וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה פנטהאוז? זו וילה? כל התשובות נכונות

הם רצו לגור בגובה, אבל לא היו מוכנים להתפשר על התנאים שמעניק בית צמוד קרקע. מה יצא? כל מה שאתם חושבים, ובגדול. קבלו הצצה לפרויקט המרהיב

ריהוט ניסו רהיטים. עודד סמדר,
בריכה, אבל באיזה גובה? עיצוב צביה קזיוף/עודד סמדר
  • פרוייקט: דירת פנטהאוז במגדל יוקרה ברמת השרון.
  • דיירים: זוג +3 בנות.
  • תכנון ואדריכלות: צביה קזיוף.
  • ריהוט: ניסו רהיטים.

בדירת פנטהאוז במגדל יוקרה ברמת השרון, מתגוררת לה בנחת משפחה המורכבת מזוג + שלוש בנות אשר עוסקים במקצועות חופשיים. הדירה בגודל של 260 מ"ר, הנפרשים על קומה אחת ובה שבעה חדרים. הם כוללים: חלל אירוח + חדר שינה מאסטר, שלושה חדרי שינה לילדים, חדר משפחה, וחדר קריאה. בדירה מרפסת אחת גדולה אשר יוצאים אליה מהסלון וכן מרפסות היקפיות עם יציאה מכל אחד מחדרי השינה של הבית.

ריהוט ניסו רהיטים. עודד סמדר,
דק מפואר, חוץ מפנק. עיצוב צביה קזיוף, שולחן ניסו רהיטים/עודד סמדר

תכנון ועיצוב הדירה הופקד בידי האדריכלית ומעצבת הפנים צביה קזיוף. את הפרוייקט המעצבת קיבלה בשלב התוכנית, כאשר התכנון הראשוני כלל ריכוז של כל חדרי הבית בפינה אחת של הגג: "תכננתי את החדרים מחדש כך שיתפרשו על כל הגג ובכך תתאפשר יציאה אל מרפסות היקפיות מכל חדר בדירה. בנוסף בוצעה הגבהה לתקרה כך שגובהה עומד כיום על 3 וחצי מטרים".

ריהוט ניסו רהיטים. עודד סמדר,
מדויק וצבעוני. הסלון. חיפוי קיר עץ: ניסו רהיטים/עודד סמדר

המעצבת קיבלה יד חופשית מבני הזוג בתהליך התכנון והעיצוב, כאשר הבקשה שלהם הייתה אווירה של נוחות, ניצול מקסימלי של חללי הבית ושל שטח הדירה וכן לקבל חדרים גדולים ומרווחים. קזיוף עיצבה את הדירה כך שתתאים לאופי של הדיירים אשר הם מטבעם אנשים מאוד חמים ושמחים, לכן היא ביקשה להביא לחיבורים מאוזנים מבחינת הצבעוניות המשתלבים ושוברים את הגוונים העיקריים הרגועים של הבית אשר עוצב בסגנון קלאסי בשילוב מודרני: "עשיתי שימוש במוצרים שהם תמיד טובים, תמיד נכונים. הצבעוניות מאוד מתאימה לדיירי הבית, מאוד אביבית וחיה, ולכן היה נכון לשבור את המונוטוניות על ידי שילוב של צבעים בצורה נכונה בעזרת תמונות ופריטים דקורטיביים אחרים", מספרת קזיוף.

ריהוט ניסו רהיטים. עודד סמדר,
חיפויי עץ על גבי שיש נקי. עיצוב צביה קזיוף, חיפוי קיר עץ ניסו רהיטים/עודד סמדר

עם הכניסה אל פתח דלת הבית נפרשים הסלון והמרפסת. חלק מהקיר חופה בחיפויי עץ כאשר הריצפה עשויה שיש בהיר ונקי. על הריצפה נפרש שטיח עשוי משי בצבע אפור. מערכת הישיבה הסלונית מורכבת משלוש ספות בגווני אפור ואוף וויט עם כריות סגולות ובמרכזם שני שולחנות עגולים מזכוכית. המעצבת בחרה בריהוט בצבעים רגועים יותר כך שהפריטים הדקורטיביים הכוללים בין היתר תמונות קיר ואגרטלים צבעוניים יצרו קונטרס לריהוט ולגווני קירות הבית.

ריהוט ניסו רהיטים. עודד סמדר,
מרפסת גדולה ועשירה. עיצוב צביה קזיוף/עודד סמדר

משמאל לכניסה מוצבת פינת אוכל הכוללת שולחן שחור עשוי עץ משובח בגימור מט המיוצר בעבודת יד ומסביבו שישה כסאות עור שחורים. לידם הוצבו ספריות שוחרות וגדולות המעניקות לבית מראה אינטלקטואלי שכן לדברי קזיוף זאת משפחה שמאוד אוהבת לקרוא. מימין לסלון מטבח מעוצב בגוון לבן שמפנייה ונקי עם אי לבן גם כן וכסאות בר בגוון שמפניה גם כן.

ריהוט ניסו רהיטים. עודד סמדר,
להמשיך את הגינה אל פנים הבית. עיצוב צביה קזיוף/עודד סמדר

הסלון צופה אל מרפסת גדולה מאוד ועשירה בפינות ישיבה מגוונות למטרת נוחות מרבית. בריכת מזכוכית, מטבח חוץ הכולל שיש, כיור ועמדת ברביקיו. כמו כן המרפסת מאופיינת במגוון גדל של צמחייה ועצי פרי כאשר הריצפה עשויה מדק. "למעשה כל הבית עוצב בקונספט של וילה על הגג המעניקה תחושה של בית קרקע עם גינה גדולה והרבה צמחיה. חלק מהקונספט הוא למעשה להמשיך את "הגינה" אל פנים הבית על ידי שילוב של עציצים וצמחיה אשר באה לידי ביטוי גם בחדרי האמבטיה וגם בסלון ובחדר המשפחה", אומרת המעצבת.

ריהוט ניסו רהיטים. עודד סמדר,
מואר, יפה, נקי. עיצוב צביה קזיוף/עודד סמדר

קירות חדר המשפחה מחופים גם הם בחיפויי עץ כאשר הריהוט בגוון אפור וסגול הכוללים ספת רביצה ופופים. גם בחדר זה מוצבת שידה לספרים. "חדרי השינה מעוצבים בצבע לבן ונקי המשדר שקט ורוגע לטובת שינה ערבה. הריצפה בחדרים אלו עשויה פרקט עץ מלא פישבון ברמה גבוהה. ארונות הבגדים חופו בעור מיוחד מבית היוצר של "ניסו רהיטים". חדרי האמבטיה כוסו בפסיפס צבעוני הן ברצפה והן בקירות, בכל חדר רחצה הפסיפס הוא שונה הן בצורות המעטרות אותו והן בצבעים".

ריהוט ניסו רהיטים. עודד סמדר,
חדר אמבטיה מרווח. עיצוב צביה קזיוף/עודד סמדר

תסכמי במשפט אחד את הפרויקט המיוחד הזה.

"בפנטהאוז הזה גרה משפחה בת 5 נפשות, אנשים מקסימים עם לב ענק מעוף ואומץ ללכת בדרך מקורית , שזרמו ותרמו לסינרגיה היצירתית בבית".

  • עוד באותו נושא:
  • פנטהאוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully