וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה פשוט גאוני: הטריק לניקוי יעיל של המראות והמטבח עם... תפוח אדמה

2.4.2023 / 0:07

אתם בעיצומן של ניקיונות פסח? ייתכן שהפיתרון לניקוי יסודי של כלי המטבח ואפילו המראות בבית שלכם נמצא מתחת לאף שלכם ומעולם לא חשבתם עליו. ניקול יאקובס, אושיית ניקיון, שיתפה באינסטגרם שלה טריק פשוט גאוני שכדאי לכם לצפות בו

ככה מנקים עם תפוח אדמה/@itsnicolejaques

ליל הסדר מתקרב בצעדי ענק ועמו גם הניקיונות של פסח. אם גם אתם רוצים תוצאות טובות יותר לניקיון הבית שלכם הפעם, ייתכן שהפיתרון נמצא ממש מתחת לאף שלכם. ניקול יאקובס, אושיית ניקיון ידועה שיתפה את הטריק שלה להברקת הבית עם... תפוח אדמה. כן כן, קראתם נכון.

ניקול שיתפה את הטריקים שלה בסרטון באינסטגרם והתוצאות? פשוט מדהימות. מה שהיא עשתה זה פשוט לחתוך תפוח אדמה rרגיל לגמרי לשני חצאים ופשוט ניקתה איתם את המראות בבית שלה. היא העבירה את תפוח האדמה על המראה ואז התיזה קצת מים וניגבה עם סמרטוט עד שהיא קיבלה מראה נוצת ומבריקה. "זה עובד מצוין, המראה מבריקה ואין עליה אדים וערפל", אמרה ניקול.

צפו בטריק שלה

אבל זה ממש לא השימוש היעיל היחיד של תפוח האדמה, מעבר להיותו מאכל טעים כמובן. אתם יכולים להשתמש בו גם כדי להיפטר מהחלודה בכלי הברזל במטבח שלכם - כמו המחבתות, הסירים ועוד כלי בית. פשוט פזרו על מוקד החלודה מלח ואז תשתמשו בתפוח האדמה החתוך כדי להסיר אותה, שפשפו עם סמרטוט והכלים ייראו כמו חדשים.

"בתפוחי האדמה יש חומצה אוקסלית שיעילה בהסרה של חלודה ולכלוך", הסבירה ניקול, שמשתמשת בתפוח אדמה גם כדי לנקות כלים מכסף ואת הסכו"ם שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully