וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידה בהזמנות שיפוצים? הסיבה פשוטה: הישראלים עושים את זה בעצמם

לאחרונה דווח על ירידה בהזמנות השיפוצים לקראת פסח הנוכחי, אולי משום שהישראלים העדיפו לחסוך ולעשות את העבודה לבדם. נתוני בארילינס חושפים: עליה של 15 אחוז בהיקף המכירות לקראת פסח, במיוחד בכלי עבודה וצבע, כלי בית, ספרים וקוסמטיקה

גבר צובע שרפרף. ShutterStock
מתעניינים בשיפוץ? מזמינים צבע/ShutterStock

בפסח השנה נרשמה עליה של 15% במכירות בהשוואה לשנה שעברה. הענפים בהם נרשמה העלייה במכירות היו כלי עבודה וצבע, כלי בית, ספרים וקוסמטיקה. עוד עולה מהניתוח של חברת בארילינס כי יש עליה של 20% בחודש שלפני פסח (חודש מרץ) בהשוואה לחודש פברואר 23.

את הנתונים מפרסמת חברת בארילינס העוסקת בשיפור ומיקסום המכירות באתרי איקומרס. הנתונים מתבססים על ניתוח העסקאות שבוצעו ב- 40 אתרי הריטייל המובילים בישראל. הנתונים מתפרסמים לקראת ועידת ה-Go E-Commerce המתקיימת השנה זו הפעם העשירית.

כמו כן, בדקה חברת בארילינס מה הם המוצרים שנרשמה בהם ההתעניינות הרבה ביותר. בתחום כלי העבודה, המוצרים שהכי הרבה התעניינו בהם הם מחסני גינה וארונות אחסון. בתחום כלי המטבח, המוצר שהכי הרבה התעניינו בהם הוא סירים. המוצרים בתחום הקוסמטיקה שהכי הרבה התעניינו בהם הם שמפו ומסיכה לשיער, גלוס מנפח שפתיים והצללות לפנים. בתחום הספרים התעניינו יותר בספרות רומנטית.

לצד שיעור העליה שנרשמו בכמה מהענפים, ישנם ענפים בהם נרשמה דווקא ירידה. הענפים שבהם נרשמה ירידה הם משקפיים, מוצרי תינוקות וחלק מרשתות האופנה שהשנה חוו באיחור את שינוי מזג האוויר.

אמיתי חיון. יחצ,
מסדרים כל אלמנט בצורה פרסונלית. אמיתי חיון/יחצ

אמיתי חיון, מנהל פעילות ישראל של חברת בארילינס: "לקראת פסח אנחנו תמיד נוהגים לראות פיק של רכישות. גם סוג המוצרים שנרכשו הם גם כאלה הקשורים לפעולות שנעשות סביב החג. אנחנו משפצים אז אנחנו רואים עליה בקטגוריית כלי העבודה, אנחנו מבשלים אז אנחנו רואים עליה בקטגוריית כלי הבית ואנחנו יוצאים לנופש אז אנחנו רואים עליה בקטגוריית הספרים. דווקא מעניינת במיוחד הירידה בתחום האופנה. השנה בגלל החורף החם, העליה במכירות התחילה קודם במטרה להיפטר מקולקציית החורף. העובדה שהיום אתרי האונליין מאפשרים פרסונליזציה ברמה מאוד גבוהה, יש להם את האפשרות להנגיש את המוצרים הרלוונטיים ביותר בהתאם לקהל היעד שנכנס לאתר".

הנתונים מתפרסמים עם השקת מוצר חדש של חברת המאפשר לסדר כל אלמנט באתר האינטרנט בצורה פרסונלית לכל גולש ואם אפשרות לאופטימיזציה אוטומטית. כלומר הגולש יכנס לאתר האינטרנט ויראה באנרים ומוצרים שרלוונטיים אליו בעמוד השונים שמתבססים על היסטורית הגלישה שלו באתר. במידה והגולש נכנס פעם ראשונה לאתר המוצרים או האלמנטים ישתנו בהתאם לנתונים השונים של הגולשים הקודמים באתר.

חברה בארילינס היא חברה בינלאומית שעוסקת ב- 14 שנה האחרונות בשיפור ומיקסום המכירות באתרי איקומרס מהדאטה של האתר על ידי פרסונליזציה ועובדת עם מעל 600 אתרים איקומרס בעולם ובישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • שיפוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully