וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיאומטריות, עושר צבעים ורב גוניות: הצצה למשרד מרהיב בתל אביב

מתחם SOK תל אביב עוצב על ידי האדריכל אלברט לוין בהשראת תנועת הסופרמטיזם. מה זה אומר? קבלו הצצה והסבר

מתחם SOK. יחצ,
המתחם של SOK/יחצ

מתחם SOK תל אביב, הממוקם במגדל נצבא (רחוב המסגר 39), עוצב על ידי האדריכל אלברט לוין (סטודיו לוין / LVN STUDIO) בהשראת תנועת הסופרמטיזם, אשר היוותה בסיס לתנועת המודרניזם. בבסיס הרעיון הוא שימוש בגיאומטריות צורניות פשוטות בשילוב של עושר צבעים. עושר הצבעים מסמן את רב גוניות החברות אשר משמשות כממברים ומרכיבות את קהילת המקום הכה עשירה.

חוויית המקום מתחילה בכניסה הראשית כאשר נכנסים ללאונג' רחב ידיים אשר יודע להכיל שימושים רבים ביחד ולחוד. מטרת הלאונג' היא לייצר נקודת מפגש לכל חברי הקהילה משלושת הקומות על בסיס יומי, או תלוי אירוע כגון הפי אוור, חגים, הרצאות, וכו'. ייחודיות המתחם הוא ביצירת איזון בין יחס אזורי העבודה לאלו של פנאי, יצירת אזורי מפגש ארעיים וסביבות עבודה אלטרנטיביות, דגש על ההיבטים האקוסטיים במשרדים, והחדרים מרווחים יותר. כל זאת חלק מהרצון לייצר מתחם עבודה בעל סטנדרטים בין לאומיים אשר יוכלו לתת גם מענה לדרישות הגבוהות של חברות גלובליות.

מתחם SOK. יחצ,
מתחם SOK/יחצ

המתחם בנוי משלוש קומות רצופות במרכז העיר, כאשר רשת SOK היא חברת חללי העבודה המשותפים הראשונה בישראל שבונה לפי התקן האמריקאי לבנייה ירוקה LEED. הדבר בא לידי ביטוי בכך שמשרדי הרשת מרווחים ביותר, ובמיוחד בחשיבה מוקדמת על יצירת אווירה אפקטיבית לעובדים תוך חשיבה מתמדת על איכות הסביבה בבחירת כל חומר ומוצר במתחם. כל החומרים מהם תוכנן ועוצב המתחם הם חומרים ירוקים (החל מדבק השטיחים ועד הפילטרים המיוחדים במזגנים).

ישנה חשיבה על איזון בין העבודה ויעילות ולכן ישנם אזורי מנוחה והתרעננות, סביבות עבודה שונות הזמינות להחלפה בשעות העבודה, אזורים ייעודיים להפסקות אוכל ועוד. מרחבי העבודה במתחם מאופיינים בסביבות עבודה שונות לטובת עובדי החברות כמו למשל משרדים פרטיים בגדלים שונים, אופן ספייס במרחבי המתחם, תאי טלפון לשיחות פרטיות, חדרי ישיבות בגדלים שונים, פינות עבודה, סלונים ואזורים לאירועים מיוחדים והתכנסויות. במתחם הושם דגש מיוחד על כמות האור הגדולה במתחם והאווירה הטבעית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מתחם SOK. יחצ,
מתחם SOK/יחצ

ברוסיה, SOK נחשבת לחברה השנייה בגודלה בתחום חללי העבודה עם כ- 40,000 מ"ר ב-9 מתחמים ברחבי המדינה - 7 במוסקבה, אחד בסנט פטרסבורג ואחד בקאזאן. ביציאתה הראשונה אל מחוץ לגבולות המדינה, בחרה הרשת בישראל כיעד אסטרטגי ולולא הקורונה היו נפתחים עוד שלושה מתחמים שתוכננו להיפתח עד סוף 2022. כיום, מתכננת החברה לפתוח שלושה חללי עבודה נוספים עד סוף 2024 שצפויים להגיע לשטח כולל של 15,000 מ"ר, כאשר הדגש הוא על שילוב חדשנות, בחירות מיקומים אסטרטגיים וערך ייחודי עבור הקהילה והשותפים של החברה.

המתחם הנוכחי בת"א נשכר תמורת 17 מיליון שקל לתקופה של חמש שנים וחצי. המתחם משתרע על פני 3,060 מ"ר במגדל נצבא, בקומות 9-11 ומאוכלס בימים אלה, כמעט במלואו (כ-500 עמדות עבודה) בחברות היי-טק גדולות ובינוניות לצד נותני שירותים בתחומים שונים, אשר זכאים גם לעמדות במתחמי SOK ברוסיה בעת ביקורם שם, ולהיפך.

מתחם SOK. יחצ,
מתחם SOK/יחצ

המתחם הבא של הרשת יתפרס על 5,000 מ"ר - על פני שתי קומות (17 ו-18), כולל 2 מרפסות בקומה ה-17, עם נוף לים - וייפתח בפרויקט "מילניה" בבעלות חברת פרשקובסקי ומגדל ביטוח, פרויקט הדגל של "מתחם האלף" בראשון לציון. עלות ההשקעה הכוללת שכירות ובנייה מוערכת בכ-22 מיליון שקל. עלות השכירות, כולל גמר וחניות היא כ- 90 שקל למ"ר.

  • עוד באותו נושא:
  • משרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully