וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתווכת הדירות שגורמת ללקוחות לא להסתכל על הבתים

1.3.2023 / 0:02

קימברלי מנסה להתקדם כמתווכת נדל"ן מובילה בטקסס ומציעה דירות יוקרה להשכרה, אלא שכל הסירטונים שלה גוררים תגובות על המראה שלה: "אשתי לא תיתן לי להסתכל על הדירות שלך"

קימברלי מראה דירה בטקסס//@sellinghtxwithkim

מדובר בחתיכת עסקה חמה - מתווכת נדל"ן סקסית במיוחד מטקסס הפכה לויראלית באינסטגרם ובטיקטוק עם יותר מ-200 אלף עוקבים, שרבים מהם לא מתעניינים בכלל בנדל"ן שהיא מוכרת. המתווכת מיוסטון, שמוכרת ברשת רק כקימברלי, מעלה באופן תדיר סירטונים שבהם היא הולכת בדירות היוקרה שהיא מנסה להציע להשכרה.

בזמן שהדירות הללו הן באמת נהדרות, הגולשים מתעניינים לרוב בקימברלי עצמה. בסירטון אחד שעלה לאחרונה, היא נראית כשהיא מראה דירה מהממת בממוריאל סיטי כשהשיר של סנופ דוג "סנסואל סדקשן" נשמע ברקע. קימברלי מלאת הביטחון מסתובבת בדירה, מראה את הקמין המודרני והחלונות מהרצפה ועד התקרה, אבל אף אחד לא מסתכל על מה שהבית מציע. "מה היא מוכרת שוב?", שאל אחד המגיבים ואחר הוסיף: "כמה עולה המכונית?".

אחד מהמגיבים שלה טען שאין שום סיכוי שאשתו תיתן לו להסתכל על הבתים שקימברלי מציעה, בגלל איך שהיא נראית ומעריץ אחר שאל: "האם את מגיעה ביחד עם הבית? את מהממת".

קימברלי לעומתם מנסה לשמור על ארשת מקצועית ושומרת על העניינים רציניים לגמרי בעמוד הטיקטוק שלה, והיא ממש לא מנסה לעודד את הגברים שמריירים עליה. כמו כן, היא מסתירה האם היא עצמה נמצאת בשוק ומחפשת בן זוג ומסרבת לענות על שאלות על חיי האהבה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully