וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה לקחנו הביתה? המגמות משבוע העיצוב במילאנו

שבוע העיצוב במילאנו Salone del Mobilo ננעל, ואחרי שבוע סימנו לכם כמה מהמגמות הבולטות שנראה השנה בעיצוב הבית

שבוע העיצוב במילאנו Salone del Mobilo, אשר ננעל ביום ראשון, נחשב למכה של עולם העיצוב, ובו מוצגים הטרנדים, המגמות, הצבעים והחידושים שנראה בשנה הקרובה בסביבה הביתית, המשרדית והמסחרית. עם למעלה מ-2000 מותגים מציגים, והערכות של קרוב ל-310 אלף מבקרים מ-181 מדינות, שבוע העיצוב במילאנו, המציין 61 שנים להיווסדו, הינו בהחלט האירוע החשוב והמכונן ביותר בתחום.

גווני חמרה ואדמה

חמרה ואדמה - באדיבות הביטאט. יחצ,
חמרה ואדמה - באדיבות הביטאט/יחצ

אחד הגוונים הבולטים בשבוע העיצוב של מילאנו שהתקיים השבוע, נע בין תפוז שזוף לחום חלודה. גווני הפפריקה ממשיכים לככב ומשלבים צבעוניות חמימה של חום, אדמה וכתום, בשיק בוהמייני לחלל, בין אם סגנון הבית הוא מודרני, ים תיכוני, או אקלקטי, השילוב יעצים את הסגנון ומשדר חמימות בחלל.

שיש ואבנים טבעיות

מראה אלגנטי משויש קוסנטינו. יחצ,
מראה אלגנטי משויש קוסנטינו/יחצ

המראה המשויש נמצא מזה זמן רב ברשימת החומרים העדכניים והנכונים בעיצוב הבית. ובמילאנו 2023 הוא זוכה לרנסאנס אך יותר מתמיד. המראה העל זמני המאפיין אותו, שמשלב לוק יוקרתי ואלגנטי ועם זאת טבעי ואותנטי, מוצא את מקומו בעיצוב הבית, מה שכן המופעים שלו בעיצוב הבית נהיו בוגרים, דרמטיים ועוצמתיים החוגגים את האקזוטיקה של הטבע

טקסי ספא

Abtonioloupi. Hezibank - טקסי ספא,
טקסי ספא Antonioloupi/Hezibank - טקסי ספא

אחת המגמות הבולטות בשבוע העיצוב מילאנו ששם ספוט מיוחד על עיצוב חללי הרחצה, הוא הפיכתו של החדר לספא בייתי של ממש, מעצבי על שנכנסו לתחום הציגו עיצוב בועט, תוך שימוש בחומרים חדשניים ושילוב של טכנולוגיות מתחום הבית החכם אל החלל בו אנו מבלים ונרגעים לפחות פעמיים ביום.

חללים מולטי פונקציונליים

שולחן קפה סלוני שמתרומם וכולל ספס - Milano Smart Living מולטי פונקציונלי. יחצ,
שולחן קפה סלוני שמתרומם וכולל ספס - Milano Smart Living מולטי פונקציונלי/יחצ

טרנד בולט שנראה במילאנו מתכתב ישירות עם המגמה העולמית של עירוניות לצד צמצום שטחי המגורים והמעבר לעבודה היברידית, הוא חללים מודולאריים וגמישים, המשתנים תדיר לפי הצורך: סלון שמשמש גם לשנת לילה, פינת אוכל שמשמשת גם למשרד ביתי וכך ראינו רהיטים משתנים מולטי פונקציונליים למגוון רחב של צרכים.

קליידוסקופ משמח של צבעים

קליידוסקופ של צבעים RENBY. יחצ,
קליידוסקופ של צבעים RENBY/יחצ

בניגוד לשנים קודמות, ואולי בתור אסקפיזם אחרי תקופה מטורפת, ישנה מגמה של שימוש בשפע של דפוסים חיים, וצבעים דיגיטליים שנלכדו יחד כדי ליצור סכימה ששרה באושר. כאילו הבריחה מהמציאות היא המציאות החדשה בה המוח יכול לשוטט חופשי והרוח יכולה לנסוק.

ריהוט צף

רהיטים מרחפים טולמנ'ס. יחצ,
רהיטים מרחפים טולמנ'ס/יחצ

שבוע העיצוב סיפק רגעי השראה שגרמו למבקרים פשוט להעצר בניסיון להבין מה הם רואים. רהיטים צפים, המונחים על רגלים דקיקות אם בכלל, ייצרו מצג של רהיטים מרחפים. המראה הינו אלגנטי וזה עוד טרם דובר על נוחות שימוש וקלות בתחזוקה.

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully