וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במגמת גדילה: הצצה לאחד המשרדים המרהיבים ברמת גן

בעוד מחירי שכירות המשרדים באזור המרכז מרקיעים שחקים החליטו אב ובנו, בעלי חברה משפחתית ליבוא פלדות, שלא להתפשר. הם העתיקו את משרדם לחלל עבודה גדול ומואר במתחם הבורסה ברמת גן ויצרו סביבת עבודה חווייתית ואלגנטית

עיצוב ותכנון שלומית זלדמן. שי גיל,
לזה אנחנו קוראים חדר ישיבות. עיצוב ותכנון שלומית זלדמן/שי גיל
  • היכן: מתחם הבורסה ברמת גן
  • עבור: משרד עבור חברה העוסקת ביבוא פלדות
  • שטח המשרד: כ-250 מ"ר
  • תכנון ועיצוב: שלומית זלדמן

ככה עובדים היום: השינוי שעברו חללי העבודה בשנים האחרונות בישראל הוא אדיר, אך מתחם כמו זה שלפנינו נחשב לנדיר שכן בשטח של קרוב ל-250 מ"ר עובדים סך הכול ארבעה עובדים: "ביחס לעסק משפחתי, המונה ארבעה עובדים (אב ובן ושני עובדים נוספים) מדובר בשטח משמעותי", מסבירה שלומית זלדמן, שאמונה על תכנון הפרויקט. "טרם קבלת ההחלטה האם לשכור את החלל הספציפי ניהלנו דיאלוג האם בכלל צריך שטח כה גדול, אך מתוך מחשבה שיתכן ובעתיד יתווספו עובדים, כמו גם הרצון של בעלי החברה לשלב בחלל פונקציות חווייתיות שקולעות לתחביביהם, הובילה אותנו ללכת דווקא על החלל רחב הידיים הזה ובגדול".

עיצוב ותכנון שלומית זלדמן. שי גיל,
זה משרד לארבעה עובדים?/שי גיל

"כשפגשתי אותם במשרדיהם הקודמים הבנתי עד כמה הממד החוויתי חשוב עבורם", מוסיפה זלדמן. "היה שם מקרר יינות והם נהגו לשבת בזמנם הפנוי בחדר הישיבות ולצפות במשחקי פוטבול וכדורגל. היה לי ברור שבמשרדים החדשים הפיצ'רים האלה יקבלו מקום של כבוד, כמו גם האמנות שיקרה מאוד לאב ופריטים נוספים שמייצגים את תחביביהם".

המשרד החדש ממוקם בקומתו הגבוהה של בניין משרדים באזור מתחם הבורסה ברמת גן ששופץ לאחרונה וזכה לתוספת של 7 קומות חדשות: "קיבלנו לידנו מעטפת ריקה- חלל מלבני לא סדור הכולל שבירה. השתמשתי בציר האורך על מנת לייצר חלוקה מיטבית של חללי הפנים והממד החוויתי מתחיל כבר עם הכניסה לחלל המרכזי שם תכננתי את כל פונקציות האירוח והצפייה בקנה מידה גדול ומפנק. החלל המולטי-פונקציונלי, שממוקם בסמוך לגרעין הבניין, נהנה מהנוף האורבני הנשקף מהחזית מכיוון שבינו לבין המשרדים וחדר הישיבות, שתוכננו במעטפת וצופים לנוף באופן בלתי אמצעי, יצרתי מחיצות זכוכית מרצפה עד תקרה מעוטרות בקונטור פרופילי אלומיניום שחורים".

עיצוב ותכנון שלומית זלדמן. שי גיל,
קיר כוח דומיננטי/שי גיל

"כדי שהפונקציות בחלל המרכזי ירגישו מעוגנות ולא תלושות תחמתי אותן ברצפת שיש, בשונה מיתר המעברים והחללים שחופו בפרקט עץ אלון. כך יצרתי תחושת אינטימיות והגדרתי אותן מבלי להשתמש במחיצות. קיר הכוח המרכזי עוטף אותן גם בדרכו: בחרתי לחפות אותו בפורניר אלון שטרייף משוחזר שאפשר לי לייצר מראה נקי ואחיד מבלי לוותר על החום של העץ. העץ ממשיך מעלה גם בתקרה ומסתיים בדיוק במישור רצפת השיש. מבעד לחזית הגדולה חבויות שתי דלתות אינטגרליות שמובילות לפונקציות נוספות: דלת אחת מובילה לחדר רחצה עם שירותים ומקלחון ודלת נוספת למטבח תפעולי שם ניתן גם לשבת ולאכול.

"במרכז החזית ממוקמת נישה מחופה אבן גרניט טבעית לה תאורה נסתרת ובה מוצבת מכונת הקפה. מעליה אחסון נסתר מבעד לחזית שקופה כהה ולצידה מקרר יינות משולב באופן כמעט אינטגרלי בגוף הרהיט. פינת האוכל עשויה אלון טבעי מושחר ומול ספת העור שתלתי מסך נסתר שיורד מהתקרה בשעת הצורה וגם מערכת סאונד מפנקת- כל מה שצריך בכדי להנות בצורה האולטימטיבית בעת צפיה באירוע ספורט".

עיצוב ותכנון שלומית זלדמן. שי גיל,
אנחנו כבר במשרד, לא נראה כדורגל?/שי גיל

זלדמן, הידועה כמתכננת שמרבה לייצר שילובים מדויקים בין טקסטורות וחומרים מבלי להפר את האיזון המדויק והנקי, שילבה בחלל עתיר האטרקציות אלמנטים טבעיים כמו שיש, עץ, גרניט ועור. כל הריהוט במרחב הזה הוא CUSTOM MADE והצבעוניות שבחרה היא מונוכרומטית, על מנת לא להתחרות באמנות המשובחת- מתחביביו הבולטים של האב- ששולבה באזורים שונים במרחב.

"ככלל, בתהליך התכנון נתנו את הדעת כיצד לתאם בין האמנות לתאורה. לשם כך תכננו צילינדרים מתכווננים שמאפשרים להאיר את היצירות באופן כמעט מוזאלי, ואת מיקומם וזוויתם ניתן לשנות במידה ויתחלפו היצירות עם הזמן", מסבירה זלדמן. "כמו כן, ברחבי החלל תכננתי סטריפים רציפים וזורמים של הארה, אותם שחלבתי בתקרת העץ ובתקרת הגבס, והם מתווים את המהלך בין החללים".

עיצוב ותכנון שלומית זלדמן. שי גיל,
תאורה טבעית/שי גיל

במקביל לחלל המרכזי תוכננו חדר ישיבות מרווח, משרדו של הבן. משרדו של האב ממוקם בחלל הפינתי וממנו יש תצפית פנורמית לנוף האורבני המרשים. "התקרה במשרדו של האב שונה מהאחרות: היא פריקה ומשולבת בה תאורה שמדגישה את ממדי האורך של החלל. יצרנו גם פינת ישיבה בפינה המקבילה לחזית הזכוכית שמשקיפה לנוף. חדרי העובדים ממוקמים בחלק הצר יותר בהמשך החלל, הרחק מהכניסה למשרד, מה שמאפשר להם פרטיות ועבודה רציפה נטולת הסחות כל העת".

  • עוד באותו נושא:
  • משרדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully