וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבית ולאלה שרוצים להתאוורר: מבצעי יום העצמאות

יום העצמאות הגיע ואיתו גם המבצעים של מוצרים שאתם צריכים לבית, לסביבה ומחוצה להם

חנות דינמיקה. יחצ,
מוצרי פנאי, אבל גם לבית. דינמיקה/יחצ

יום העצמאות בפתח, ומגוון רחב של רשתות נערכות לקניונים המלאים. לצד המבצעים הפיזיים, ניתן למצוא גם לא מעט מבצעים בחנויות האינטרנט השונות שישדרגו לכם את הבית, את המראה וגם את הסמארטפון. בין המבצעים ניתן למצוא הנחות על סמארטפונים, חבילות נופש, גרילים, מערכות בידור, מטבחי חוץ ואפילו הלבשה תחתונה. אספנו את המבצעים השווים ביותר שתוכלו למצוא לקראת יום העצמאות 2023 - לבית ולאלה שרוצים לצאת ממנו.

דינמיקה במבצעי יום העצמאות: קופון 75 שקל על כל האתר. לרגל יום העצמאות, דינמיקה מציעה קופון של 75 שקל לרכישה באתר על כל המוצרים, עוד רוכשים סמארטפון מעל 1,500 שקל ומקבלים A04e ב-75 שקל בלבד. במהלך יום העצמאות, הרשת תציע מגוון רחב של מבצעים מיוחדים בסניפים ובאתר האינטרנט.

חזות למטבח: גריל קומפקטי לדירות בהנחה של 1,000 שקל. בחזות למטבח ניתן למצוא גריל ארגנטינאי בגודל 70 על 45 ס"מ במחיר של 1,290 שקל במקום 1,590 שקל. גריל ארגנטינאי בגודל 100/45 יעלה לכם 1,590 שקל במקום 1,990 שקלח. עוד ניתן למצוא מבצע על גריל "Compact Grill" הניתן להתקנה בדירות קטנות, וחוסך מקום רב בכך שהוא נצמד לקיר וניתן לקיפול. מחירו עומד על 2,900 שקל במקום 3,900 שקל.

מתחמי Rooms: חדרי ישיבות, גישה יומית ומשרד יומי ב-50% הנחה. לרגל יום העצמאות, רשת חללי העבודה Rooms מבית פתאל, מעניקה 50% הנחה לחדרי ישיבות, גישה יומית ומשרד יומי במתחמי הרשת הפרוסים ברחבי הארץ.

ארקיע: 75 דולר הנחה לחבילה זוגית. לאלה שרוצים להתאוורר, ארקיע מציעה לרגל יום העצמאות, 75 דולר הנחה לזוג על חבילות נופש. באתר ניתן למצוא מחירי חבילות החל מ-262 דולר לאדם בחדר זוגי לרודוס, 302 דולר לאדם בחדר זוגי באיסטנבול. עוד ניתן למצוא חבילות לרומא, פלמה דה מיורקה, מונטנגרו, אמסטרדם, פריז, מרוקו, מיקונוס ועוד.

רומס. יחצ,
חלל ישיבות של Rooms/יחצ
גריל. יחצ,
גריל קומפקטי של חזות למטבח/יחצ

35% הנחה על מגוון פריטים בכחול לבן ברשת הלבשת התחתונה טריומף וסלוגי. רשתות ההלבשה התחתונה הבינלאומיות המובילות טריומף וסלוגי במבצע כחול לבן ליום העצמאות. לרגל החגיגות, תציע 35% הנחה על מגוון פריטים בכחול לבן באתר האונליין של החברה, בין התאריכים 24 עד ה-26 באפריל. ההנחה תקפה רק באתר האונליין, ללא כפל מבצעים והנחות.

עולם הקולנוע: 500 שקל הנחה לקורקינטים ואופניים חשמליים. רשת עולם הקולנוע תציע אופניים חשמליים וקורקינטים ב-500 שקל הנחה בהזנת קוד קופון: "SMA500". עוד תציע מגוון בידוריות ב-8% הנחה, בעת הזנת קוד קופון BDI8. אם אתם מארחים, תוכלו למצוא מכונת קרח ביתית במחיר מיוחד של 444 שקל. עוד בעולם הקולנוע ניתן למצוא מבצעים על - גריל גז עם שלושה מבערים וכירת צד ב-599 במקום 799 שקל. הגריל בעל מבנה חזק ויציב, מכסה עליון השומר על חום אחיד עם מד טמפרטורה מובנה, ארון שירות ומגש איסוף נוזלים, - בידורית 2500W הכוללת חצובה מתנה ושני מיקרופונים אלחוטיים ב-499 EK במקום 800 שקל. הבידורית ידידותית וקלה לתפעול בעלת טכנולוגיית בלוטוס להזרמת מוזיקה באופן אלחוטי ישירות מהפלאפון. הטכנולוגיה מאפשרית חיבור לשני רמקולים מה שמעניק חווית סטריאו עוצמתית. ועוד.

סאקוני: עד 60% הנחה על מגוון רחב של פריטים. חברת סאקוני המובילה את עולם ריצה והספורט מציעה מגוון רחב של מבצעים באתר החברה בחנויות הרשת הפזורות ברחבי הארץ . טווח ההנחות נע בין 30%-60% אחוזי הנחה על מגוון רחב של פריטים משלל הקולקציות. ניתן למצוא מבצעים לנעלי ריצה, שטח, הליכה ויום יום. המבצעים באתר החברה ובחנויות.

דביר אינדיג מנכ"ל בריקסטון. מורג ביטן,
דביר אינדיג במתחם בריקסטון/מורג ביטן
גריל של וובר. יחצ,
גריל של וובר/יחצ

בריקסטון: מתחם בריקסטון ירושלים במבצע מיוחד ליום העצמאות ה-75 שנים למדינה, במסגרתו כל מי שישכור כספת לתקופה של 75 חודשים ישלם 7,500 שקל במקום 15,000 שקל (המבצע עד חודש מאי). מתחם בריקסטון ירושלים שנפתחו לפני כ-3 שנים כולל 2,600 כספות מאובטחות. דביר אינדיג , מנכ"ל חברת בריקסטון, מציין שהמתחם "בריקסטון" מבוטח על ידי חברת הביטוח LLOYSD'S" וכל תיבה ותיבה מאלפי התיבות שבמתחם מבוטחת בשווי של $5,000 (חינם). עם זאת, הלקוח יכול להגדיל את פוליסת הביטוח על פי שוויי התכולה ועד לחצי מיליון דולר.

גריל גז Q-3200 של weber. מבצע מיוחד על הגריל המשפחתי: גריל גז Q-3200 של weber. גריל עם גוף ומכסה מיציקת אלומיניום ורשתות צלייה מברזל יצוק. נוח ופשוט להפעלה והופך כל מרפסת וחצר למטבח באוויר הפתוח: רק ב 2,390 שקלים (במקום 2,690 שקלים), כולל כיסוי פרימיום בשווי 350 שקלים במתנה! אחריות של חמש שנים מבית ניין מוצרי צריכה, היבואן הרשמי. המבצע יתקיים עד ה 30.4 או עד גמר המלאי.

מבצע של ביקונקט. יחצ,
השואב החדש של ניטו/יחצ
NUK. יחצ,
NUK/יחצ

ביקונקט במבצע ליום העצמאות: 40% הנחה על השואב הרובוטי האמריקאי NEATO מדגם D8 במקום 1299 שקל רק ב- 799 שקל. צורה של D לשאיבה בפינות ששואבים אחרים לא מגיעים אליהן, ניווט לייזר LIDAR, מיכל איסוף הגדול בקטגוריה, עד 5 שעות ניקיון בטעינה בודדת, חזרה אוטומטית לניקוי לאחר טעינה, אפשרות תכנות אזורי GO-NO למניעת מכשולים ותכנות אזורים לניקיון בתדירות גבוהה יותר, מאפשר 4 מצבי ניקוי, הכוללים תזמון מראש, ניקוי בית מלא, ניקוי רב אזורי, וניקוי extra-care, אפשרות למצב חסכון באנרגיה- ECO, מצב טורבו לניקיון יסודי ומעמיק ואוטומטי המתאים את סוג הניקיון לפי סוג המשטח שעליו הוא נמצא.

NUK: מגוון מוצרי NUK ב-25 אחוז הנחה ברשת BE.

ד"ר עור. יחצ,
הנחה על דוקטור עור/יחצ
בשר רמי לוי. יחצ,
בשר ברמי לוי/יחצ
  • דוקטור עור: כל מוצרי הדרמו קוסמטיקה של דוקטור עור ב-30% הנחה עד ה-7.5 באתר דוקטור עור
  • רמי לוי: לכבוד יום העצמאות רמי לוי דאגה למלא בכל טוב את מחלקת הבשר במעדניות הטריות ברשת
  • המעדניות מלאות בשפע של בשרים מכל רחבי העולם פולין, ישראל, ארה"ב, צרפת. ברשת יש את כל סוגי הבשר ואין הבדל בין קצבייה פרטית לקצבייה של רמי לוי - לא מבחינת איכות הבשר ולא במבחר סוגי הבשר. רשת רמי לוי חרתה על דגלה שמוצרי הבשר ברשת הם הכי זולים והמחיר נמוך יותר מכל רשת מתחרה: "לקראת יום העצמאות אנחנו מוכנים עם מלאי של נתחים לכל חגיגה כמו שהישראלים אוהבים - הגדלנו כמויות ודאגנו לתת ללקוחות כבר כמה שיותר מהר ונקי -בחלק מהמעדניות - תוכלו למצוא בבשרים הטריים הארוזים רק לבוא ולקחת".
  • עוד באותו נושא:
  • גריל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully