וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות שלא נראו מעולם של אחוזת הפאר של פוטין והמאהבת הסודית שלו

19.3.2023 / 0:03

עיתונאי רוסי שברח מהמדינה חשף תמונות ראשונות אי פעם של האחוזה הסודית בה גם פוטין ואת אורח חייו הסודי והמפואר של נשיא רוסיה עם מי שנחשבת למאהבת הסודית שלו ואם ילדיו, שהיא "הטאבו הגדול ביותר ברוסיה"

הצצה לתוך אחוזת הפאר של ווולדימיר פוטין/CNN

רומן בדנין, עיתונאי רוסי עצמאי שעזב את רוסיה לאחר שספג איומים על חייו והיה בסכנת מאסר, הגיע לראיון בלעדי ברשת CNN שם סיפר על התחקיר שניהל בו חשף את אורח חייו הסודי והמפואר של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין ופרטים על חברתו הסודית, אלינה קבייבה.

בשבוע שעבר הוא נתן ראיון נדיר לרשת CNN והעניק להם דיווח חדש ובלעדי על מקום הימצאו של פוטין ועל הפאר בו הוא חי ואורח החיים הראוותני שלו ושל מי שנחשבת כבת זוגו ואם ילדיו, המתעמלת ומדליסטית הזהב האולימפית לשעבר, אלינה קבייבה.

לפי הדיווח של בדנין, פוטין גר באחוזה יוקרתית ב"מעון בכף אידוקופאס" (ברוסית: Резиденция на мысе Идокопас) הידוע גם בשם "הארמון בכף אידוקופאס", מכונה לעיתים קרובות "הארמון של פוטין" - קומפלקס ארמונות גדול הממוקם על חוף הים השחור ליד הכפר פראסקובייבקה בגלנדז'יק, מחוז קרסנודאר, בדרום רוסיה.

לעתים קרובות הוא מגיע למקום ברכבת משוריינת - שהפכה לדרך הנסיעה המועדפת עליו .עד כה רק נפוצו סיפורים על מה שקורה בתוך האחוזה, עד ש-CNN חשפו תמונות שמציגות אותה מבפנים.

ככה נראית האחוזה - מפנים

בתמונות ניתן לראות שהבית מעוטר בזהב - ממשרדו של פוטין ועד לחדר השינה שלו ויש בו גם "מרתף לילה" עם כסאות אוכל מוזהבים. העיתונאי הרוסי הגולה הציג מספר תמונות שצולמו לטענתו באחוזה הממוקמת באמצע יערות וולאדי וניתן לראות בהן בין היתר מראה עם מסגרת זהב שתלויה על הקיר מעל אח, כמה נברשות זהב התלויות מהתקרה וחדר אוכל עם שולחן זכוכית מוקף בכיסאות עשויים זהב.

מעל שולחן האוכל נתלתה נברשת בצורת כדור עם עלי זהב שמשתלשלים ממנה והתמונות מראות גם נברשת ענק שתלויה מהתקרה ויורדת שלוש קומות שמעוטרת באבני אודם ועלי זהב.

כאן זה קורה

ארמון הצאר: בית המיליארדים הסודי של פוטין

לכתבה המלאה

התמונות שותפו תחילה על ידי פרוקט, קבוצת תקשורת רוסית עצמאית, בדו"ח שלה שכותרתו "מסכות ברזל" שפורסם בשבוע שעבר. באותו דיווח נטען גם שפוטין מתגורר בביתו בת זוגו (הלא רשמית) קבייבה, שבדנין כינה "הטאבו הגדול ביותר במדינה" בשל הסודיות סביב מערכת היחסים שלה עם נשיא רוסיה.

הצצה לתוך אחוזת הפאר של וולדימיר פוטין. CNN, צילום מסך
עד כה רק נפוצו סיפורים על מה שקורה בתוך האחוזה/צילום מסך, CNN
הצצה לתוך אחוזת הפאר של וולדימיר פוטין. CNN, צילום מסך
חדר אוכל עם שולחן זכוכית מוקף בכיסאות עשויים זהב/צילום מסך, CNN

"פוטין משוגע לחלוטין על הסודיות סביב חייו האישיים, קרובי משפחתו וספציפית על קבייבה, שהיא כנראה הטאבו הגדול ביותר ברוסיה", אמר בדאין ל-CNN. לדבריו, אנשי המעגל הפנימי של פוטין כולם יודעים שפוטין וקבייבה הם משפחה. אבל יחד עם זאת, "אף אחד מהם לא ראה אותם יחד".

התחקיר המלא: איך פוטין וקבייבה מרוויחים כסף, חיים ומגדלים ילדים?

עוד על המאהבת של פוטין

ולדימיר פוטין זועם שאהובתו בהריון עם בת נוספת

ולדימיר פוטין נפל במדרגות ועשה על עצמו צרכים - המאהבת שלו התעלמה


ב-CNN הבהירו שלא הצליחו לאמת באופן עצמאי את הדיווח ולכן לא יכולים להגיד ב-100 אחוזים שהתמונות הן אכן פנים ביתו של פוטין.

ככה זה נראה

האחוזה של פוטין. Proekt, צילום מסך
האחוזה של פוטין/צילום מסך, Proekt
הבריכה באחוזה של פוטין. Proekt, צילום מסך
הבריכה באחוזה של פוטין/צילום מסך, Proekt
חדר האוכל באחוזה של פוטין. Proekt, צילום מסך
חדר האוכל באחוזה של פוטין/צילום מסך, Proekt
חדר העבודה באחוזה של פוטין. Proekt, צילום מסך
חדר העבודה באחוזה של פוטין/צילום מסך, Proekt
אחד מחדרי הסלון באחוזה של פוטין. Proekt, צילום מסך
אחד מחדרי הסלון באחוזה של פוטין/צילום מסך, Proekt
המרתף באחוזה של פוטין. Proekt, צילום מסך
המרתף באחוזה של פוטין/צילום מסך, Proekt
חדר השינה באחוזה של פוטין. Proekt, צילום מסך
חדר השינה באחוזה של פוטין/צילום מסך, Proekt

"פוטין אוהב את חיי היוקרה שלו יותר מדי מכדי להסתכן באסון גרעיני"

דבריו של בדנין באים לאחר שהדו"ח של פרוקט טען שפוטין בנה רובע מגורים נפרד עבור קבייבה וילדיהם שנמצא ליד רציף סירות ומסילת הברזל הסודית שלו המגיעה לאחוזה. בניית מגורי קבייבה החלה ב-2020 ועל פי הדיווח בתיהם של פוטין וקבייבה ממוקמים בסמוך לקרקע שבה בנוי גם מתחם ספא ענק, הכולל לכאורה סולריום (חדר שמש), תאי קריותרפיה (סאונת קור), בריכת שחייה, סאונה, חדר בוץ, ואזורים לטיפולי קוסמטיקה ורפואת שיניים. עוד נחשף בדו"ח שקבייבה מחזיקה בפנטהאוז הגדול ביותר ברוסיה וכ-120 מיליון דולר בנדל"ן.

בדנין שוחח בהמשך גם עם רשת החדשות הספרדית Antena 3 שם חזר והציג את החשיפה שלו אך ציין שהעובדה שלפוטין יש את הקשר הרומנטי והמשפחתי עם המתעמלת לשעבר ואפילו כמה ילדים קטנים משותפים - זו סוג של ערובה לשלום העולם. "זהו אדם מבוגר, בן 70, שכל כך אוהב יוקרה ויש לו בת זוג צעירה וילדים קטנים. זה לא מישהו שהולך לפתוח במלחמה גרעינית". הוא הסיק שפוטין "אוהב את חיי היוקרה שלו יותר מדי מכדי להסתכן באסון גרעיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully