וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילדי החוץ: האירוח בקיץ יוצא לחצר. אלה הטרנדים הבולטים

השמש יצאה ואיתה הרצון לארח תחת קרניה החמימות. מה צפוי לנו בקיץ הקרוב בגזרת ריהוט החוץ? הנה הטרנדים הבולטים

RENBY. יחצ,
זה הזמן לצאת לחצר. ריהוט חוץ של RENBY/יחצ

תמצית ההוויה הישראלית בימי הקיץ מתקשרת לישיבה במרפסת או בגינה. עם חברים או בקרב חברי המשפחה, בין אם להצטנן מבריזת ערב נעימה או סתם לרביצה, תרבות האירוח נודדת אל החוץ.

המפתח ליופייה של כל גינה/מרפסת נמצא בפרטים הקטנים אך בעיקר ברהיטים. אז רגע לפני שתצאו החוצה עם המשקה הצונן, קבלו הצצה למגמות הלוהטות בתחום רהיטי החוץ.

טולמנ'ס דוט. יחצ,
המרפסת והגינה הם הסלון החדש. ריהוט חוץ של טולמנ'ס דוט/יחצ

המרפסת והגינה הם הסלון החדש. המגמה העכשווית בתחום ריהוט החוץ מתייחסת לריהוט הגן כאל הרחבה של הסלון, ועל כן רהיטי החוץ כיום מעוצבים יותר, איכותיים יותר ומוצעים בקשת סגנונות רחבה כך שיתאימו לעיצוב הכולל של הבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
טולמנ'ס דוט רהיטי חוץ ממתכת. יחצ,
יותר צבעוני, יותר מעוצב. רהיטי חוץ ממתכת של טולמנ'ס דוט/יחצ

משב רוח מרענן. מאחר ורהיטי החוץ הם הרהיטים הסלונים החדשים לתקופת הקיץ, ניראה כי העיצובים המוצעים כיום צבעוניים יותר ומעוצבים יותר ופרט שיהוו כתמי צבע ססגוניים שיוסיפו ויעצימו את המראה הכולל.

טולמנ'ס דוט. דן פרץ,
עמידות בפני מזג האוויר. ריהוט חוץ של טולמנ'ס דוט/דן פרץ

טכנולוגיות וחומרים. רהיטי הגינה המוצעים כיום מיוצרים בטכנולוגיות ייצור מתקדמות המעניקות להם תכונות עמידות גבוהות בפני תנאי מזג האוויר. תשומת לב מיוחדת אף נרשמת בגזרת החומרים אשר בזכות טכנולוגיות גבוהות ממקסמים את הפוטנציאל הגלום בהם.

דוגמא בולטת לכך הם רהיטי החוץ אשר עשויים בהזרקת חומרים פלסטיים מתקדמים המעניקים מלבד עיצובים יוצאי דופן גם יתרונות בולטים כמו תחזוקה קלה, אורך חיים ארוך, ומשקל קל במיוחד.

RENBY. יחצ,
האג'נדה הירוקה - לא עוד סיסמה. ריהוט חוץ של RENBY/יחצ

עיצובים שמתמזגים עם הסביבה למען הסביבה. לאחרונה ניראה כי "האג'נדה הירוקה" אינה עוד סיסמה, וכי יותר ויותר חברות מייצרות רהיטי חוץ בתהליכיי ייצור ירוקים אשר אינם פוגעים בסביבה. הטענה כי העתיד תלוי בדרך שבה נתכנן את ההווה אינה עוד קלישאה, ועל כן יותר ויותר מעצבים ויצרנים, מפתחים עיצובים שעשויים מחומרים ממוחזרים.

RENBY. יחצ,
לשלב, לשלב, לשלב. ריהוט חוץ של RENBY/יחצ

חומרים ואמנות השילובים - חומריות עשירה ברהיטי החוץ הפכה לעניין שבשגרה. ראטן, פלסטיק, עץ, אלומיניום, ברזל וכדומה אך אליהם נוספת לאחרונה מגמה לוהטת חדשה - "אמנות השילובים". שילוב מאפיינים חזותיים של חומר אחד עם יתרונות העמידות של חומר שני מניבים רהיטי חוץ מעוצבים יותר ועמידים יותר! כך ניתן לראות רהיטי חוץ מפלסטיק המשלבים עץ, ורהיטי חוץ מראטן המשלבים מתכת.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully