וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסגת השאיפות: הצצה לווילה ברמת השרון

מעצבת הפנים דנה שבדרון איגדה פרויקטים מיוחדים בספר הביכורים שלה "עיצוב משפחתי". קבלו הצצה לאחד מהם

וילה ברמת השרון. עודד ספר,
חכו לתמונות הבאות. זה בית חלומות אמיתי/עודד ספר

כשהסלון פוגש את המטבח

המטבח בפרויקט וילה ברמת השרון היה מטבח קיים, אשר עבר אצלי עיצוב מחדש והפך למטבח גדול ומזמין, המארח בנדיבות את כל בני הבית, המשפחה המורחבת וחברים. הארונות נצבעו מחדש בלבן שבור, כצבע הקירות, והידיות הוחלפו בידיות פליז זהובות. על הארונות נמתח משטח שיש וכיור אינטגרלי בלבן שבור זרוע גידים אפורים. כדי לחמם את המראה הנקי, הלבן, נתלתה מעל משטח השיש יחידת ארונות עשויה עץ וזכוכית מפוספסת. את משטח העץ שעל האי, שהוא למעשה בר ישיבה פתוח, שייפתי וצבעתי מחדש בגוון חום. גם הכיסאות סביב האי הוחלפו בכיסאות ראטאן קלועים, אווריריים, העומדים על רגלי ברזל.

עוד נקודה כפרית מספקת תמונה יפהפייה של מלאכת קדרות, התלויה על הקיר הסמוך. מעל האי יורד גוף תאורה מיוחד במינו עשוי צילינדר עץ ארוך, מעוטר משני צידיו בחבקי פליז מוזהבים וברזל שחור, שלאורכו לד תאורה המציף את האי באור. כל פריט האומנות המרשים הזה תלוי על שני כבלים דקיקים, שחורים, המקובעים בתקרה. את חלל המטבח כולו מאירים ספוטים הטמונים בתקרה. בנישה ארוכה על הקיר הסמוך יצרתי ספסל ארוך, המשמש כרהיט לישיבה או מרבץ נינוח, ומכניס אווירה של סלון לתוך המטבח. על הספסל מונח מזרן מרופד בד קטיפתי בוורוד פודרה, ועליו שלל כריות קטיפה, צמר ופשתן בגוונים פסטליים רגועים. הספסל הסלוני הבנוי כבמה, עשוי מסרגלי עץ דקיקים, מחולק למגירות הנפתחות במגע יד ומשמש גם לאחסון. כך, בתוך מטבח שכולו לבן ועץ במראה מודרני, נוצרה פנינת קסם חמה ונינוחה.

וילה ברמת השרון. עודד ספר,
וילה ברמת השרון/עודד ספר

שולחן האוכל

לשולחן האוכל הקדשתי תשומת לב מיוחדת. כדי לא לחזור על האלמנט של משטח עץ גושני נוסף על זה של בר הישיבה במטבח, החלטתי על בחירה לא שגרתית. על רגלי עץ עבות הנחתי משטח פורמייקה לבן, מודגש, שעבר טיפול מיוחד נגד כתמים. פינת אוכל לבנה היא אומנם מראה שונה מן המקובל, אבל במקרה הזה היא משתלבת היטב באווירה הלבנה, המרעננת של החלל כולו. סביב השולחן המארח ארבעה-עשר איש הוצבו כיסאות עץ משולבים בעור חום קלוע ורך, המוסיפים עוד ממד של חומר למשחקי העץ והפורמייקה. מעל השולחן הלבן מתנוססות שתי מנורות במראה כפרי, עשויות בד לבן וקש בהיר קלוע. הפרחים הצבעוניים המציצים מבחוץ משלימים את גוני הפסטל של שטיח הצמר, הספסל ושלל הכריות. בעיצוב המטבח השתמשתי בקשת רחבה של חומרים: עץ, ברזל, פליז, קש וראטאן, עור וקטיפה, שיש, זכוכית ופורמייקה. כל אלה השתלבו למראה אחיד ומושלם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
וילה ברמת השרון. עודד ספר,
וילה ברמת השרון/עודד ספר

חדר הרחצה

לשירותי האורחים שנצבעו בצבע שמן בגוני חמרה נבחר כיור שוקת בצבע חול בז' עם חריץ מובנה לתליית מגבת. מן הכיור בוקע ברז מוזהב ומתחתיו משתרע מדף עץ דמוי ספל, גוף תאורה מוזהב, במראה של צילינדר, משתלשל לאורך המראה האליפטית. הרצפה מחופה באריחים יפואיים מאוירים בציורים נוסטלגיים בשחור-לבן.

וילה ברמת השרון. עודד ספר,
וילה ברמת השרון/עודד ספר

הגינה

שני סלונים - האחד פנימי, השני חיצוני - מדברים באותה שפה ויוצרים חלל אירוח אחד גדול ומואר. הכול יושב על בסיס לבן, קירות לבנים, חלונות בפרופיל בלגי לבן ורצפת טרצו בהירה. את החמימות ואת הצבעוניות מעניקים הרהיטים. על רצפת הטרצו. בסלון הפנימי ועל רצפת הדק החיצונית פרוסים שטיחים אתניים בגוני אדמה עמוקים. בסלון הפנימי יצרתי שתי פינות ישיבה. האחת בנויה משתי ספות עור קאמל ועליהן כריות במרקמים ובצבעים שונים. שולחן עץ משופשף, מאוורר תקרה עשוי עץ ושתי יצירות אומנות של פעם מצטרפים למראה הקלאסי. השנייה היא פינת מרבץ המשתרעת מתחת לחלונות הבלגיים ומציעה שתי ספות רחבות וביניהן שולחן קפה עם מנורת אווירה. לרוחב קיר הסלון בנוי קמין המותקן על משטח עשוי אבן שיש גסה, מחוררת, מבוקעת, חרוצה בוורידים חומים.

וילה ברמת השרון. עודד ספר,
וילה ברמת השרון/עודד ספר

"עיצוב משפחתי" הוא ספר הביכורים של מעצבת הפנים דנה שבדרון והוא המאגד בתוכו מגוון פרויקטים ייחודים בתחום עיצוב הפנים, פרי עבודתה של שבדרון. הספר מציע שפע של סגנונות עיצוביים של בתים פרטיים לצד דירות שעיצבה דנה במרוצת השנים והוא נע בין התפר האקלקטי של ניגודים עיצוביים. הספר הוא למעשה Coffee table book, פריט עיצובי בפני עצמו שאפשר להניח עם עוד ספרים נוספים בבית.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully