וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק עכשיו הם נכנסו לבית שרכשו. הם לא האמינו למה שראו

תושבי ארה"ב רכשו את הדירה בתקופת הקורונה ולא יכלו להגיע לעקוב מקרוב. כאשר נחתו חיכתה להם הפתעה שגרמה להם להרגיש שחלומם התגשם

בית מעוצב בסגנון אמריקאי, ריהוט ניסו רהיטים. אלון בראום,
להיכנס ולראות את זה - חוויה. ריהוט: ניסו רהיטים/אלון בראום
  • הדיירים: זוג + 4, תושבי חוץ.
  • המיקום: ירושלים
  • ריהוט: ניסו רהיטים
  • אדריכלות, עיצוב פנים והום סטיילינג: יונתן אפרת

בבניין יוקרתי במרכזה של העיר ירושלים, ממוקמת דירה בגודל של 220 מ"ר + 30 מ"ר מרפסות היקפיות. הדירה נרכשה על יד זוג עם ארבעה ילדים, תושבי ארצות הברית אשר עוסקים בתחום הפיננסים.

עם פרוץ מגיפת הקורונה וללא אפשרות לנחות בארץ, החליטו בני הזוג לרכוש את הדירה ולבחור מעצב מעבר לים, זאת על מנת שייצור עבורם דירת נופש יוקרתית, המעניקה תחושה של בית מלון בוטיק תוך השמת דגש עד הפריט האחרון. הם כוללים: מצעים, מגבות, אבזור מטבח ואביזרי אמבטיה. לאור העובדה שאינם יכלו להגיע פיזית, כל תהליך התכנון וההתייעצות נערך דרך התקשרות רחוקה. כאשר הזוג הגיע לארץ עם פתיחת השמיים לתושבי חו"ל ונכנסו לדירה בפעם הראשונה, בני המשפחה מצאו דירה מעוצבת עד הפריט האחרון, בדיוק כפי שחלמו ותכננו.

ריהוט ניסו רהיטים. אלון בראום,
ממעטפת לזה. ריהוט: ניסו רהיטים/אלון בראום

האדריכל אפרת קיבל את הפרוייקט בדמות מעטפת בטון, כאשר הדיירים ביקשו ממנו לעצב את הבית בסגנון אמריקאי קלאסי "כבד" בהתאם לטעמם האישי: " לאור העובדה שמדובר בדירה בירושלים המאופיינת בסגנון משלה, ובבניין מגורים יוקרתי עם עיצוב משלו, עשיתי לדירה טוויסט לסגנון אירופאי קלאסי בשילוב יוקרה ירושלמית מאופיינת. המטרה הייתה לשלב בצורת הרמונית מושלמת בין הסגנונות, כך שמצד אחד העיצוב לא יהיה נועז מדי אבל גם לא משמעם מהצד השני", אומר אפרת ומוסיף: "הדבר בא לידי ביטוי ברצפות שיש טבעי מלוטשות ומוברקות, שימוש בקרניזים בתקרה ובאלמנטים עיצוביים על הקירות ובנגרות, שנדלירים ותאורה קלאסית ונגיעות זהב ופליז בכל הדירה. פלטת הצבעים בהירה ורגועה שימשה למתן את העיצוב עם אווירה רגועה ונעימה".

בית מעוצב בסגנון אמריקאי. אלון בראום,
כמה אור/אלון בראום

בדירה סלון + ארבעה חדרי השינה המרוכזים באזור אחד של הבית, כאשר בצמוד לכל חלל חדר רחצה צמוד, בעוד לחדר המאסטר המפנק יש גם חדר ארונות. כמו כן חדר משפחה נוסף עם פינת כתיבה. החללים מעוצבים בהשראת בית מלון בוטיק כאמור, הבא לידי ביטוי ברצפות פרקט אלון טבעי בהנחת פישבון. לכל חדר ראש מיטה ושידות מעוצבות בסגנון שונה, והוא מואר היטב באמצעות חלונות גדולים, כשווילונות תורמים לאווירה חמימה.

מגרות המטבח, הריהוט, המיטות ואפילו גופי התאורה עוצבו בהתאמה אישית ויצרו אפקט כללי ייחודי ומרשים. במבואת כניסה דוגמת שיש ייחודית, והסלון צמוד לפינת אוכל ונפתח למרפסת המשקיפה לנוף. מטבח גדול כולל אי עם כיסאות בר, וחדר המשפחה עם שתי דלתות כיס כולל ספה, טלוויזיה ופינת עבודה. כלל הארונות והשיש בצבע לבן נקי בסגנון מלכותי ממש.

בית מעוצב בסגנון אמריקאי, ריהוט ניסו רהיטים. אלון בראום,
עיצוב בהתאמה אישית. ריהוט: ניסו רהיטים/אלון בראום
בית מעוצב בסגנון אמריקאי. אלון בראום,
חלל נקי/אלון בראום
ריהוט ניסו רהיטים. אלון בראום,
יוקרתי ומרווח. ריהוט: ניסו רהיטים/אלון בראום

סלון הבית מרוהט בשתי ספות אלגנטית בצבע לבן מדגם קפיטונג' של 'ניסו רהיטים', שטיח מדגם קלאוד, שתי כורסאות ושולחנות זכוכית עם אלמנטים של זהב. כלל הריהוט כמו גם החיפויים הם בצבע בהיר ונקי. פינת האוכל מכילה שולחן עץ מדגם 'גרונגים' של ניסו, ומסביבו שש כסאות ישיבה אשר נעשו בהתאמה ובהרמוניה מושלמת.

כל גבי המיטה בחללי השינה יוצרו בעבודת יד ונעשו מחומרים ובדים טבעיים, זאת על מנת שישדרו יוקרה. לצידם שידות צדדים. חדרי הרחצה עשויים גם מחומרים טבעיים כגון שיש טבעי ופסיפס שיש טבעי. המרפסת הצופה אל הנוף של מרכז העיר, מאופיינת באזורי ישיבה ואכילה נוחים ומרווחים.

  • עוד באותו נושא:
  • בית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully