג'ירפה וחד קרן.

מותג בישום לה זו פרימודיאל שבוע עיצוב מילאנו. יחצ,
מותג הבישום לה פרדיאל בשבוע העיצוב במילאנו/יחצ

מותג בשמי הנישה Les Eaux Primordiales, "מים קדמונים", נוסד על ידי ארנו פולן בשנת 2015, בהשראת המורשת התעשייתית של צפון צרפת, המדע והאמנות על כל צורותיהם. תחילה מיקד פולן את היצירתיות שלו בבושם ובקומפוזיציות יוצאות דופן, כאשר שימוש בחומרי גלם מדהימים, תשוקה ומכניקה מדויקת במיוחד בנו את ההצלחה של בשמיו.

כיום, מפעל הבשמים התרחב וממוקם באחוזה מלכותית המשתרעת על פני 140 דונם בצפון צרפת, מלווה בסטודיו לעיצוב המייצר חפצי נוי ריחניים ורהיטים מעוצבים ומשלים את היקום של לה זו פרימורדיאל אשר עושה כבוד לאומנות היוקרה הצרפתית.

עבור מהדורה זו של שבוע העיצוב במילאנו, לה זו פרימורדיאל יצרו מיצב רב חושי, Expériences Immobiles, המעניק חוויה אינטראקטיבית ומאפשר למבקרים לצלול לתוך עולמם החושי. המיצג בנוי משני מגדלי מעבדה שתוכננו על ידי סטודיו DWA Design בהשראת האסתטיקה של מבני תעשייה בצפון צרפת. צורתם הגיאומטרית של המגדלים מזכירה את ארובות המפעל שהיו בשימוש בעבר, אותם יוצר המותג ארנו פולן העריץ בילדותו. המגדלים עשויי עץ ומונחים על שטיח המציג את הוויזואליה המיקרוקוסמית של וינסנט וטניה, שני צלמים פריזאים שהגו את הזהות החזותית של Les Eaux Primordiales.

המגדל הראשון נראה כמבוך של מזקקות וכלי מעבדה, בתוכם מגוון התמציות המרכיבות את הבושם אחרון של המותג - Cèdre SUPERFLUIDE. המגדל השני מורכב מפסלי חימר הנוצרו על ידי Natascia Fenoglio בשיטת kurinuki, טכניקה יפנית מסורתית לעיבוד חימר. אל הפסלים הוחדר בושם בתהליך הדומה לסובלימציה, הם ממוקמים בתוך אגרטל זכוכית שבפתחו מאוורר וכך יוצרים מכשיר ריח ייחודי.

"סטודיו DWA הצליחו להביע בצורה מושלמת את החזון שלי ללה זו פרימורדיאל, עם קונספט המשלב יחדיו את שלושת התשוקות שלי - ארכיטקטורה, עיצוב ובישום. המיצג הוא גם מחווה לעבודה של האמנים הילה וברנרד בכר, אשר הנציחו בצילומיהם את היופי של אדריכלות תעשייתית."

חדר ילדים אוירה בלבן מיטה דגם צליל  החל מ- 2,690 שקל, שמרת הזורע רשת ריהוט ועיצוב הבית. קרן מאיר,
חדר ילדים אוירה בלבן מיטה דגם צליל החל מ- 2,690 שקל, שמרת הזורע רשת ריהוט ועיצוב הבית/קרן מאיר

חג שבועות הגיע ואיתו הזמן להתחדש בבית לקראת עונת הקיץ, מעברי הדירות והעליה לביה"ס. הרגליים של המתבגר כבר מציצות מהמיטה החוצה? הילדה סיימה גן חובה ורוצה מיטה של "גדולים" לקראת כיתה א? עברנו דירה והחלטנו לעצב מחדש את כל חדרי הילדים?

רשת הריהוט והעיצוב המובילה בישראל "שמרת הזורע" יוצאת במבצע שבועות במסגרתו כל הרוכש אחת ממיטות החלומות של הרשת - יקבל שידת חלומות תואמת במתנה.

המבצע בתוקף עד ה 5/6/2023 או גמר המלאי. מינימום במלאי 50 יחידות. השידה בהרכבה עצמית. תקף בכל סניפי הרשת ברחבי הארץ, באתר האונליין של הרשת.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully