וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה משרד, לא ארמון, אם כי אפשר בקלות להתבלבל

הסנדלר לא הולך יחף: מעצבת הפנים קרן ניב טולדנו, שמתמחה בתכנון ועיצוב דירות ובתי יוקרה, משרדים וחללים משרדיים, יצרה עבור חברת 'איתי גיל הנדסה' סביבת עבודה מוקפדת ואוורירית. קבלו הצצה

עיצוב קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
מוקפד ומתוקתק/איתי בנית
  • תכנון ועיצוב: קרן ניב טולדנו
  • צילום: איתי בנית

מרכז העסקים בתל-אביב מספק הצצה לדרך הארוכה שעברו חללי המשרדים בעשור בשנים האחרונות. במציאות של היום הם מושקעים, מאובזרים ומתוכננים מאי פעם ומציעים לעובדים בהם חווית עבודה יוצאת מגדר הרגיל. דוגמה לכך הם משרדי חברת 'איתי גיל הנדסה' - חברה האמונה על ביצוע פרוייקטי יוקרה של מיטב אדריכלי ומעצבי ישראל, חלקם אף זכו לחשיפה תקשורתית ברחבי העולם.

לאור ההצלחה, בשנים האחרונות החברה הלכה וגדלה- מספר העובדים עלה וכך גם היקף הלקוחות. על כן גבר הצורך לשפץ את המשרדים ולייצר מרחב עבודה פרקטי חדשני ויעיל שיעמוד בסטנדרט הביצוע הגבוה, בגימורים ובאסתטיקה שניכרים מאוד בפרויקטים עליהם הם אמונים.

עיצוב קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
המטרה: ליצור סביבה אופטימלית, נעימה ומפנקת/איתי בנית

מכיוון שמדובר בחברה דינמית ומקצועית ורבים מהעובדים נמצאים בחללי העבודה שעות ארוכות, לבעלי החברה חשוב היה ליצור עבורם סביבת עבודה אופטימלית, נעימה ומפנקת שתגרום להם להרגיש Home Away From Home.

"במסגרת השיפוץ חידשנו את כל המערכות והתאמנו אותן ל-LAYOUT החדש. בתוך כך טופלה האקוסטיקה, שודרגו מערכות האודיו וידאו, החולפו המזגנים וכיוב'", מסבירה ניב טולדנו. "החלל הוא צר, מלבני וארוך ואחד מערכיו המוספים הבולטים שהוא מוקף ויטרינות שמכניסות שפע של אור טבעי. על מנת להגדיר ולתחום את הפונקציות בצורה המיטבית תכננתי מערך ויטרינות חלביות ממוסגרות באלומיניום שחור שמשמשות לחציצה בין החדרים, שומרות על מעבר אופטימלי של האור שעובר מבעדן גם פנימה למרחב הפנימי אך בד בבד מאפשר פרטיות.

עיצוב קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
לרווחת כולם/איתי בנית
עיצוב קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
ריהוט סלוני וצמחיה שמוסיפה ממד רענן/איתי בנית

"את הריהוט המשרדי והסלוני תפרתי CUSTOME MADE. רבים מהפריטים עשויים אלומיניום שחור שהולם את הקונספט העדכני. את המסה החדה והגאומטרית שוברת רצפת פרקט הוראסי המקורית שחודשה ומוסיפה חום ורכות, אליה מצטרפים טקסטיל ואקססוריז שתורמים לתחושה מעט שיבטית בהם מחצלות, כורסאות במבוק ספה בצבע קוניאק ובדי פישתן. בכל החדרים שולבה צמחיה ירוקה שמוסיפה ממד טבעי ורענן".

עיצוב קרן ניב טולדנו. איתי בנית,
חשיבה מעמיקה על התאמת המכלול/איתי בנית

במשרדים ניכרת חשיבה מעמיקה על התאמת המכלול לאופי העבודה ולתרחישים היום-יומיים. כך למשל יצרה ניב טולדנו בסמוך לכניסה ולאזור הקבלה פינה סלונית ביתית ומזמינה שמקבלת את פני הבאים ובהמשך community table שמשמש את הצוותים הדינמיים לסיעור מוחות. המסדרות שיצרה המעצבת חוצה את המסה ומגדיר היטב את החללים, לאורכו חדרי עבודה ובסופו חדר ישיבות שנהנה משקט מופתי.

  • עוד באותו נושא:
  • משרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully