וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד כבר כאן: 5 מוצרי חשמל שיכולים לשדרג לכם את הבית

חושבים שאתם מכירים את מוצרי החשמל לבית? מכונת כביסה שחוסכת זמן בגיהוץ, תנור שמנקה את עצמו, שואב אבק שגם שוטף את הרצפה, סיר טיגון חכם ומייבש כביסה שגם מוציא את הבגדים פחות מקומטים. קבלו הצצה

מוצרי חשמל ביתיים. Interior Design, ShutterStock
אלה מוצרי חשמל מתקדמים? חכו שתראו את הרשימה הבאה/ShutterStock, Interior Design

בשנים האחרונות אנחנו עדים להתפתחויות טכנולוגיות מגוונות בתחומים רבים. גם בתחום מוצרי החשמל לבית חלה התקדמות משמעותית ואנחנו רואים השקות חדשות של מוצרים שפעם יכולנו רק לחלום עליהם. בעידן שבו לכולנו משימות רבות וזמן הופך למשאב יקר - קבלו את מוצרי החשמל שיחסכו הרבה זמן ואנרגיה. מכונת כביסה שחוסכת זמן בגיהוץ, שואב אבק שגם שוטף את הרצפה, סיר טיגון חכם ללא שמן וללא ריחות טיגון ומייבש כביסה שגם מוציא את הבגדים פחות מקומטים - הם רק חלק ממוצרי החשמל החדשים שמסייעים לנו בעבודות הבית.

מכונת כביסה שחוסכת זמן בגיהוץ

מכונת כביסה גרונדיג. יחצ,
מכונת הכביסה של גרונדיג/יחצ

Grundig (גרונדיג) מותג מכשירי החשמל הביתיים שחזר לישראל, משיק מכונת כביסה עם טכנולוגית Iron Touch - לכביסה שיוצאת 50% פחות מקומטת ולחסכון בזמן הגיהוץ. טכנולוגיית Iron Touch במכונת הכביסה מייעלת את רמות המים, הטמפרטורה ומחזורי הסחיטה כדי להבטיח תוצאה טובה יותר עם פחות קמטים בבגדים המכובסים. למכונה תוכניות מיוחדות לפריטי ביגוד שונים, כמו למשל תכנית כביסה לחולצות שיוצאות 50% פחות מקומטות. בעזרת טכנולוגיית Iron Touch הבגדים יוצאים מהכביסה באופן משמעותי פחות מקומטים ובכך חוסכים זמן גיהוץ וגם חשמל כתוצאה מכך. מכונת הכביסה בטכנולוגיית Iron Touch בעלת קיבולת של 7 עד 9 ק''ג ומציעה מגוון רחב של תוכניות לכביסה מסוגים שונים.

מחירים: 7 ק''ג 2,190 שקלים, 8 ק''ג 2,690 שקלים, 9 ק''ג 2,990 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

תנור עם פונקציית ניקוי עצמי

תנור גרונדיג. יחצ,
התנור של גרונדיג/יחצ

בתנורי Grundig אינטגרלי פירולטי: תוכנית ניקוי עצמי פירולטית שמעלה את טמפרטורת התנור לכ-C480° ומפרקת שומנים ולכלוך לכדי אבק' אותו ניתן לנגב בקלות בסיום התוכנית. כאשר יש פחות לכלוך בתנור, ניתן לבחור גם בתוכנית Eco באורך 90 דקות כדי לחסוך עד 25% בצריכת האנרגיה.

סיר טיגון באוויר חם חכם

שיאומי. יחצ,
דגם Mi Smart Air Fryer 3.5L של שיאומי/יחצ

המותג שיאומי מציג סיר טיגון שיכול לסייע לבריאות, לערך הקלורי ולא פחות חשוב - לריחות הטיגון וצריכת השמן.

זה לא סוד שכדאי להימנע מטיגון בשמן עמוק כיוון שהוא מעלה משמעותית את רמת השומן במזון ומומלץ להשתמש בשיטות בישול אחרות כמו אידוי, צלייה או אפייה, אבל אם בכל זאת התקבלה ההחלטה לטגן, כעת אפשר לעשות זאת בצורה בריאה יותר.

גם יצרני הטכנולוגיה המובילים בעולם הבינו בשנים האחרונות שכדאי ורצוי לייצר מוצרי חשמל שתומכים בבישול בריא, מהיר ואיכותי יותר. הסיר בנפח של 3.5 ליטרים, מאפשר מגוון רחב של שימושים ופועל כמיקרוגל וכתנור חשמלי לבישול רב-תכליתי בטווח טמפרטורות רחב 40° 200°- ויחד עם זאת ניתן לשימוש עבור: הפשרה, התססה ואפייה בטמפרטורה נמוכה. בעזרת טכנולוגיה ייחודית הסיר מייצר סירקולציה של אוויר מחומם שמגיע עד לטמפרטורה של 360 מעלות, זרימת האויר החם מתבצעת בצורה שווה ברחבי הסיר, מה שיוצר שכבה חיצונית פריכה ושומר על פנים המזון רך- בדיוק כפי שנדרש בסופגנייה.

לסיר הפעלה דרך מסך מגע OLED לניטור ובקרה אחר המתכונים והתקדמות הבישול בנוסף לתזמון חכם ולמעלה מ-100 מתכונים מובנים ביישומון Mi Home הקל לתפעול, רק להגדיר מראש את תכנית ההפעלה והמזון כבר יחכה לכם בכל רגע שתחליטו.מחיר: נמכר כעת במבצעי פסח - 399 שקלים במקום 599 שקלים.

מייבש כביסה בטכנולוגיית Iron Finish

מכונת כביסה BEKO. יחצ,
המייבש של Beko/יחצ

Beko, המותג למכשירי חשמל לבית, שוקד על פיתוח מוצרי חשמל ביתיים שיקלו על מטלות הבית, יחסכו זמן ויפנו אותנו לבלות עם המשפחה, לפנות זמן לספורט, לבלות עם חברים או כל פעילות כיפית אחרת שתגרום לנו לחייך.

לאחרונה השיק Beko בישראל את טכנולוגיית ה- Iron Finish. מדובר במייבש כביסה למייבש החדש שתי תכונות: הוא גם מייבש את הבגדים וגם דואג שהם יצאו מגוהצים וישרים. על ידי החדרת מים ואדים לתוך הבגדים בזמן הייבוש, בדיוק בזמן הדרוש לכך ובטמפרטורה הנכונה. המייבש הוא בעל קיבולת של 7 ק"ג ועושה שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. בייבוש של 6 פריטים או 1 ק"ג, הפריטים יוצאים חלקים וללא קמטים.

מחיר: 4990 שקל למידה של 80 ס"מ, מחיר מומלץ לצרכן, 3,990 שח למידה של 60 ס"מ, מחיר מומלץ לצרכן.

שואב אבק רובוטי

רובוט שיאומי. יחצ,
שואב רובוטי + Xiaomi Robot Vacuum S10/יחצ

בשנים האחרונות, הפכו שואבי האבק הרובוטיים החכמים למוצר צריכה כמעט בסיס בכל בית שחוסך לנו המון זמן ומאמץ. עם הקדמה הטכנולוגית אפשר כבר לראות שמרבית מהדגמים הנמכרים בשוק ניתנים לתפעול מלא מרחוק, החל מזיהוי ובחירת החדרים הרצויים לניקוי ועד לבחירת תכנית עבודה הנדרשת לכל חדר. כל זה ועוד ניתן לצפות במפת הניקיון בזמן אמת דרך אפליקציה המאפשרת גם את תזמון שעת ההפעלה מכל מקום ובכל זמן. היבואנים והמותגים שדוגלים בחדשנות הבינו שזה תחום שאותו צריך לחדש כמעט כל הזמן. כך למשל, עשתה קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי לישראל, שהביאה לארץ את הדגם הרובוטי +Xiaomi Robot Vacuum S10 , שזהו אחד המוצרים המוצלחים והנמכרים ביותר מבית שיאומי בעל עוצמת שאיבה חזקה עם אפשרות להפעלה ב-4 מצבי עוצמת שאיבה ושטיפה.

בזמן ההפעלה השואב מזהה מיד לכלוך ושאריות על הרצפה ובעזרת מערכת תלת-מימדית מובנית מזהה באופן אוטומטי מכשולים או שטיחים ומתזמן את פעילות השטיפה בהתאם. לשואב סוללה עוצמתית, המספיקה לשימוש של עד שעתיים של פעילות רציפה. מערכת ניווט בלייזר LDS מבצעת סריקה של החדר כולו ומסייעת בתכנון תנועה מקיפה ותלת ממדית. השואב מצויד במערכת דואלית המכילה זוג מטליות סיבוביות המדמות הפעלת לחץ אנושי ידני לניקוי יעיל ועמוק יותר.

מחיר השואב: 1,899 שקלים כולל שנתיים אחריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully