וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טבילת אש: עונת הבריכות הביתיות נפתחת

זהו, עונת הבריכות מתקרבת אלינו בצעדי ענק. השמש כבר יוקדת והטבילה בבריכה הופכת להיות כבר יותר ארוכה ומוחשית. אז הנה כמה מגמות וטרנדים חשובים בענף הכי רטוב וכיפי של הבית הישראלי

אדריכלות מנו שלם, בריכה פלגים. אורן אלון,
אדריכלות מנו שלם, בריכה פלגים/אורן אלון

אחד הענפים הלוהטים בתחום עיצוב הבית הוא ענף הבריכות הביתיות, כשהביקוש לבריכות שחייה ביתיות הגיע לשיא, הפכה הבריכה למרכיב מרכזי בקבלת החלטה על מיקום הבית הבא של הישראלים. רק בתים שאפשר לשלב בהם בריכות, או כאלו שכבר הבריכה היא חלק מהעסקה.

"ישראל נחשבת למעצמה עולמית בתחום הבריכות הפרטיות. הביקוש לבריכות בישראל הוא עצום ומספר הבריכות הביתיות יחסית למספר הנפשות במדינה רק הולך וגדל. זינוק שמביא איתו הרבה חידושים", מסביר אבנר צדוק, מנכ"ל ובעלים של חברת פלגים, המתמחה בעיצוב ותכנון בריכות. "אחד הטרנדים הבולטים ביותר כיום זה עיצוב באבן בבריכות. אנחנו מצליחים לעשות עיצובים מיוחדים בבריכה ומשחקים עם חומרי החיפוי השונים. לקוחות מבקשים דברים מיוחדים ואנחנו עובדים עם רצפים אמנים. רמת הגמר של הבריכות בישראל הוא מהגבוהות בעולם".

הלל אדריכלות, ביצוע ותכנון קיר - גנים ונוף. עודד סמדר,
הלל אדריכלות, ביצוע ותכנון קיר - גנים ונוף/עודד סמדר
אדריכלות, תכנון ועיצוב שלומית זלדמן. שי גיל,
אדריכלות, תכנון ועיצוב שלומית זלדמן/שי גיל

"בריכות הגלישה ממשיכות להיות הפופולאריות ביותר בישראל. בעלות אפקט מיוחד של גלישת הבריכה אל האופק והשתלבות ייחודית בנוף ובחצר. מרבית הבריכות שנבנות היום בישראל אלו בריכות בטון שנחשבות לאיכותיות ביותר בזכות צורת הבנייה המסודרת, שנשענת על יסודות יציבים מיציקות בטון וכאשר יש בעיית מקום יש טכנולוגיות שמאפשרות שחייה נגד הזרם", מוסיף צדוק.

לדברי אדריכל רון שפיגל מ"שפיגל אדריכלים", "בריכה כבר לא נתפסת כסמל סטטוס,אלא כאורח חיים, בריכה היא מוקד למפגשים חברתיים, למפגשים משפחתיים, תפקידה של הבריכה הוא לכנס סביבה את הסובבים אותנו. המעטפת שלה משמעותה מטבח חוץ, פינת ישיבה, מסך, ג'קוזי ועוד שלל פינוקים. כל סביבת החוץ הפכה לדומיננטית עם חשיבה עמוקה סביב התכנון והוא בהחלט לא נופל מהפנים, גם מבחינת ההשקעה. יש לקוחות שמתעקשים על בריכה, גם כאשר המבנה או המגרש קטנים. מבחינתם הבריכה היא MUST. הם מבינים שהיא כוח שמלכד את המשפחה והערך המוסף שלה אדיר".

אדריכל שחר פרנס, בריכה: פלגים. אורן אלון,
אדריכל שחר פרנס, בריכה: פלגים/אורן אלון
בריכה: פלגים, אדריכלות נוימן חיינר. עמית גושר,
בריכה: פלגים, אדריכלות נוימן חיינר/עמית גושר

עוד מוסיף צדוק: "בריכה היא לא זבנג וגמרנו. יש להיערך מבעוד מועד. במקרה הטוב תהליך של כחצי שנה. תהליך שדורש אישורים ומצריך הרבה מאוד אנשי מקצוע ויועצים. כמובן יש להבין כי בריכה מעלה את ערך הבית. עלות הנכס קופץ משמעותית. שורה תחתונה הבריכה מכסה את ההשקעה ועלות הקמתה".

לדברי אדריכלית שירה מוסקל, "הלל אדריכלות": בעבר הבריכות היו נחלת העשירון העליון. בעשור האחרון וכמובן בתקופת הקורונה, אנשים הבינו שהמדינה הים תיכונית שלנו היא הבמה האולטימטיבית לבריכות. לכן, קיים צורך למקסם את חווית החוץ ולהשביח את הנכס. אם יש אפשרות להקים בריכה, זו טעות לא להקים אותה! הבריכה היא פונקציה נדרשת ובאזורים מסויימים אף בסיסית".

אדריכל רון שפיגל. אלעד גונן,
אדריכל רון שפיגל/אלעד גונן

עוד מסבירה הנדסאית אדריכלות שלומית זלדמן: "מתרבים יותר ויותר הלקוחות שבוחרים נכס או מגרש כאשר ניתן למקם בו בריכה, וגם הרבה פעמים השיפוץ של הבית בעצם מתחיל מהבריכה. נולד הצורך בבריכה ואז 'על הדרך' גם משפצים את הבית.

  • עוד באותו נושא:
  • בריכות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully