וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוצב מחדש בחודש אחד בלבד: המלון שממנו לא תרצו לעשות צ'ק אאוט

העיצוב יוצא דופן ונושם את הגולן: החל מהאבן היוונית המחפה את קירות החוץ ועד לפרטי ריהוט עץ מאינדונזיה, והכול על רקע נופה המרהיב של הכנרת, שנדמה כי אפשר לגעת בה מבריכות האינפינטי הפרטיות. כמה זמן זה לקח? חודש אחד בלבד

עיצוב ותכנון יהודית שניידר. יניב נחמני,
קסם על ים כנרת. עיצוב ותכנון יהודית שניידר/יניב נחמני
  • הפרויקט: עיצוב מלון "הודולה" ברמת הגולן, במושב גבעת יואב.
  • עיצוב פנים: יהודית שניידר, בעלת סטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים

את הפרויקט הזה יהודית שניידר, בעלת סטודיו לאדריכלות ועיצוב פנים, ביצעה בזמן שיא של חודש. בעלי המלון שנבנה במושב גבעת יואב ברמת הגולן, רצו להספיק לפתוח אותו לאירוח בקיץ האחרון וביקשו ממנה שתעמוד בלוח הזמנים הצפוף, אך לא תתפשר על העיצוב. "קיבלתי לידי תכנון מאוד סטנדרטי של קוביות פשוטות, שבהן חלוקה פנימית לא מדויקת והתעלמות מהנוף והטבע במקום. הלקוחות נתנו לי יד חופשית, הם ביקשו רק שני דברים - שאהפוך את המקום למיוחד ושאעמוד בלוח זמנים קצר ביותר. המטרה שלי הייתה להפוך את המקום למדהים תוך התייחסות לסביבה ושימוש חומרים מהטבע". מספרת שניידר שתוך שבועיים העבירה ללקוחות הדמיות ויצאה לדרך".

עיצוב ותכנון יהודית שניידר. יניב נחמני,
הלקוחות נתנו יד חופשית והתוצאה מרשימה/יניב נחמני

שש הווילות נראות זהות מבחוץ, בכל וילה 5 סוויטת אשר כל אחת מהן מאופיינת עיצובית מעט שונה, אך עם מוטיבים החוזרים על עצמם כמו חיפויי קירות חיצוניים העשויים אבן יוונית הקרויה רנגן דיאז אמורפית, שנבחרה כדי להפיח במבנים אופי כפרי אותנטי ועניין. אותה אבן מחפה גם את קיר הכוח בכל סוויטה. הריצוף בסויטות חופה בפרקט פישבון. גופי תאורה מעץ, קש וברזל מעטרים את התקרה שהושארה כבטון חשוף. הפתחים תוכננו באלומיניום שחור דגם באוהאוס על מנת לאפשר חלוקות עדינות ומעוצבות עם גריד מינימליסטי עדין.

עיצוב ותכנון יהודית שניידר. יניב נחמני,
אופי כפרי אותנטי/יניב נחמני

כדי למקסם את השטח של כל סוויטה ולהתאימה למטרות נופש, שינתה שניידר את החלוקה הפנימית של הווילות ויצרה וילות מרווחות, מפנקות ומזמינות. "פלטת הצבעים והחומרים היא בגווני אדמה - חרדל, כתום ובז'. הרעיון היה להשתמש בחומרים טבעיים כמו אבן, עץ גושני, ברזל וקש המתאימים לטבע של האזור. המיטות והספות בכל סוויטה הוזמנו בהזמנה אישית מבדי סקיי בגווני אדמה. הברזל חוזר על עצמו גם בארון שהונח בכל סוויטה ויוצר בהזמנה אישית, גם בחדרי הרחצה כמתקן שעליו מונח השיש וגם בפרופיל החלונות. כדי לייצר תחושת רכות נעימה בחרתי בווילונות פשתן לבן", מסבירה המעצבת.

עיצוב ותכנון יהודית שניידר. יניב נחמני,
שימוש בחומרים טבעיים/יניב נחמני

חדרי הרחצה תוכננו כך שחלקו העליון והתחתון עשוי זכוכית שקופה המעניקה תחושת קלילות והמשכיות והאזורים שמצריכים פרטיות מירבית תוחמו בזכוכית חלבית אטומה.

עיצוב ותכנון יהודית שניידר. יניב נחמני,
דיוק מקסימלי/יניב נחמני

כל וילה אובזרה עד הפרט האחרון. החלל הציבורי כולל מטבח, שולחן אוכל ופינת ישיבה. הצבע הנבחר למטבח 'קובלט בלו' המתכתב עם הכנרת הכחולה עם חיפוי שיש אפור המתכתב עם גווני הרצפה - רצפת בזלת, אשר ממשיכה גם החוצה -מול המטבח שולחן בוצ'ר וסביבו ספסלים ומעליו גוף תאורה בשילוב עץ ומנורות פחם עם גופי תאורה עם כבלים גלויים. לצד השולחן הונחו שני מעמדי עץ שמקורם באינדונזיה ומעניקים עניין בחלל.

עיצוב ותכנון יהודית שניידר. יניב נחמני,
עיצוב ותכנון יהודית שניידר/יניב נחמני

הספה שנבחרה לפינת הישיבה יוצרה בהזמנה אישית בגוונים של אדמה ומאחוריה קיר אבנים ענק. שתי כורסאות בגוון חרדל ואהילי קש משלימים את הקו העיצובי של החומרים מן הטבע.

עיצוב ותכנון יהודית שניידר. יניב נחמני,
בריכה ענקית שמשתלבת עם הכנרת/יניב נחמני

כדי להשלים את חוויית הנופש היוקרתית נבנתה בכל מתחם וילה בריכת אינפינטי ענקית, המשתלבת עם השתקפות הכנרת ויוצרת מראה של אופק אין סופי. מסביב לבריכה הונח דק ומיטות שיזוף גדולות בצבע אבן, מעניקות לנופשים חוויה מפנקת במיוחד. "בחוץ ישנן הרבה פינות ישיבה, שמשיות גדולות, אמפי דק ופינת מנגל ובה שולחנות ברזל ועליהם מונחת אבן. כל מה שצריך כדי להעניק חוויית נופש יוקרתית ונעימה", מסכמת שניידר.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully