וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הם עזבו קן חם והגיעו ללב של תל אביב: דירה מהפנטת בשינקין

הדירה במרכז תל-אביב מספרת בצורה הטובה ביותר את סיפור חייהם של הגרים בה, באמצעות שילוב של חדש וישן, אמנות מקורית והרבה סטייל

עיצוב LOROS TLV באדיבות MODY. אלון ברהום,
מוארת בצנטרום של הפיילה. הדירה בעיצוב סטודיו לורוס LOROS TLV, באדיבות MODY/אלון ברהום
  • עיצוב: סטודיו לורוס LOROS TLV
  • שטח: 85 מ"ר
  • מיקום: תל אביב
  • הלקוחות: זוג בגיל השלישי שעברו מוילה גדולה ורחבת ידיים לדירה במרכז תל אביב
  • חיפוי, ריצוף וברזים: Mody
  • צילום: אלון ברהום

הגוזלים עזבו את הקן ובני הזוג האוהבים ביקשו לעבור מהווילה הגדולה ורחבת הידיים שלהם בדרום הארץ, אל דירה אורבנית בלב תל-אביב. דירתם שבלב שכונת שינקין משקפת בצורה הרמונית את חייהם של הזוג ומשלבת בין הסגנון המודרני והצעיר לבין פרטי וינטג' מקוריים ומלאי אופי, שנותנים עומק וחמימות לכל הבית.

המעבר מהבית הגדול, בו גדלו ילדיהם, אל דירה במרכז הארץ לא היה קל ופשוט. על משימת העיצוב והתכנון הופקד בן ברוידה מסטודיו LOROS TLV. לבני הזוג היה חשוב לקחת איתם רהיטים שהם אספו לאורך חייהם המשותפים ולשלבם בדירה החדשה, כשבנוסף הם הזדקקו למקומות איחסון רבים והתאמת הדירה לצרכיהם. "בשלב הראשון נפגשנו בביתם שבדרום, כדי לבחון אילו רהיטים יכולים לעבור אל הבית החדש ולהשתלב עם הסגנון המודרני האהוב על בני הזוג כדי ליצור עבורם בית שהוא חדש ושונה מהקודם. חיפשנו רהיטים יחסית קלים ועם קווים נקיים. לבסוף החלטנו שבכל חדר נשלב פרטי ויטנג' שיבלטו במראה שלו". מסביר לנו בן.

עיצוב LOROS TLV באדיבות MODY. אלון ברהום,
מעבר למרכז לא קל ופשוט, אבל הכניסה הזאת הייתה נעימה/אלון ברהום

קירות הדירה בת ה-85 מ"ר נשברו והחלל חולק מחדש, כך שיתאים לבני הזוג - דירה מוארת, מרווחת, שכיף לארח בה והיא גם כוללת סטודיו לציור שמשמש את האישה - ציירת מקצועית ומורה לציור. הדירה כולה עוצבה בגוונים של לבן, שחור ואפור עם נגיעות קלות של חום, בדמות פרטי הוינטג' המיוחדים - שבולטים לעין על רקע העיצוב המודרני, הנקי והשקט. הדירה כולה חופתה בריצוף בגוון אפור ובגימור בטון. "בחרנו באריחים גדולים בגודל 1.20 * 1.20 מטר, מבית MODY, כדי לתת תחושה של חלל פתוח וחלק", מסביר בן את הבחירה. בנוסף, כל הפרופילים של חלונות הדירה הוחלפו בפרופיל בלגי בגוון לבן על מנת לתת רוגע ושקט לחלל, כך שפרטי הוינטאג' יבלטו ויקבלו מקום של כבוד, אך גם לא יעמיסו על העיצוב והאווירה.

כאשר נכנסים לבית, מיד ניתן לראות את השילוב בין החדש לוינטאג' שנעשה בחוכמה ובדיוק רב. הכניסה לדירה מובילה היישר לחלל הציבורי הכולל מטבח וסלון מצד אחד, ומהצד השני מסדרון עם ויטרינה בלגית שמכניסה הרבה אור לבית, שם ממוקם הסטודיו לציור - אליו עוד נגיע בהמשך.

עיצוב LOROS TLV באדיבות MODY. אלון ברהום,
הרבה פרטי וינטאז'/אלון ברהום

המטבח כולו בגווני שחור ולבן, עם ארונות אחסון גדולים שחולשים על כל הקיר, כאשר במרכזו יש אי גדול שהמשטח שלו עשוי גרניט פורצלן עם נימים בגווני שחור, לבן וחום, כך שהוא מאחד בתוכו את כל הגוונים של החלל הציבורי. בהמשכו של האי המודרני הוצבו שולחן אוכל וכיסאות וינטג' שיוצרים יחדיו מקום אירוח ואכילה מרווח וגדול.

גם הסלון ממשיך את הקו העיצובי השקט עם שטיח כותנה אפור ורגוע ושתי ספות שוות בגודלן בגוונים בהירים ורגועים ובניהם ניצבת כוננית ספרייה חומה ומרשימה שגם היא כמובן וינטג'. במרכז החלל הוצב שולחן קטן ועגול, המשלב זכוכית ועץ. במקור הרהיט היה בצבע חום, אך הפעם, כחלק מהעיצוב הכולל, בחר המעצב לצבוע אותו בשחור, כדי ליצור סלון קליל ורגוע ולא כבד ומיושן.

עיצוב LOROS TLV באדיבות MODY. אלון ברהום,
מטבח שחור ולבן/אלון ברהום

מול אזור הישיבה נבנה במיוחד קיר טלוויזיה עשוי עץ פורניר שחור, כאשר מתחתיו הועמד מזנון חום שנלקח מביתם הקודם של בני הזוג, המעניק אופי לכל החלל. בקצה הקיר, בפינתו, נבנתה יחידת מדפים מעוגלת: "בחרנו במדפים המעוגלים כדי לרכך את הפינה וליצור מעבר נעים ומרוכך בין הכניסה אל הסלון", מסביר בן.

מהמסדרון שבקצה הסלון יש כניסה לסטודיו לציור שהיא כולה ויטרינה בלגית דרכה נכנס אור רב לחלל הבית. לויטרינה נבחרה זכוכית פסים שמעניקה פרטיות לחלל, שכן הסטודיו משמש גם כחדר אורחים עבור הנכדים שמגיעים לבקר. הסטודיו עצמו מואר מאוד ויש בו שטח עבודה רחב. הסטודיו כולל ארון גדול שנעשה בנגרות אישית, עם מדפים וארונות שמידותיהם הותאמו במיוחד עבור ציוד האומנות של האישה. בנוסף, בסטודיו יש גם כיור עם ארון עץ מחורץ בצבע שחור מבית MODY שמשמש לטובת שטיפת הציוד והמכחולים. גם כאן שולב רהיט מביתם הקודם של בני הזוג - יחידת מדפים חומה שהוצבה מעל הספה.

עיצוב LOROS TLV באדיבות MODY. אלון ברהום,
בין מודרני לקלאסי/אלון ברהום

חדר השינה של הזוג גם הוא רגוע מאוד שמשלב בין המודרני לקלאסי. מיטת עץ חומה עם שידות ראש אינטגרליות שמשלבות זכוכית שחורה נלקחה מביתם הקודם. לצדי המיטה הותקנו שני גופי תאורה שחורים שנותנים אור נקודתי על השידות. לצד המיטה יש ארון שחולש על כל הקיר, שמצדו החיצוני הוא עשוי זכוכית חלבית בגוון לבן שבור ומבפנים הוא עשוי פורניר בצבע אפור כהה.

לסוויטת ההורים חדר רחצה צמוד - מפנק ומרווח. "בחרנו לחפות את חדר הרחצה כולו מרצפה ועד תקרה באותו האריח - גרניט פורצלן דמוי אבן טרוונטין בגוון אפור מבית MODY", מסביר בן וממשיך "כל הברזים והאינטרפוץ בחלל גם הם מ-MODY והם כולם בגוון מושחר על מנת שיתאימו לדוגמא שעל החיפוי". בנוסף, שולבה גם כאן עבודת נגרות של פורניר עץ צבוע באפור - גוון שגם הוא נלקח ונדגם מתוך הדוגמא של אריחי החיפוי.

עיצוב LOROS TLV באדיבות MODY. אלון ברהום,
חדר שירותים מחופה/אלון ברהום

גם חדר השירותים שמיועד לאורחים חופה כולו מרצפה ועד תקרה באותו האריח, רק שכאן נבחר חיפוי גרניט שמשלב גם ברק וגם מאט, עשוי טקסטורה דמוי משולשים קטנים. גם הוא של MODY. בנוסף, שולב כיור שחור עם ארון אפור כדי להשלים את המראה.

כשאומרים שבתים מספרים את סיפורם של החיים בהם, מתכוונים בהחלט לבית במרכז שינקין. סיפורם של בני הזוג מתגלה למבקרים בו מכל פריט וחלל.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully