וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי אמר שאין ים בכפר סבא? לקחו דירה "קרה" והפכו אותה לבית קיץ צבעוני

הם מצאו דירה שתתאים להם, אבל היא הייתה עטופה בקרירות מונוכרמטית. מה עושים? פשוט מאוד: מהפך שיהפוך אותה ל"בית קיץ"

עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין - סטודיו רוני שני. אורית ארנון,
חמים ונעים. עיצוב פנים רוני שני-פלדשטיין, סטודיו רוני שני/אורית ארנון
  • גודל הנכס: 240 מ"ר +מרפסת 55
  • מס חדרים: 7 חד'
  • מעצבת: רוני שני פלדשטיין - סטודיו רוני שני
  • צלמת: אורית ארנון
  • שטיחים: השטיח האדום

בני הזוג שביקשו לרכוש דירה חיפשו דופלקס מדויק עבור משפחתם במשך זמן רב. לאחר חיפושים ממושכים נמצאה דירה מקסימה בכפר סבא. במקור היא הייתה בעלת מראה קר ומונוכרומטי מדי עבור הדיירים החדשים, שאוהבים צבע וסגנון מודרני עכשווי, בהתאם לכך הוחלט לבצע שיפוץ חלקי באופן סלקטיבי והלבשה מלאה, על מנת להכניס בבית את אופי הדיירים וטעמם העיצובי ולמקסם את האיכויות הטמונות בנכס. הדירה נעטפה באווירה נעימה, צעירה עם המון טקסטיל וחומריות שמייצרת הרמוניה.

עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין, סטודיו רוני שני. אורית ארנון,
החוץ משתלב עם הפנים/אורית ארנון
עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין - סטודיו רוני שני. אורית ארנון,
התכול הגדול/אורית ארנון

קומת הכניסה לדירה כוללת מבואה, מטבח, סלון, פינת אוכל, חדר משפחה ויציאה למרפסת. כבר בכניסה ניתן להבחין בסגנון עיצובי מודרני וחם, צבעוניות של גווני כחול תכלת בשילוב פרקט אלון טקסטיל והרבה אור טבעי מייצרים תחושה חמימה ומיוחדת.

חלל ציבורי

המטבח בצבעי לבן טורקיז בשילוב עץ, כולל אי יוקרתי עם משטח עליון עשוי עץ אלון וכיסאות בר שחורים מודרניים, מעל האי גוף תאורה שחור אלגנטי. לאורך קיר המטבח קרמיקה מיוחדת בצבע טורקיז דמויית פישבון, שמשדרגת את החלל ומתכתבת עם פלטת הצבעים של החלל הציבורי כולו. בחלקו העליון של המטבח יחידת עץ מינימליסטית עם מדף פתוח לדקורציה. יחידה זו, לצד פרקט העץ בבית מעניקות תחושה חמימה, נעימה ומלאת סטייל.

עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין - סטודיו רוני שני. אורית ארנון,
מי הזמין דג?/אורית ארנון
עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין, סטודיו רוני שני. אורית ארנון,
סלון באווירה מודרנית/אורית ארנון

הסלון עוצב באווירה מודרנית, ספה כחולה מזמינה ולצידה כורסא אלגנטית בעלת הדפס גיאומטרי, שטיח גדול המוסיף רכות, שולחנות קפה עשויים מעץ וברזל ושידת טלוויזיה בסגנון וינטג' המעניקה אופי לחלל. לצד הסלון יציאה למרפסת המעניקה תחושת מרחב ומכניסה המון אור.

עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין, סטודיו רוני שני. אורית ארנון,
גוף תאורה דומיננטי מעל פינת האוכל/אורית ארנון

פינת האוכל מוקמה גם היא לצד המרפסת המעניקה תחושה שהחוץ והטבע נכנסים לתוך החלל. מעל שולחן האוכל גוף תאורה דומיננטי וייחודי המושך תשומת לב, עשוי פורניר בשכבות דקיקות בעבודת ליפוף מרהיבה, פיס אמנותי. כיסאות פינת האוכל בגוון כחלחל, שולחן גדול אפור כהה. ברקע וילונות לבנים הנשפכים בצורה אלגנטית, יצירות אומנות קלאסיות תלויות מעל פסנתר ומאחדות את הפלטה הצבעונית של הדירה כולה.

עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין, סטודיו רוני שני. אורית ארנון,
נקי ונעים/אורית ארנון

פינת המשפחה - עוד בחלל הציבורי, חדר משפחה לאירוח ובו ספת רביצה נפתחת גדולה ומפנקת, טלוויזיה, מזנון עץ משולב פורניר צהוב, פלטה שמחה וצבעונית. טלי, אם המשפחה, ציירה את כל בני המשפחה, כמובן שלקחנו את הציורים הללו ותלינו אותם על הקיר ובכך יצרנו חדר משפחה מושלם חמים עוטף ומזמין.

קומה עליונה: חדר הורים, 2 חדרי ילדים, וחדר רחצה.

חדר הורים - קיר המיטה נצבע בגוון טורקיז היוצר אווירת נופש כמו בית מלון ומעניק למיטה נוכחות מרשימה, לצד המיטה גופי תאורה בצורות גיאומטריות תלויות על חוט היורד מהתקרה ומייצר עניין בחלל, שידות צד לבנות תואמות, ווילון רך ולבן לאורך כל הקיר הצדדי.

חדרי הילדים עוצבו בהתאמה לאופיו של כל ילד, עם עמדת למידה עץ בסגנון צעיר ועכשווי, בחדר אחד גלשן תלוי התואם לצד קיר שנצבע בכחול ים ותמונה תואמת. בחדר השני שמרנו על קירות לבנים ועיצוב מאופק נייטרלי וצעיר בשילוב טקסטיל וכיסוי מיטה שמכניס תחושת ביתית וחמימה.

עיצוב פנים רוני שני פלדשטיין, סטודיו רוני שני. אורית ארנון,
אפשר להשתזף/אורית ארנון

ספקים:

  • ביתילי
  • א.א קרמיקה
  • תאורה: תומס
  • אמנות: פרפלו
  • תאורה: יאיר דורם
  • עוד באותו נושא:
  • עיצוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully