וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הפסקה: תערוכת SALONE DEL MOBILE חוזרת ובגדול

אחרי שב-2020-21 היא נדחתה, בוטלה והועברה אונליין וב-2022 היא שבה בפורמט מצומצם יחסית, ב-2023 תערוכת SALONE DEL MOBILE חוזרת ובגדול. מאות אלפי אדריכלים, מעצבים, ספקים וחובבי עיצוב נלהבים מרחבי הגלובוס צפויים להציף את רחובות מילאנו. מה מצפה לנו?

ניגא שף FOR HOME -  מטבח חוץ FOGER. יחצ,
ניגא שף FOR HOME - מטבח חוץ FOGER יהיה בין המוצגים בתערוכה/יחצ

מונומנטליים, גדולים מהחיים, צבעוניים וערכיים - כך מתארים מארגני תערוכת SALONE DEL MOBILE את כמעט 2000 הביתנים שממתינים ליותר מ-400,000 המבקרים, שכבר ארזו מזוודות וצפויים לנחות ממש בקרוב בבירת העיצוב מילאנו שבאיטליה. למי שטרם מכיר, מדובר בתערוכת העיצוב החשובה והגדולה בעולם שחוגגת 61 שנים להיווסדה- במהלכה כל העיר לובשת חג וברחביה מתקיימים לצד התערוכה מאות מייצגים נוספים שמושכים גם הם קהל רב.

התערוכה, וכך גם המייצגים ברחבי העיר, אינם מתיימרים להציג פתרונות פרקטיים; מרביתם דווקא קונספטואליים הנוגעים באספקטים גלובליים ופילוסופיים וככאלה אינם פשוטים ליישום. מטרת העל של המארגנים היא לפתוח את הקהל המקצועי לרעיונות וסגנונות ולהפעיל את כל החושים.

למינם ישראל, השקה לקראת מילאנו. יחצ,
השקה של למינם ישראל לקראת מילאנו/יחצ

אז מה צפוי לבאי התערוכה? כנראה הכל מהכל: בראש ובראשונה תערוכת התאורה Euroluca 2023 שלאור רצף האירועים לא נערכה ב-4 השנים האחרונות. במקביל יוכלו הבאים לבקר בתערוכת הלווין (Salone Satellite) שמתקיימת מאז 1998 ובמסגרתה מציגים מעצבים שגילם פחות מ-35 את עיצוביהם פורצי הדרך.

ביתני החברות והמותגים עתידים לספק לנו תצוגת תכלית של פתרונות מודולריים, יישומים יוצאי דופן של חומרים טבעיים ומלאכותיים וצבעוניות שבניגוד ל-2022 ה-over צבעונית, תהיה מאוזנת ורגועה בהרבה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
המותג GAMMA של רשת elita living. יחצ,
המותג GAMMA של רשת ellita living/יחצ

דוגמה טובה לפתרונות המודולריים אותם ימצאו באי התערוכה ניתן למצוא בגזרת המטבחים: "התערוכה השנה אומנם בסימן תאורה, אבל אחרי שלוש שנים במהלכן היא בוטלה או התקיימה בפורמט מצומצם מותגי מטבחי החוץ המובילים לא מתכוונים לפספס את ההזדמנות ומתכננים חשיפה מוגברת של הפיתוחים האחרונים בפני הקהל הרלוונטי", מסבירה יעל מוסקוביץ, סמנכ"לית השיווק ומבעלי ניגא שף FOR HOME. "תצוגת המטבחים צפויה להיות גדולה במיוחד, זהה בטיבה ובהיקפה לתערוכת EuroCucina (תערוכת המטבחים הייעודית הגדולה והחשובה בעולם) ותכלול מותגים רבים מבעבר שיציגו במסגרת התערוכה וגם ברחבי העיר במגוון אולמות תצוגה ואירועים מיוחדים".

אחד הבולטים שבהם הוא מותג היוקרה האיטלקי FOGHER שמוצריו נחתו לאחרונה גם אצלנו בישראל ומהווה בשורה של ממש לחובבי האסתטיקה והבישול: "לצד העיצוב המרשים כשלעצמו הגרילים והמעשנות של המותג הם אופטימליים ליצירת קולינריה משובחת כמו שרק האיטלקים יודעים להפיק", אומרת מוסקוביץ. "את מטבחי המותג ניתן ליצור במגוון קומבינציות ומודולים ואל מול אלמנטים מנירוסטה וקווים גיאומטריים נקיים בולט הגוון השחור הדרמטי והעז בעל הערך המוסף, בפרט באקלים הים תיכוני, שידוע בעמידותו בפני לחות וקרני השמש וככזה הוא מגן מפני קורוזיה ומאט משמעותית בלאי כתוצאה מפגעי מזג האוויר. חובבי המראה האורגני-טבעי יתרשמו לצד הנירוסטה גם ממשטחי אבן ה- GRES שעמידה בפני שחיקה, כתמים וקרה ומגיעה במספר גוונים כמו אפור בהיר חלק ואפור כהה עם גידים".

"בנוסף, פרט לאסתטיקה התערוכה נחשבת להזדמנות מצוינת להמחיש למשתתפים פרקטיקה קולינרית. אם ניקח שוב את FOGHER כדוגמה, הרי שהוא מספק לקהל הפרטי יחידות גריל ומעשנות, מהטובות והייחודיות ביותר שמשמשות גם שפים מובילים במסעדות גורמה רבות".

למינם ישראל, השקה לקראת מילאנו. יחצ,
לקחו את הטבע מספר צעדים קדימה. Laminam/יחצ

אורלי גוהר בן-הרוש, מעצבת הבית של רשת ellita living , שהמותגים אותם היא מייבאת יציגו בתערוכה, משתפת כי דרישת המארגנים השנה מכלל החברות היתה לייצר ביתנים מתכלים לגמרי: "ככלל, עיצוב בר קיימא ושימוש בחומרים טבעיים ניכרים מאוד בתערוכה הקרובה ונראה אותם בכל מקום", היא מסבירה. "נראה שימוש נרחב בעצים מעובדים או גולמיים (מהבולטים שבהם הם האלון, האגוז, עצי אמזונס ו- heritage), מתכות שונות (כמו פלדה, קורטן ובראס) וכמובן הרבה מאוד זכוכית, עורות טבעיים בעיבודים שונים ומשטחי אבן וקרמיקה. כמו בשנים עברו גם השנה הסגנון השולט הוא הרטרו שעובר אדפטציה עדכנית ומתוחכמת שתתאים לימנו אנו. הצבעוניות ברובה שאולה מעולמות הטבע והגוונים הבולטים הם צבעי הערבה והמדבר לצד טונים מתוחכמים של בז' שחוזרים לקדמת הבמה.

ניגא שף FOR HOME -  מטבח חוץ FOGER. יחצ,
ההשקעה בחוץ לא פחותה מההשקעה בפנים. מטבח חוץ FOGER של ניגא שף FOR HOME/יחצ
סגנון אקלקטי, באדיבות רשת elita living. יחצ,
סגנון אקלקטי, ellita living/יחצ

ואם בחומרים טבעיים עסקינן, נראה כי מיטב המותגים השכילו לקחת את הטבע השנה מספר צעדים קדימה; מהבולטים שבהם הוא מותג המשטחים הטבעיים האיטלקי LAMINAM שעתיד להציג בתערוכה קולקציה מרהיבה שעוצבה בשיתוף משרד האדריכלים המוערך .Park Associati

"הקולקציה החדשה מגדירה מחדש את מושג 'הנצח' וכוללת משטחים בגימורים חדשים - חזותיים וטקסטורליים, שמעשירים את האלטרנטיבות העיצוביות והאמנותיות ובעזרתם ניתן לייצר בכל חלל תוצאה אסתטית שיש לה ערך מוסף יצירתי", מסבירה גל נרדי, סמנכ"לית השיווק של LAMINAM ישראל. "דוגמה בולטת לתפיסה הזאת הם משטחי Polished Starlit עם אפקט אבק כוכבים; תוצר של נוסחה מיוחדת שייצר צוות המו"פ של המותג המבוססת על אבקת קוורץ והופכת את המשטחים מודל 2023 ליפיפיים, וחשוב לא פחות לנעימים מאוד לליטוף ומגע".

  • עוד באותו נושא:
  • מילאנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully