וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרנד הזה זועק עכשיו. כדאי שתשימו לב אליו

שטיחים נתפסים כמוצר שמיועד לסלון או לחדר השינה, אבל טרנד חדש כובש את עולם עיצוב הבית: שטיחים לחצר ולמרפסת. קבלו הצצה מרהיבה

שטיחי חוץ טולמנ'ס דוט. יחצ,
שטיח חוץ במראה תלת ממד, טולמנ'ס דוט/יחצ

אם אתם קוראים את הכתבה הזו, ככל הנראה גם אתם נחשפתם לטרנד החדש בעיצוב המרפסת והגינה ל-2023 - שטיחי חוץ. כן, די במבט חטוף באינטסגרם כדי לראות שהמשותף לכל המרפסות והגינות היפות ביותר, הוא לא רק רהיטי חוץ מעוצבים, אלא גם שטיחי חוץ ססגוניים, עמידים ומעוצבים.

שטיחי החוץ הפכו לפריט ה- Must Have של קיץ 2023 בעיצוב המרפסת והגינה, כשהוא מקפיץ את ה-Look אבל עוד יותר את ה- Fill. דמיינו עד כמה יכול להיות נפלא לצאת יחפים למרפסת מעוצבת או לגינה יפיפייה - הקפה של הבוקר כבר מרגיש טעים יותר.

שטיחי חוץ רנבי. יחצ,
שטיח קלוע במראה טבעי, Renby/יחצ

בדומה לפנים הבית, גם כשמדובר במרפסת או בגינה לשימוש בשטיחי החוץ יש חשיבות גדולה ביצירת האוירה. על אחת כמה וכמה, כאשר תרבות האירוח של האביב והקיץ נודדת מן הפנים אל החוץ.

רבות נכתב על מעמדן החדש של המרפסת ו/או הגינה שהפכו למעיין הרחבה של הסלון, אם כי ההבדל המרכזי הוא, שכאשר מדובר בשטח הממוקם באוויר הפתוח, חשוב לבחור בפריטים ורהיטים, לרבות שטיחים שיהיו עמידים בפני מזג האוויר.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
שטיח חוץ מ-292 בקבוקי פלסטיק ממוחזרים. יחצ,
שטיח ממוחזר מ-292 בקבוקי פלסטיק, טולמנ'ס דוט/יחצ

היצע שטיחי החוץ עולה על כל דמיון, אם כי בבחירת השטיח, חשוב לשים לב שהוא עשוי מהחומרים הנכונים. מרבית השטיחים לחוץ עשויים מחומרים סנטתים על מנת שיוכלו להתמודד עם סביבה רטובה ולחה. אם זאת מים ולחות הם לא האלמנט היחידי ששטיחי החוץ יעמדו בפניהם. בגלל מזג האוויר הים תיכוני השורר בארצנו, חשוב לבחור שטיח חוץ שיתמודד עם השפעות קרני ה-UV ולא ידהה בשמש. ולא פחות חשוב, מומלץ לבחון את טכניקת הייצור בה השתמשו ליצירת השטיח, שכן לזו יש השפעה גדולה על עמידות השטיח לטווח ארוך.

אחרי שבחנתם את נושא העמידות, הגיע הזמן לתת דרור לעיצוב והסטייל. שטיח עגול, א-סימטרי, מודפס, במראה טבעי? מיקדנו עבורכם את המגמות החמות בתחום שטיחי החוץ. תתכוננו להתאהב.

שטיחי חוץ Renby. יחצ,
שטיח בלוק אלגנטי, Renby/יחצ
  • שטיחים מחומרים ממוחזרים. המודעות ליכולתנו כחברה להשפיע על גורלנו ועל גורל הדורות הבאים בהתנהלות יום-יומית מתחשבת בסביבה הגיעה גם לתחום שטיחי החוץ. שטיחים עשויים מפוליאסטר שמוחזר מבקבוקי פלסטיק יכולים להעניק לו תוכנות עמידות גבוהות במיוחד.
  • שטיחים במראה תלת ממדי. היה זה רק עניין של זמן עד שעיצובי התלת ממד יגיעו גם לתחום השטיחים ושטיחי החוץ בכלל. משחק צורני במודל גיאומטרי מצליח לייצר אשליה אופטית, המעניקה תחושה של עומק וקושרת מאפיינים כמו פרספקטיבה ומרחב.
  • שטיחים במראה גיאומטרי. אחרי שנים בהם היינו רגילים לראות שטיחים מרובעים ו/או מלבניים ניראה כי יותר ויותר מעצבים מפליגים בדמיונם למחוזות יצירתיים עם שטיחים בעיצובים גיאומטריים וא-סימטריים.
  • שטיחים במראה טבעי. המראה הטבעי נכון לכל תקופה והלך רוח, על אחת כמה וכמה שמדובר בשטיח עמיד במיוחד.
  • שטיחים אלגנטיים באווירה סלונית. כחלק מתפיסה המתייחסת אל החוץ כהרחבה של הסלון, מקבלים גם עיצובי שטיחי החוץ מראה אלגנטי.
שטיחי חוץ טולמנ'ס דוט. יחצ,
משדר רוגע. שטיח של טולמנ'ס דוט/יחצ

בשלב הזה, כבר נראה לנו שהשתכנעתם.

  • עוד באותו נושא:
  • שטיחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully