וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטיח? דווקא לקראת הקיץ? בהחלט, ועכשיו תבינו מדוע

שטיחים מזוהים בעיקר עם העונה הקרה, אבל יחד עם טרנד שטיחי החוץ שמתפשט, יש גם שטיחי פנים ששווה לבדוק. איך תבחרו שטיח? המדריך

שטיח רומא, להשיג בחנויות השטיח האדום. יחצ,
שטיח כביס דגם רומא של השטיח האדום, החל מ-490 שקל/יחצ

ימות הקיץ החמים קרבים ובאים וזו הזדמנות נפלאה לבלות במרפסת או בגינה עם בני המשפחה והחברים וליהנות מקרני השמש המלטפת. בשנים האחרונות אנחנו בוחרים להשקיע ולטפח, יותר מתמיד, לא רק את הגינה הירוקה והגדולה שסובבת את הבית, אלא גם את המרפסת האורבנית הקטנה במטרופולין הסואן. חברות ריהוט מובילות מציגות גם הן קולקציות נפלאות של ריהוט חוץ, שעוצבו ע"י כמה מהמעצבים הבינלאומיים המובילים בעולם ולצידם פותחו גם שטיחי חוץ, שעמידים לפגעי מזג האוויר ומשמשים מצע עיצובי איכותי ואיתן להנחת פריטי הריהוט והצמחייה השופעת בחלל.

ישבנו לשיחה עם המומחים מחברת "השטיח האדום", כרמית רדליך בעלת חנויות prat living, ובנינו את המדריך המושלם לבחירת שטיח לחלל חוץ יפה ופרקטי מתמיד.

  • מעשירים את עיצוב הבית - השטיחים מאפשרים להכניס צבע, טקסטורה ודוגמא נוספת לעיצוב כל חלל וכך מקפיצים מיד את העיצוב הכללי.
  • תורמים לבידוד - בניגוד לסברה הרווחת השימוש בשטיח בסביבה הביתית למעשה תורם בקירור הבית היות והוא מבודד את החלל ושומר על טמפרטורה נוחה.
  • מאפשרים תחזוקה וניקיון קל - שטיחים לקיץ הם לרוב דקים וקלי משקל ולכן ניתן לנקות אותם בקלות וגם להרים ולאחסן אותם במהירות בזמן הניקיון.
  • סוגי שטיחים לקיץ
עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין, סטודיו רוני שני. אורית ארנון,
עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין, סטודיו רוני שני/אורית ארנון

1.שטיחים כביסים: שטיחים מרהיבים, כביסים ומתאימים לניקוי באמצעות מכונת הכביסה וכן לשטיפה ידנית במים וסבון. השטיחים מיוצרים מפוליאסטר משולב כותנה טבעית ממוחזרת, המאפשר מגע במים. בקולקציות השטיחים הכביסים מגוונים סגנונות עיצוב המתאימים לכל הטרנדים המובילים, מכפרי ועד קלאסי, מודרני ובוהו שיק. שילוב מושלם בין פרקטיות לעיצוב, שטיחים המשלימים באופן מדויק כל חלל בבית ומספקים ערך מוסף בזכות התחזוקה הקלה שלהם. יתרונות: רחיצים במים - הסיב הייחודי מאפשר להשתמש בשטיחים בחללים רטובים כמו מטבח ואמבטיה, ניתנים לניקוי במכונת הכביסה. מיוצרים בתהליך הדפסה ייחודי - צבעי השטיחים מועברים לתוך הסיבים בטכנולוגיית הדפסה מתקדמת וייחודית המאפשרת לשטיחים לשמור על צבעוניות מרשימה גם לאחר כביסה.מתאימים לכל האזורים בבית - לסלון, לחדר הילדים ולאזורים נוספים בבית, כולל חדרים בהם יש תנועה רבה.

שטיח Foamy לחלל חוץ של prat living, מחיר החל מ-3,100 שקל. יחצ,
שטיח Foamy לחלל חוץ של prat living, מחיר החל מ-3,100 שקל/יחצ

2. שטיחי קילים -שטיחים דקים וקלי משקל הנחשבים למתאימים במיוחד לעונה החמה הודות לעוביים הדק. יתרון נוסף משמעותי של שטיחי הקילים הוא יכולת הבידוד המעולה שלהם המאפשרת לשמור על טמפרטורה נעימה בתוך הבית גם במהלך הקיץ הלוהט.

שטיח 100 אחוז צמר caminos של prat living, החל מ-5,200 שקל. יחצ,
שטיח 100 אחוז צמר caminos ב-prat living, החל מ-5,200 שקל/יחצ

3. שטיחים בהדפסה - שטיחים המיוצרים בטכנולוגיית הדפסה ייחודית המקנה להם מראה של שטיחים בעבודת יד ועדיין מאפשר לשמור על עובי דק. השטיחים הללו נטולי פלומה כך שהם נחשבים לבחירה אידיאלית היות והם אינם יוצרים אפקט של חימום.

4. שטיחי כותנה - שטיחי הכותנה נחשבים כבחירה מובילה במהלך עונת הקיץ בזכות עובי דק ומשקל קל, בתוספת מגע נעים ורך. הם נארגים מ -100% כותנה בעבודת יד ובעלי מראה טבעי ופסטורלי.

שטיח נייטשר קרם צבעוני, השטיח האדום. יחצ,
שטיח נייטשר קרם צבעוני, השטיח האדום/יחצ

חברת השטיח האדום מציגה קולקציית שטיחי חוץ חדשה לאביב/ קיץ 2023 השטיחים החדשים, מגיעים במגוון מידות רחב, מתאימים גם למרפסות קומפקטיות וקטנות וגם לשטחי החוץ של בתים פרטיים גדולים ויהפכו כל אחד מהם לפנינה עיצובית של ממש. השטיחים, שמגיעים במגוון צבעוני קיצי, בהיר ופסטלי בשילוב של פאטרנים גרפיים ומודרניים, מחמיאים מאוד לריהוט שיונח עליהם ומעניקים את העוגן העיצובי הנכון ומעורר ההשראה ליצירת חלל החוץ המושלם.

טיפים לבחירת שטיח לקיץ - כרמית רדליך, בעלת חנויות prat living ת"א

מצד אחד הקיץ הישראלי מאוד חם ולח ומי שגדל כאן בשנות ה-90 וקודם זוכר איך היה נהוג לגלגל את השטיחים עם הגעת הקיץ ולאחסן אותם עד בוא הסתיו, אבל הזמנים השתנו, ולמרות ואולי בגלל שינויי מזג האוויר הקיצוניים אין כמעט בית בלי מזגן היום, כך שתאורטית אין סיבה אמיתית להיפטר מהשטיח בקיץ. פשוט כדאי לבחור נכון.

לקולקציית השטיחים של prat living לחצו כאן.

עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין, סטודיו רוני שני. אורית ארנון,
עדיף שלא יהיה מסיבי. עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין, סטודיו רוני שני/אורית ארנון

הקפידו לבחור שטיח במראה קליל, לא משהו מאסיבי מידי בלוק שבדרך כלל יהיה גם כבד בהתאמה. המודעות הגוברת לעיצוב פנים וההשקעה הגוברת בבתים שאנו עדים לה היום, מזמנת ריצוף מאוד יפה ומושקע מאריחי גרניט גדולים ויפים או יציקות בטון או טראצו ועד פרקטים יפים ומושקעים, חוסכת מאיתנו את הצורך בבחירת שטיחי ענק שיסתירו רצפה מכוערת של פעם,כך שניתן לבחור מידות שטיח קטנות יותר, שרק מוסיפות עוד חומר והגדרה נחמדה של חלל כזה או אחר.

מומלץ אפילו לבחור בצורות שטיח לא שגרתיות, לא מלבן ענק שמכסה את כל הסלון נקצה לקצה, אולי רק ראנר יפה שזרוק בקדמת הסלון ומדגיש אורך. אולי איזו צורה אמורפית יפה שמונחת רק מתחת לכורסא, או השולחן, או למרגלות הספריה. אם הולכים על שטיחי צמר, מומלץ לבחור כאלה המשלבים מעט כותנה, או כאלו שעשויים באריגת יד שטוחה, זה יקליל מאוד את המראה. וגם - פלאי הטכנולוגיה והקדמה מאפשרים לנו ליהנות משטיחים העשויים ברובם מבקבוקי פלסטיק ממוחזרים, אבל בתחושה של אריג. כך גם מקבלים את המראה העשיר והטבעי, גם מקבלים שטיח פונקציונלי וקל לניקוי ותחזוקה וגם טובים יותר לסביבה.

  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully