וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגיע לו? סכסוך השכנים הזה עלה למוחמד חדיד ממש ביוקר

אחרי שבנה אחוזה מפלצתית שחרגה פי שניים מהיתרי הבנייה וסירב להרוס אותה, הדחפורים עלו על ביתו של אביהן של ג'יג'י ובלה חדיד. כעת הוא יצטרך גם לשלם לשכניו פיצוי של כמה מיליונים. חדיד: "זאת בדיחה!"

מוחמד חדיד, בלה חדיד, ג'יג'י חדיד. GettyImages
החרגת וגם ירשת? מוחמד חדיד עם בנותיו בלה וג'יג'י/GettyImages

מוחמד חדיד, אביהן של הדוגמניות ג'יג'י ובלה חדיד (שמרבות להתבטא ברשתות נגד ישראל) נקלע לסכסוך שכנים שהסתיים רע מאוד עבורו השבוע, עם פסיקה משפטית שעלתה לו גם בקנס וגם בהריסת הבית המפלצתי שבנה ללא היתרים מתאימים בשכונת היוקרה בל-אייר.

הסאגה הנדל"נית-משפטית הזאת נמשכת מזה מספר שנים, ובמסגרתה חדיד בן ה-74 החל לבנות ולשפץ אחוזה עצומת מימדים עד כדי כך שהיא זכתה לכינוי the Starship Enterprise על שם ספינת החלל הענקית מהסדרה "מסע בין כוכבים - הדור הבא". הצרות החלו בשנת 2015 עם תביעה פלילית של עיריית לוס אנג'לס נגד חדיד, לאחר שזה התעלם מהוראתה לעצור את הבנייה, עקב חריגה של פי 2 מהיתרי הבנייה למגרש. האחוזה, שהיתר הבנייה שלה עמד על כ-1,400 מ"ר הגיעה בשלב ההוא כבר לשטח של כמעט 3,000 מ"ר.

אחוזת הענק המפלצתית שבנה מוחמד חדיד בבל אייר ללא היתרי בנייה וביהמ"ש הורה להרוס. ShutterStock
שלד האחוזה של חדיד לפני שנהרסה - במקום 1,400 מ"ר נבנו כמעט 3,000/ShutterStock

בשנת 2018, לאחר שחדיד המשיך להתעלם בשיטתיות והפגנתיות מהצו של העירייה שהורה לצמצם את שטח המבנה לגבול המותר או להרוס אותו לאלתר, השכנים שמתגוררים בנכסים שסביב האחוזה המפלצתית החליטו להגיש נגד חדיד גם תביעה אזרחית בגין ההפרות שהיו בין השאר על חשבונם. לאחרונה, בתום חמש שנים של עתירות, ערעורים והליכים משפטיים נוספים - בית המשפט קבע באופן סופי ניצחון לשכנים. לאחר שבשנה שעברה הורה לאכוף את הריסת המבנה והדבר בוצע, כעת נפסק כי על חדיד לשלם לשכניו את מלוא הוצאות המשפט בסך 2.6 מיליון דולר.

"אני מרגיש שהצדק נעשה" אמר ג'ו הוראסק בן ה-81, שעמד בראש תביעת השכנים נגד חדיד, "עכשיו אני רק רוצה שחדיד ישלם ויסתלק". באופן לא בלתי צפוי, תחושותיו של חדיד שונות בתכלית: "זאת בדיחה - זה טירוף!", אמר לדיילי מייל והוסיף כי הוא שוקל להגיש בתגובה תביעת פיצויים משלו נגד השכנים על סך 2-3 מיליון דולר. את שכניו (לשעבר) זה לא מפתיע כלל: "לא ראינו ממנו אגורה שחוקה. אנחנו נצטרך לשכור גובים שירדפו אחריו ואחרי הנכסים שלו אם אנחנו רוצים לקבל את התשלום המגיע לנו אי פעם", אמר הוראסק. ובכל זאת, יש לו גם ממה להיות מרוצה - "אנחנו כל כך מאושרים להיות מסוגלים להביט החוצה מהחלון ולא לראות את המבנה המפלצתי שלו או לחשוש שהוא יתמוטט עלינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully